Gå til innhold

Angående behandling av pedofile...

pepa

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Sexysadie, hvis vi skal følge din tankegang må alle menn skytes. Hvis en mann er pedofil og begår overgrep = skytes.

Hvis en man er pedofil og IKKE begår overgrep = skytes.

Hvis en man IKKE er pedofil og følgelig IKKE begår overgrep = skytes, fordi du jo ikke kan vite om han ”bare ” er pedofil uten å begå overgrep. Skjerp deg!!!!!

Er det ingen her som ser faren med hysteri omkring pedofili? Hvis noen skulle finne på å antyde at naboen er pedofil er jo helvete løs, skyldig eller ei. Det forundrer meg ikke om det en dag blir drept en helt uskyldig person av noen som skal "rydde nabolaget" for pedofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan høres noe brutalt ut, kanskje, men jeg har tro på at man må ty til litt 'harde midler' i slike tilfeller. Kjemisk kastrering er etter min mening på sin plass - i alle fall for de som forgriper seg gjentatte ganger! Jeg er klar over at dette ikke løser alle problemer altså, men det kan iallefall være et godt supplement til terapi og andre behandlingsformer.

Når det gjelder offentliggjøring av navn og bilde, er jeg imot dette. Ikke bare av hensyn til overgriperen, men også ofrene hans/hennes. Hvis en person blir offentlig kjent som pedofil, kan denne personen bli ufattelig bitter, og 'hevne' seg på samfunnet ved å forgripe seg på enda flere barn. Dessuten vil h*n passe enda bedre på at ingen får vite/se hva som skjer, og kan slik bli enda farligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liten tro på kjemisk kastrering. Fordi en mann bruker ikke bare snurrebassen sin når han forgriper seg på et barn. Han kan kanskje ikke gjennomføre et samleie, men han kan fremdeles misbruke barnet på det groveste. Seksualiteten ligger ikke i kjønnet, men i hjernen.

Hva bør vi gjøre da? Sannelig om jeg vet. Jeg har liten tro på terapi. Jeg har liten tro på kastrering. Jeg har ikke tro på dødsstraff, så hva gjenstår? En hel haug med vet ikke.

Vi vet at mennesker som har hatt en bra oppvekst stort sett vokser opp til å bli veltilpasse voksne. Da tenker jeg at samfunnet bør bruke penger på forebygging. Listen for å gripe inn i familie livet bør kanskje ikke være så høy som den er i dag. Jeg tror mange arenaer kan være med å forebygge: barnehager, skoler, styresmaktene, media osv.

Jeg tror også på strengere straff. En pedofil er absolutt en fare for samfunnet, og samfunnet bør derfor skånes for slike personer. Straffene som deles ut i dag er latterlige!

Selv om jeg ikke har tro på terapi, så synes jeg likevel det skal være en del av pakken. For terapi kan ikke skade. Dersom terapi hindrer EN pedofil fra å begå nye overgrep, så er det i alle fall en eller flere barn som blir reddet.

Når det gjelder dette med offentliggjøring så har jeg et splittet syn på saken. Jeg vil veldig gjerne vite om det bor noen pedofile i mitt nabolag, og jeg vil gjerne vite HVEM de er og hvor de bor. Dette for å beskytte mine barn. Jeg skjønner argumentene MOT dette, men som mor har jeg inderlig lyst til å vite hvem jeg må beskytte barna mine mot.

Staff har rett i noe han ytrer: pedofile er den mest hatede og jaktede gruppen mennesker i landet, men jeg spør: ER DET SÅ RART??

Andre tiltak må jo være å skjerpe sikkerheten på internett. Det misbrukes stadig flere barn, og det er større tilgjenngelighet enn før. De pedofile ORGANISERER seg, deler barn og bilder som om de skulle være kjøttvarer på markedet!

Det er en skummel verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liten tro på kjemisk kastrering. Fordi en mann bruker ikke bare snurrebassen sin når han forgriper seg på et barn. Han kan kanskje ikke gjennomføre et samleie, men han kan fremdeles misbruke barnet på det groveste. Seksualiteten ligger ikke i kjønnet, men i hjernen.

Ja riktig Cassadra, og det bør de som roper høyt om kjemisk kastrering, skjønne. Sex har ikke så mye med snurrebassen å gjøre, men en syk hjerne. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia

Care, grunnen til at jeg trekker inn homofili i denne tråden, er ene og alene fordi at min teori er at pedofili også er en LEGNING - slik som homofili er det.

Årsaken til at jeg er overbevist om at pedofili er en legning, er at det til dags dato ennå ikke finnes en eneste pedofil som er "kurert". Med andre ord, dette er en legning DESSVERRE!!!

Kjemisk kastrering hadde faktisk fungert, ettersom denne form for kastrering ikke bare påvirker "utstyret" men også "lystsenteret" i hjernen. Og hva FrP mener om den saken er for meg helt irrelevant.

Og ja, jeg vet at homofili er noe helt annet, og nei, jeg har overhodet ingen ting imot personer med denne legningen.

Morticia/10na :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg VET ikke hva Pedofili er jeg, jeg er ikke utdannet, og jeg tror heller ikke at de som er utdannede kan VITE hva pedofili kommer av! At en eller anne Langfeldt sier at han mener slik og sånn, det er EN mann det, og han skal VITE noe ingen andre er sikre på? nei vettu, det tar ikke jeg som automatisk god fisk!!

Jeg er ikke Pedofil, derfor VET jeg ikke hva det er som gjør at de har den lysten de har, jeg vet heller ikke hvorfor de har den lysten de har. Noen her som er og som faktisk VET?

Jeg har derimot sett ett intervju med en dømt og sonende pedofil mann. Han VET at den lysten som han har er gal, og at han kan skade uskyldige barn når han ikke klarer å styre noe i seg som fører ham dit pedofile dessverre så ofte går, nemlig til overgrep på uskyldige barn. Han var fullt klar over at det ikke var sikkert at han klart å kontrollere lysten sin. Han kunne ikke forklare hvorfor han hadde den lysten, og hvorfor han ikke var som "alle andre", og han mente selv at dersom det ikke fantes noen behandling som kunne hjelpe ham å kontrollere den lysten han hadde, så ønsket han at han kunne bli sperret inne, slik at han ikke fikk sjansen til å begå overgrep igjen.

Jeg skjønner at dette er enhvers største redsel, at små barn overgripes av voksne mennesker. Jeg skjønner at vi tenker på det som sykt, det gjorde også denne mannen som dog er født med disse lystene.

At det er 100 forskjellige variasjoner av mennesker også innen pedofile, det er også sikkert, det finnes helt sikkert både gode og onde mennesker der som iblandt alle oss andre. Men i mine øyne, så var denne mannen jeg så intervjuet med, ærlig. han visste han var en fare, og ønsket å gjøre alt han kunne for ikke å utsette andre for smerte igjen. Han var villig til både å bli kastrert og sperret inne, dersom ingen kunne hjelpe ham å leve med lysten uten å gjøre noe med den.

Også sier dere at han bør skytes? fordi han er syk og farlig? DET er det beste mot dette problemet?

Å dreper er aldri løsningen for å få en bedre verden, i mine øyne! Ei heller her.

Og den som nevnte at det er Frp-politikk å si at det er en legning, jeg ANER ikke hva de forskjellige partiene mener om pedofili, jeg BRYR meg nada om hva de forskjellige partiene mener om pedofili! Fordi de heller ikke VET hva dette er!

Jeg har også hørt om at det er prøvd utallige terapiformer for å "bli kvitt" pedofili, uten hell. Dersom vi tør se på det som noe annet en en syk hjerne, men kanskje som en legning (jeg skriver KANSKJE!!!) så hadde det vel vært verd det dersom vi DA klarte å komme nærmere en løsning? eller er det viktigste å dømme disse menneskene, og henge dem ut? Ikke å faktisk jobbe for å bli kvitt problemet?

Jeg holder ikke med pedofile på noen måte, jeg avskyr deres handlinger i aller høyeste grad. Men det ER faktisk mennesker, og hva som gjør at de handler som de gjør, vet verken vi, de eller fagfolk. Og da er det for enkelt å si "skyt dem". I mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care, grunnen til at jeg trekker inn homofili i denne tråden, er ene og alene fordi at min teori er at pedofili også er en LEGNING - slik som homofili er det.

Ja riktig, din teori. Hva bygger så din teori på Morticia? Hva slags teorier bygger du på? Og hvilken funn har du som underbygger teoriene.

Til Aline: Angående politikk og deres syn på pedofili, så er dette en sammenheng. All politikk bygger på menneskesyn. Frp(som jeg vet Morticia stemmer på) har et menneskesyn som bygger lite på kunnskap og humanisme. De vil jo helt ikke hjelpe noen her i landet såfremst du ikke er frisk nordmann i godt betalt jobb, eller pansjonist som har jobbet hardt for landet.

Eks. Ta et typisk ekseplet på ytre og indere kontroll. Her har man undersøkt land og hvilken politisk politikk man fører og hvilket syn folket har til ytre og indere kontroll i barneoppdragelse (grensesetting). Mennesker som kommer fra land med sterk politiks kontroll, tror på grenser og at mennesker må kontrolleres. Mennesker som kommer fra land med demokrati og menneskerettigheter praktiserer indre kontroll i sitt syn på oppdragelse. Kontroll er maktutøvelse og grensesetting oppfattes som en del av normale voksne menneskers livsytringer. Indre kontroll – innflytelse på sin egen tilværelse, ytre kontroll – omgivelser styrer din tilværelse. Mennesker som har levd under diktaturer, tror at ytre kontroll er den beste løsning.

Går man ut i fra at det er positiv sammenheng mellom oppdragelsessynet og personlighetens forhold til kontroll, slik at den indre kontrollerte vil være tilbøyelig til å tro på barnets rett til å bestemme selv, mens den ytre kontrollerte vil være tilbøyelig til å ville underkaste barnet ytre kontroll, vil politiske endringer på lengre sikt gi endringer i synet på oppdragelsen. Og omvendt; skjer det omfattende endringer i synet på oppdragelsen, kan det kanskje medvirke til dyptgående politiske endringer. Kanskje henger grensetenkingens plutselige utbredelse sammen med slike endringer, for eksempel med en økende følelse av at man som innbygger har mindre og mindre å si. Grensetenkingen kan henge sammen med sosioøkonomiske forandringer over lang tid.

Sammenhengen mellom politisk orientering og syn på oppdragelse. Det er systematiske forskjeller mellom partiene når det gjelder oppdragelse og dermed menneskesyn.

Håper du ser at jeg forsøker å plasere sammenhengen mellom menneskesyn og politikk her, selv om jeg brukte grensesetting og barneoppdraglese som begrep. Det samme gjelder på pedofili.

Videre sier du: Ingen vet hva pedofili er? Vel, mange har undersøkt fenomenet. Og de kommer frem til at det ikke er en legning. Jeg har ovenfor referet fra en epirisk undersøkelse som forskere har gjort på 500 pedofile- slik at vi skal forstå mer av adferden deres. Ingen kommer frem til at dette er en legning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care, jeg sa ikke at jeg ikke tror at politikken kanskje har formeninger om hva pedofili betyr, jeg sa at jeg ikke bryr meg om hvilke politisk parti som mener hva om pedofili! Jeg stemmer ikke Frp, kommer aldri til å gjøre det, men holder alikevel sjansen åpen for at pedofili kan være en legning! DERFOR bryr jeg meg nada om hva Frp eller andre politiske partier mener om pedofili. At de kan ha påvirkning på forskjellige personer, er jeg ikke i tvil om, men det har jeg aldri benektet heller.

Care, jeg ser du har satt inn endel info ang dette, jeg er oppriktig interessert i å vite mer, har forsøkt å søke generelt på nettet (er da ingen kløpper skjønner jeg..) men finner kun kritiske saker som går direkte på episoder. Jeg kunne mer en gjerne tenkt meg å lest den undersøkelsen du snakker om, så om du kunne legge ut link? eller sende linken til meg i PM?

Jeg sier nemlig at jeg ikke vet, og at jeg ikke kan forstå at Langfeldt heller VET. At de kan ha sine tanker, ja, og sine oppfatninger, men VET de? Du sier at ingen kommer frem til at dette er en legning, men kommer de frem til at det IKKE er en legning da? og hva kommer de frem til at det er?

Dette er en forhatt gruppe mennesker, noe som er fullt forståelig. Men jeg er av den oppfatning at man ikke skal forhåndsdømme en gruppe av noe slag, og jeg liker heller ikke fordømmelse av grupper som er en gruppe nettopp av årsaker vi ikke 100 forstår! Dette blir for meg, som rassisme.. bunner i det man ikke skjønner, og det er skremmende. enkleste måten å hanskes med problemet er å slenge dritt og dømme.

Så jeg skal ikke PÅSTÅ at det er en legning, men inntill noen VET om det er det eller ikke, så ønsker ikke jeg å lukke døren for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia
Årsaken til at jeg er overbevist om at pedofili er en legning, er at det til dags dato ennå ikke finnes en eneste pedofil som er "kurert". Med andre ord, dette er en legning DESSVERRE!!!  

CARE:

Ovenfornevnte utsagn er EN av mine teorier.

Dersom du mener at pedofili er noe annet enn en legning Care, hva er det da????

Det kan ikke være en sinnsforstyrrelse/tilstand - disse lar seg med korrekt psykiatrisk behandling kontrollere/kurere.

Det kan ikke være en sykdom - dersom så var tilfelle, ville det for lenge siden vært en kur mot ondet, for ikke å si en vaksine.

En annen ting - hvorfor har du så store problemer med å se at det faktisk er en legning vi snakker om her??

Dessuten, du som "vet" alt om kjemisk kastrering.......... du vet vel også at denne form for kastrering også påvirker "lystsenteret" i hjernen??? Selvfølgelig vet du det..........

Til slutt - at du vet at jeg stemmer på FrP - hva i huleste har det med saken å gjøre?? En er ikke programforpliktet til å inneha meninger som sammenfalles med partiet en stemmer på vet du........... men, du viste vel det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i: man kan aldri vite noe helt sikkert. Eller som filosofene sier: Det fins ingen sannheter.

Jeg snakker på bakgrunn av det vi vet om pedofili i dag, og det er dette vi må forholde oss til. Jeg har sett på discovery at amrikanske forskere undersøker hjernen og dens sammensetning i forhold til pedofili. Dette er forskning som egentlig ikke er helt stueren og har antageligvis bøttevis med penger i ryggen fra en eller annen som absolutt vil påvise at pedofili er en legning - men som sagt vi vet ikke. Og denne forskningen er ikke fri.

Man har også funnet ulikheter i hjernens sammensetning blandt homofile, så det er vel derfor de prøver samme metoden blandt pedofile. Men en ting man ikke vet for sikkert er om denne sammensetningen kommer av at de lever som homofile eller at den lå det allerede fra starten av. Men som sagt jeg liker ikke denne sammenblandingen.

Så til forskningen:; Tony Morrison & Mai Bentley har arbeidet med 500 menn som har begått seksuelle overgrep mot barn. De har utvilket et prgramm som heter: "Program for behandling av seksuelle overgripere". Du kan søke etter de på enten bibsys eller deichmansce. Vet ikke hvor du får tak i dem. Jeg har dem fra hefter som jeg fikk med meg i min forrige jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CARE:

Ovenfornevnte utsagn er EN av mine teorier.

Dersom du mener at pedofili er noe annet enn en legning Care, hva er det da????

All forskning tyder på at pedofile har opplevd noen traumatisk i barndommen. Ovenfor har jeg nevnt noen punkter som kjennetegner en overgriper. De fleste terapauter jobber med at pedofile i terapi. Dvs, man tillegger dem en sykdom. Sosiale, kulturelle, psykologiske og hormonelle forklaringer er forsøkt gitt på dette, uten at noen har lykkes med å finne en fullgod forklaring.

Det kan ikke være en sinnsforstyrrelse/tilstand - disse lar seg med korrekt psykiatrisk behandling kontrollere/kurere.

Det kan ikke være en sykdom - dersom så var tilfelle, ville det for lenge siden vært en kur mot ondet, for ikke å si en vaksine.

Det er mange sykdommer som man i dag ikke har funnet en kur på. Aids kan man ikke kurer, ikke kreft heller. Dessuten er skolemedisinene mye lenger fremme på forskingen enn psykriatrien. Innen for psykriatrien har det veldig mange lidelser man ikke klarer å "helbrede", bare lindre. Eks. Schizofreni.

Ser du ikke mulighetern for at det er noen feil med metoden.??

En annen ting - hvorfor har du så store problemer med å se at det faktisk er en legning vi snakker om her??

Fordi alle kunnskap tilsier at det ikke er en legning.

Dessuten, du som "vet" alt om kjemisk kastrering.......... du vet vel også at denne form for kastrering også påvirker "lystsenteret" i hjernen??? Selvfølgelig vet du det..........

Jeg har ikke sagt at jeg vet alt om kjemisk kastrering. Hvor står det?????

Nei, det andre viste jeg ikke. Men fagfolk har forkastet det. Overgriperens sykdom ligger ikke i pikken men i hjernen.

Til slutt - at du vet at jeg stemmer på FrP - hva i huleste har det med saken å gjøre?? En er ikke programforpliktet til å inneha meninger som sammenfalles med partiet en stemmer på vet du........... men, du viste vel det også.

Som du ser litt ovenfor - så er det nær sammneheng mellom politisk syn og menneskesyn. Og Frp har et menneskesyn med fravær av humanisme og tildels lite kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Morticia

De fleste terapauter jobber med at pedofile i terapi. Dvs, man tillegger dem en sykdom. Sosiale, kulturelle, psykologiske og hormonelle forklaringer er forsøkt gitt på dette, uten at noen har lykkes med å finne en fullgod forklaring. [

Kanskje forklaringen ER at dette faktisk er en MEDFØDT legning, på lik linje med Homofili. Har du tenkt på det???

Det er mange sykdommer som man i dag ikke har funnet en kur på. Aids kan man ikke kurer, ikke kreft heller. Dessuten er skolemedisinene mye lenger fremme på forskingen enn psykriatrien. Innen for psykriatrien har det veldig mange lidelser man ikke klarer å "helbrede", bare lindre. Eks. Schizofreni.

Nei, men Care, dersom det hadde vært bevist at pedofili VAR en SYKDOM, så hadde man garantert vært godt informert over hele verden om forskning som pågikk for å finne en kur/vaksine. For ikke å snakke om alle innsamlingsaksjonene som ville rullert for å skaffe til veie penger til videre forskning. En sinnstilstand/lidelse, som t.d. Schizofreni lar seg kontrollere/lindre med korrekt psykiatrisk behandling, pedofili lar seg ikke kontrollere eller lindre med psykiatrisk behandling ettersom dette ikke er en sinnstilstand/sinnslidelse.

Jeg har ikke sagt at jeg vet alt om kjemisk kastrering. Hvor står det?????

Nei, det andre viste jeg ikke. Men fagfolk har forkastet det. Overgriperens sykdom ligger ikke i pi#### men i hjernen.

Uttalelsen din baserer min teori om at du tror du vet alt om kjemisk kastrering. Denne form for kastrering PÅVIRKER OGSÅ HJERNENS LYSTSENTER. Og fagfolk har forkastet det ene og alene grunnet menneskerettslige hensyn.

Som du ser litt ovenfor - så er det nær sammneheng mellom politisk syn og menneskesyn. Og Frp har et menneskesyn med fravær av humanisme og tildels lite kunnskap.

*GJESP* og alle andre er perfekte???? Du stemmer vel SV du Care, så "lynende intelligent" som du er............... Slike uttalelser faller mellom to stoler og sier en hel del om hvor sneversynt et menneske kan være - og DET er ikke en legning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*GJESP* og alle andre er perfekte???? Du stemmer vel SV du Care, så "lynende intelligent" som du er............... Slike uttalelser faller mellom to stoler og sier en hel del om hvor sneversynt et menneske kan være - og DET er ikke en legning.

:ler2: Vel, snerversynt vil jeg jo akkurat karkaterisere deg. Men heldigvis tenker vi ulikt, stemmer ulikt, har ulikt menneskesyn og er totalt ulikt - heldigvis.

Slette av meg selv :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia

Hvordan kan det ha seg at mennesker som forakter FrP og deres tilhengere - kaller dem lite intelligente, lite humanistiske etc., ikke ser selv hvor sneversynt en slik uttalelse er???

Da jeg annonserte min bortgang, var det ikke grunnet stor motgang - jeg har da aldri takket nei til en skikkelig debatt, og ja, jeg har til de grader "fått på pukkelen" for mine kontroversielle meninger, UTEN at jeg av den grunn har meldt min bortgang. Årsaken til denne bortgangen vet de fleste faste brukere på KG.

Dessuten care - du vet hva ordet "care" betyr???????? Synes du skal bytte nick jeg, og så synes jeg at å vinkle debatten slik du nå har gjort vitner om mangel på argumenter i den opprinnelige saken fra din side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, vi har et forskjellig syn på dette her. Du mener pedofili er en legning og jeg mener det er en sykdom som springer seg ut fra en traumatisk opplevelse i barndommen.

Kan jeg da spørre deg: mener du at homofili som er en legning, er noe normalt. Hvis pedofili er en legning som du sier: er det noe vi må akseptere? Ta fatt i begrepet LEGNING! Hva betyr det for deg? Er hetrofil en legning i dine øyne?

Er det så å forstå at pedofile skal "betale" for sin legning med kastrereing? Hvordan forklarer du det at data som kan dokumenteres kan påvise at pedofile har en forstyrrelse i sin seksual drift? Er det en naturlig legning?

HVordan forklarer du at en legning fra naturens siden er så gævla syk???

Venter spent!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia
Kan jeg da spørre deg: mener du at homofili som er en legning' date=' er noe normalt. Hvis pedofili er en legning som du sier: er det noe vi må akseptere? Ta fatt i begrepet LEGNING! Hva betyr det for deg? Er hetrofil en legning i dine øyne?[/quote']

JA, jeg mener at homofili er en medfødt legning. Pedofili er også etter min mening en legning - MEN, denne legning går på bekosning av små forsvarsløse barn, og kan selvfølgelig IKKE aksepteres. Menneskers ulike legninger aksepteres av meg 100% såfremt disse menneskene IKKE påtvinger forsvarsløse mennesker/barn sine seksuelle preferanser. Hva legning betyr for meg????? Slå opp i en ordbok, og du vil finne at LEGNING = medfødt, som oftest ufrivillig preferanse. Det er ikke MIN tolkning av legning vi diskuterer. JA, hetrofili er også en legning.

Hvorvidt en legning er NATURLIG????? Jeg tror ikke helt at du forstår hva ordet legning betyr jeg care. En legning er ikke noe man tilegner seg - en legning er medfødt. En homofil kan JA, undertrykke sin legning i årevis MEN, før eller senere vil "ens sanne jeg" komme til overflaten. For en person som er homofil, så er det naturlig å være homofil. For en person som er pedofil, så er det også, dessverre naturlig.

Care, jeg er IKKE Gud - og har ingen forklaring på naturens finurlige fenomener!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere klarer å la være å slenge dritt til hverandre og andre med andre meninger og tanker (denne er rettet til dere begge!!!), så er jo diskusjonen interessant!

Og Care, at 10na ble borte og valgte å komme tilbake med annet nick, har vel minimalt med denne diskusjonen å gjøre? eller?

Det politiske opplegget synes jeg er uinteressant i denne diskusjonen, men det er min mening da! (sikkert fordi JEG faktisk stemmer SV... og ER lynende inteligent!!) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg mener at homofili er en medfødt legning. Pedofili er også etter min mening en legning - MEN, denne legning går på bekosning av små forsvarsløse barn, og kan selvfølgelig IKKE aksepteres. Menneskers ulike legninger aksepteres av meg 100% såfremt disse menneskene IKKE påtvinger forsvarsløse mennesker/barn sine seksuelle preferanser.

Pedofili går alltid på bekostning av barn.

Hvorvidt en legning er NATURLIG????? Jeg tror ikke helt at du forstår hva ordet legning betyr jeg care. En legning er ikke noe man tilegner seg - en legning er medfødt. En homofil kan JA, undertrykke sin legning i årevis MEN, før eller senere vil "ens sanne jeg" komme til overflaten. For en person som er homofil, så er det naturlig å være homofil. For en person som er pedofil, så er det også, dessverre naturlig.

!!

Jeg forstår ordet legning, men er litt usikker på din definisjon. Er homofili narturlig i dine øyne??

Care, jeg er IKKE Gud!

Jeg vet det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...