Gå til innhold

Juledagbok


Gjest Ballerina

Anbefalte innlegg

Nei, det er vel akkurat den delen med å lese til eksamen og liksom få dårlig samvittighet for hver eneste lille juletanke som plager meg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina

Oj, julen bare nærmer seg mer og mer og jeg blir mer og mer fraværende i juledagboka mi... :sjenert: Det skal jo være motsatt!!! Men bare for å si det; det er en uke igjen til JUL! Sånn ca. om akkurat syv dager spiser vi pinnekjøtt og skal snart åpne gavene! JIPPI!!!!! :)

Så må jeg jo bare legge til... NORGE VANT EM!!! YES! Da er vi enda nærmere jul, det er jo en del av mine juleforberedelser iallfall å se håndballkamper nesten hver kveld!! Og i dag var det spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Nei, det er vel akkurat den delen med å lese til eksamen og liksom få dårlig samvittighet for hver eneste lille juletanke som plager meg litt  :)

hm... du må ikke få dårlig samvittighet for å ha juletanker! Man kan ikke bare tenke eksamen... men er du ikke ferdig nå snart da??? DA kan du tenke så mye jul du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg ser jeg ikke er den eneste som strikker til jul... I motsetning til meg, var du lur og begynte tidlig ser det ut som. Jeg strikker i søvne for tiden.

Mange fine gaver. Kanskje jeg også skal vurdere å kjøpe Etaten til pappa (han jobber i en etat).

Koselig juledagbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Tusen takk for besøk! :) hehe... det var faktisk bra at jeg begynte å strikke tidlig, siden jeg ikke har kunnet strikke hele desember... så faktisk er noen av gavene blitt januar-gaver... off... men de som får det synes det er helt greit!! Du er heldig som får strikke! ...jeg har lurt meg til litt nå i det siste, men det straffer seg...

Nei, jeg får vel pakke ferdig, vi reiser hjem på juleferie i morgen og jeg GLEEEEEEDER meg! Det er best hos mamma når det nærmer seg jul, ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul Ballerina :)

Nå har jeg endelig juleferie, jeg også, og kan glede meg over juletanker og planlegging, samt rim på bakken og trærne (rim er bedre enn ikke-snø iallefall..)

Skår i gleden: en syk samboer, og 10 timers arbeidsdager på Norges største kjøpesenter hver dag til og med lille julaften. Men rett etter jobb på lille julaften er det "Driving home for Christmas" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Oh well... da rydder mamma og jeg julen bort her hjemme... litt trist, men også helt greit. Jeg gleder meg til å begynne på skolen på mandag og det skal bli deilig med litt rutiner igjen! Så da trenger jeg vel egentlig ikke noen juledagbok lengre.......... hm... men jeg har jo bryllupsdagboken! Og nå kan jeg jo si at vi skal gifte oss til neste år! Faktisk så er det akkurat 19 mnd. til i dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...