Gå til innhold

Juledagbok


Gjest Ballerina

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina

Hvorfor har alle sånne svigerforeldre som er så lette og kjøpe gaver til??? Mine er så sæææære... :sjenert: Men svigerfar skal altså få en fleecejakke - det trengte han visst - JIPPI! Og svigermor skulle tenke på hva hun ønsket seg... :) Så da er det greit da!!! YES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina

Var forresten på shopping i går... skulle på Clas Olsson for å se om jeg fant julegaven til mamma... fy søren så mange folk som er ute på lørdagen! BLÆ! ...så det som ikke kan handles på internett i år blir kjøpt en sen kveld midt i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten på shopping i går... skulle på Clas Olsson for å se om jeg fant julegaven til mamma... fy søren så mange folk som er ute på lørdagen! BLÆ! ...så det som ikke kan handles på internett i år blir kjøpt en sen kveld midt i uka...

Jeg skulle gjerne fått unna en del julegaver neste uke.. men kommer da til å prøve å få det til en hverdag.. skal unngå lørdagen så godt jeg klarer. Det er et herk! så mye folk på så lite areal, og alle tenker først på seg selv for å komme frem over alt og først i kø osv.. *sukk*

i morgen er det 1 desember!!! :hoppe::nisse:

Sånn i tilfellet du ikke hadde fått det med deg... :sjenert::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
i morgen er det 1 desember!!! :hoppe::nisse:

Sånn i tilfellet du ikke hadde fått det med deg...  :sjenert:    :legrine:

Ja, i dag er det 1. desember!!!! Er hjemme på besøk hos mamma, stefaren min og lillesøstera mi :) I går lagde mamma og jeg pakkekalender til lillesøster, så lagde jeg og lillesøstera mi pakkekalender til mormor og morfar!!! Jeg pleier alltid kjøpe sjokoladekalender til dem, men det er jo litt koselig med innpakket snop også!!! ;) DET ER SÅ GØY MED JUL!!!!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

P.S. Jeg hører på Nå tennes tusen julelys!!! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Julegaver

Nevøen vår: strikkegenser - OK

Barnet til ei venninne: strikkegenser med lue - Bolen på genseren er ferdig iallfall... han skal få januargave (det er avtalt)

Lillesøsteren min (10 år): klær: rosa joggebukse m/ hvit genser med rosa og brune blomster og svart joggejakke (av min forlovede skal hun få noe til å ha ipod'en oppi - det skal jeg bestille til henne fra besteforeldrene hennes) - OK

"lillesøster": strikkesokker - OK

"lillebror": strikkesokker - OK

"lillesøster": strikkesokker - OK

Venninne A: rosa strikkeskjerf - halvferdig!! - avtalt januargave

Venninne T: blått strikkeskjerf og serviettholder - OK

Venninne K: tovet lue og votter (brunt, orange og rødt) - morfar skal strikke - OK

Forloveden min: iPod med gravert navn på baksiden - OK

Mamma: potetpresse og Nynnes dagbok (DVD) - OK

Stefar: The Office DVD + 2 Flaxlodd - OK

Pappa: PC-spill???

Mormor og morfar: termos og Etaten DVD - termos OK

Bestemor og bestefar: tre små søte julebroderier - OK

"tante og onkel": kalender fra Stavanger (de er fra Frankrike, så helt perfekt for dem!!!) - OK

Ekstra-mamma: telysestaker fra en søt, ny butikk!! - OK

Svigermor: silkelaken til hun skal til Afrika - OK

Svigerfar: blå fleecejakke

Min forlovedes tante: hodelykt - OK

Min svoger: gasslighter og gass til å ha på hytta - OK

Min svigerinne og hennes mann: salatslynge - OK

Søskenbarn 7 år: julesokker med bamse på - OK

Søskenbarn 5 år: prinsessekortstokk - OK

Søskenbarn 2 år: bamse som spiller musikk når man trykker på foten - OK

Det ser bare bedre og bedre ut.... :)

Endret av Ballerina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

I dag er det jammen meg 2. desember!! JIPPI! Det er så gøy med jul :) Lillesøstera mi og jeg har sett Reisen til julestjernen nå - jeg kan nesten alle replikkene, så det er visst litt plagsomt å se den sammen med meg... :sjenert: Men so what??? I går så vi jul i svingen og jul i tøyengata - likt egentli best jul i svingen, for det var så koselig - det var så juuuuuul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det jammen meg 2. desember!! JIPPI! Det er så gøy med jul :) Lillesøstera mi og jeg har sett Reisen til julestjernen nå - jeg kan nesten alle replikkene, så det er visst litt plagsomt å se den sammen med meg... :sjenert: Men so what??? I går så vi jul i svingen og jul i tøyengata - likt egentli best jul i svingen, for det var så koselig - det var så juuuuuul!!!

Jeg så jul i tøyengata også igår, men den var ikke helt min greie igrunnen.. Men jeg glemte jul i svingen! :overrasket: Tenkte jeg skulle se hva det var for noe.. men jeg fikk med meg jul i valhall da... lurer på om sistnevnte er bra... blir spennende å se.. :)

Jeg har ikke begynt å se julefilmer enda.. men har kjøpt meg disneyjuledvd.. tenkte å se den når jentungen kommer hit litt senere i desember... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Ja, da har vi bare to julegaver igjen :) DEILIG! *må huske å kjøpe DVD til mormor og morfar*.

I morgen reiser vi til svigers for å være der helt til søndag. Skal bli deilig å reise opp i en fjellbygd og bare ha det herlig! Skal kanskje noen netter i en av hyttene til svigerfar også - bare oss to! Håper det kommer snø for da kan vi virkelig glede oss til jul!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, du er jo nesten ferdig med julegavene, jo! Jeg er helt imponert, jeg. Selv har jeg kjøpt hele to julegaver i år, har aldri vært så sent ute. Men jeg vet hva jeg skal kjøpe, stort sett i alle fall. Og å gå sent på en hverdag var visst lurt, jeg var nesten helt alene i butikkene i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Jøss, du er jo nesten ferdig med julegavene, jo! Jeg er helt imponert, jeg. Selv har jeg kjøpt hele to julegaver i år, har aldri vært så sent ute. Men jeg vet hva jeg skal kjøpe, stort sett i alle fall. Og å gå sent på en hverdag var visst lurt, jeg var nesten helt alene i butikkene i dag.

Å gå om kvelden er nok veldig lurt ;) ...så hjalp det kanskje at det er mandag?? Det er jo lenge til jul, men når man skal langt uti gokk i en uke så mister man mye julegave-tid... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister man mye julegave-tid i gokk? Neida, masse fint på "forbruken" vel? Men du får kanskje god tid til håndarbeidsprosjektene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

hehe... det er faktisk veldig fint oppi fjellheimen - jeg elsker å være der!!! :) Dessuten må jeg sikkert ut en dag for å få litt byassosiasjoner... :sjenert: Men ja, får veldig god tid til håndarbeid! Har jo to julegaver som enda ikke er ferdige, og de satser jeg på å ha klare når vi kommer tilbake på søndag!! :)

Ellers så er det ikke så mye julestemning her i Stavanger idag... (som alle andre dger i desember...) - det regner, det blåser... skulle tro vi var i oktober eller november! Men vi fikk hengt opp stjerna i vinduet i går, juleblomstene blomstrer for fullt (Svibel, Amarylles, Julestjerne......... ja, juleblomster!). Skal se om svigerfar kanskje har en liten brake til meg som jeg kan bruke som juletre, eller ei kvist eller noe sånn - noe som jeg kan henge alle kulene på ;)

Ha en fin dag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

I dag kom julestemningen lurende inn i meg... :) Når jeg våknet så var det snø på fjelltoppene, og det må jo bare bety at det begynner å bli kaldere :) Det var vel bare det å SE snøen! Vi får se om vi får tatt oss en tur opp i heia i dag så vi kan ta på snøen også ;) ...er ikke barnslig, jeg... :sjenert: Men: 17 dager igjen til jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina

Nå har jeg nettopp julepyntet stua! Siden vi ikke skal være her i jula, må vi jo ha litt pynt nå... :) Jaja, jeg er jo vant til å pynte tidlig jeg da, har bare ikke orker å shoppe julepynt når alle andre gjør det ;) Så da ble det julepyntshopping i dag!! JIPPI! 13 dager igjen til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp julepyntet stua! Siden vi ikke skal være her i jula, må vi jo ha litt pynt nå... :) Jaja, jeg er jo vant til å pynte tidlig jeg da, har bare ikke orker å shoppe julepynt når alle andre gjør det ;) Så da ble det julepyntshopping i dag!! JIPPI! 13 dager igjen til jul :)

Kanskje jeg også skal pynte snart.. :sjenert: Vil jo nyte litt av min egen julepynt før jeg reiser vekk til nesten helg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig juledagbok du har ballerina :)

Jeg synes også at det er utrolig koselig med julen, og det er liksom så mye som "hører med". Men må si at jeg er lei av at hver eneste jul blir amputert av å være student, gleder meg til neste år hvor jeg forhåpentligvis ikke er student lenger ( men da må jeg nok surre meg bort fra KG og lese litt mer til eksamen tror jeg.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Ehm... ikke for å ødelegge gleden din til neste år, men det er ikke sååååå annerledes å ikke være student eller så mye kjekkere... :sjenert: Nå kan jo grunnene være at min forlovede leser til eksamen samtidig som jeg er sykemeldt, så det er kjedelig ;) Men det er jo kjekt å slippe eksamenslesingen da :)

JUL ER GØY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...