Gjest Plysj Skrevet 20. november 2006 #1 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg ble ganske mye mobbet da jeg gikk på barne og ungdomsskolen. Det var for det meste guttene i klassen men det hele ble verre da min aller beste venninne snudde ryggen til meg og ble med i den "kule" gjengen. I ettertid så har hun sagt unnskyld men da var hun veldig drita og det hele virka ikke troverdig. En av guttene sa også unnskyld men det virka mer oppriktig og han ga meg komplimenter. Over til selve saken. I de siste årene har jeg to drømmer som forfølger meg. de har det samme temaet men har bestandig forskjellige settinger. Den ene er at jeg omgåes med gamle klassen min og at jeg skjeller ut hun som var bestevenninna mi for alt det hun gjorde . den andre drømmen er også om den samme klassen men om denne gutten som sa unnskyld. jeg drømmer at vi er på et slags treff og at vi klemmer hverandre skikkelig godt og at jeg gråter i armene hans og føler meg skikkelig forelska i han. i det virkelige liv; jeg har null kontakt med folk fra denne perioden og har ikke sett disse to sentrale personene på flere år. Kan noen som er skikkelig god på drømmer gi meg råd til å bli kvitt disse drømmene? de plager meg ikke noe spes. men jeg fatter ikke hvorfor de forfølger meg. føler meg ferdig med saken. Dette er noe som skjedde for lenge siden,jeg er nå 24 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #2 Del Skrevet 21. november 2006 Dersom jeg skal gjette vil jeg si at du slett ikke er ferdig med saken, men at det er elementer der du er nødt til å se nærmere på. Følelser du må se nærmere på, før du blir kvitt drømmene. Man kan av og til tro man er ferdig med noe når man bare har feid det under teppet fordi det er for ubehagelig å ta stilling til det man føler rundt saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 21. november 2006 #3 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg er enig i at det virker som om du ikke er ferdig med saken. Du bearbeider følelsene i drømme, og lager deg 'drømmeløsninger'. Det er ikke dermed sagt at du må gjøre noe med disse følelsene hvis du ikke har noe behov for det, det kan være at den bearbeidingen som skjer i drømme er nok for å bli ferdig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plysj Skrevet 21. november 2006 #4 Del Skrevet 21. november 2006 Nå vet jeg ikke om det finnes drømme-eksperter her inne men jeg kan jo ta en tjangse.. Disse drømmene har jeg alleredre hadd i 2år iallefall. Tar det lang tid å bearbeide slike ting i drømme eller er det noe som bare kommer til å være der i all evighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 21. november 2006 #5 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg er ikke drømmeekspert, men jeg har hatt en lignende drøm over en lengre periode. Drømmen gjentok seg lenge etter at jeg følte at jeg var helt ferdig med det drømmen delvis handlet om, og så sluttet den å komme. Men jeg kan ikke noe særlig om dette så jeg kan ikke si noe om den vil slutte å komme for deg. Det virker jo som om det ikke er ubehagelige drømmer, så kanskje du prøver å fortelle deg selv at du er en annen i dag enn du var da, og at du nå ikke lenger vil finne deg i å bli behandlet dårlig, og at du er i stand til å ta tak i det som skjer med deg på en annen måte enn du kunne da du var yngre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjamsa Skrevet 25. november 2006 #6 Del Skrevet 25. november 2006 Årelang mobbing og utestenging tar det lang tid å komme over. Kroppen venner seg gradvis til den nye tilstanden, men du er nok ikke ferdig med å bearbeide det. Kanskje du burde prøve å komme over de verste minnene. Gå igjennom dem en etter en, kjenn deg sterkere enn de som plaget deg, kjenn friheten du har uten dem rundt deg og "begrav" minnene etter tur. Sikkert tungt men tror det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå