mysan Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #1521 Del Skrevet 31. desember 2007 Hun kom hjem, pent og pyntelig sent i går kveld. Nå er hun på vei til nyttårsmiddag med venner, og Yme har nettopp dratt, så da sitter jeg her. Jeg har tenkt å spise kalvestek fra Nordfjordkjøtt i dag, ferdigpakke som varmer i vann, og se på tv. Jeg har også kjøpt meg et nytt blad, så jeg skal kose meg på vanlig vis. Ha en hyggelig nyttårsfeiring alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 31. desember 2007 #1522 Del Skrevet 31. desember 2007 Ønsker deg en fin kveld og godt nytt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2007 #1523 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nytt år, mysan (Ikke at det blir så mye skåling, men det var den mest feststemte smileyen jeg fant ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 31. desember 2007 #1524 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår, mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #1525 Del Skrevet 31. desember 2007 Tusen takk, Toro, Cata og Paxjenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #1526 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg tror en god del mennesker har gått sammen om å sende opp fyrverkeriene sine fra idrettsplassen i år, for der kommer det mye og veldig konsentrert, og det har det gjort i en halvtime nå... like tett og voldsomt vakkert. Jeg stod ute i ca ti minutter, før jeg gikk inn igjen for å se til kattene. De har trukket inn på badet, som ligger midt i leiligheten og er uten vinduer. Tryggest der. Lillepusen var forresten ikke der, så henne gikk jeg rundt og ropte på litt. Da krøp hun frem fra under bordet inne hos Liten, antakelig har hun sittet under senga der inne. Jeg fikk henne ikke til å forstå at hun kunne gå inn på badet til de andre, så nå ligger hun under sofaen her jeg sitter istedet. Stakars, dette er bare forferdelig for de stakkars firbente - de har jo betydelig bedre hørsel enn også, så vi kan jo bare forestille oss hvordan de må ha det. Jaja, dere - nå er 2008 her, med helt blanke ark. Vi kan tenke og tro og ha masse planer for dette året, men vi vet egentlig ingen ting. Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2007 #1527 Del Skrevet 31. desember 2007 Her har de jammen gitt seg med smellingen allerede - nesten. Men det var fint så lenge det varte. *liker raketter og har ikke dyr i huset* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 1. januar 2008 #1528 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) . Endret 15. januar 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #1529 Del Skrevet 1. januar 2008 1. januar 2008 Jeg erklærer herved denne boken for avsluttet og starter en ny! Vi ses! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 1. januar 2008 #1530 Del Skrevet 1. januar 2008 Ønsker deg alt godt i det nye året (og den nye boken), Mysan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå