Bettie Skrevet 16. oktober 2007 #1361 Del Skrevet 16. oktober 2007 Så fint at du har en lege som spiller på lag med deg. Og at Liten selv har tatt initiativ til en samtale med en ruskonsulent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #1362 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja, veldig bra begg deler Liten VIL jo bli frisk, hun ønsker jo ikke å ødelegge livet sitt, og det forteller litt om hvilken makt rusmidler har dersom man først har blitt avhengig. Man vil jo tro at det bare er å bestemme seg for å slutte, men så enkelt er det nok ikke.... Jeg skulle vært hos psykolog litt over ti i morges, og klokken tolv på trygdekontoret, men jeg klarte ikke å komme meg ut av sengen, jeg blir jo bare verre og verre og dette må jeg få snudd.. Jeg liker faktisk ikke at halve dagen går bort under dyna. Jeg liker å være tidlig oppe, så hvorfor klarer jeg det ikke? Nå føler jeg ikke at jeg trenger den psykologen lenger, så det er ikke så farlig, men det er jo teit allikevel da, for hun har jo satt av tid til meg som andre kunne benyttet istedet... jeg skal prøve å ringe dem i løpet av dagen og fortelle at vi er på flyttefot og om de kanskje kan ha saken min liggende på is til jeg kommer tilbake så jeg ikke faller helt ut av systemet. Man vet jo aldri om man kan komme til å trenge dem. Liten skal dit på fredag, jeg må i hvert fall sørge for at hun kommer seg avgårde da, og bli med henne. Jeg tror det er litt senere på dagen. Håper det i hvert fall. Nå skal jeg ta en liten runde i forumet, og så må jeg rydde og ordne litt, og bestille esker. DET må jeg gjøre først; bestille esker og bobleplast så vi kan begynne å pakke. Men først drikke opp kaffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #1363 Del Skrevet 18. oktober 2007 Da er esker og bobleplast i hus, så nå kan vi egentlig bare begynne. Plutselig ble jeg i tvil om hva jeg skal pakke, det kan jo ikke være helt tomt og utrivelig her når vi kommer hjem for å feire jul heller synes jeg... Men nå jeg bare får begynt så kan det jo hende jeg fyller opp eskene fortere enn jeg tror. Jeg hiver meg i dusjen og så setter jeg igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #1364 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvor i all verden har jeg gjort av bilnøklene mine? Jeg har faktisk to sett. Det ene har vært borte lenge, og nå er det andre borte også. Bilen har vært ødelagt lenge, men jeg vet jeg har brukt den til butikken for å kjøpe kattesand og kattemat i stort, men hvor pokker gjorde jeg av nøklene etter siste gang jeg gjorde det? Nå har jeg gått igjennom alle jakkelommer og vesker, skuffer og rotesteder hvor det kan tenkes at de har havnet, men finner dem ingen steder! Og jeg MÅ faktisk ha dem, for jeg må ta skiltene av bilen og få levert dem! Jeg får ta en tur i kjelleren og se om jeg kan ha lagt vekk noen jakker som ikke har vært brukt i sommer kanskje? Ikke at jeg tror jeg har ryddet vekk vinterjakker for det gjør jeg aldri, men jeg må jo sjekke det... Finnes det noen klarsynte av dere, så vær snill og gi meg et hint da, for hjelperne mine har ikke sagt noe denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. oktober 2007 #1365 Del Skrevet 18. oktober 2007 Se i skuffen til telefonbordet i gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #1366 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nå har jeg ikke telefonbord i gangen, men telefonen står på en kommode... jeg iler bort og ser om de kan ha blitt med putevarene ned i skuffen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #1367 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) :gråte: De var ikke der... ikke i noen av skuffene Endret 18. oktober 2007 av mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. oktober 2007 #1368 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nøkler har det med å gjemme seg på de utroligste steder. Jeg fant igjen mine i fryseboksen en gang. Hadde hatt dem i handa da jeg la ned noen frysevarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #1369 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg er redd de kan ha falt ned fra nøkkelknaggen og ned i en tilfeldig søppelpose som kan ha stått under... Jeg får ringe bilhandleren og bestille ny, jeg må jo faktisk ha nøkkel til den selv om den ikke virker lenger. Garasjenøkkel hadde jeg forresten på nøkkelknippet mitt så jeg kan få skrudd av skiltene og levert dem. Det er da noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #1370 Del Skrevet 20. oktober 2007 Klokken er nesten tre om natten og jeg har nettopp hjemkommet fra baccalaofest hos fetter og kone. Broren min og hans kone var der, samt fetters to brødre som da selvfølgelig også er fetterne mine. De kom uten koner, men vi klarte å kose oss allikevel. Baccalaoen til K var den beste jeg har smakt noen gang tror jeg, - helt utrolig deilig!! Fetterne mine er verdens søteste menn, alle tre, og det har de alltid vært. Jeg er like glad i dem som jeg er i mine egne brødre, de er bare helt fantastiske, og jeg tror at de ser på meg som en søster egentlig... jeg er jo faktisk eneste jenta på den siden av familien. Jeg har to brødre og tre fettere, så jeg er litt særstilt kan man si Vi har vært mye sammen i barndommen og ungdommen også. Det er jo litt lettere å ha tette familiebånd når begge foreldrene dine bare har én søster hver, og begge bor her i Oslo-området, ikke sant? Jeg er i hvert fall veldig glad for dem, og veldig glad for de tre kusinene og en fetter jeg har på morssiden, som desverre ikke var tilstede i kveld pga forhindringer. Vi har hatt noen samlinger de senere årene hvor vi samles alle sammen og det er jo så koselig. Jeg tok taxi hjem og ble så kvalm i bilen, det er derfor jeg sitter her nå og slapper av litt før jeg kan legge meg. Delte taxi med svigerinne, og da ble hun og jeg sittende i baksetet og skravle og mer skal det ikke til før jeg blir bilsyk - at jeg snur meg til siden og ser på henne istedet for ut på veien, ikke sant? Så vi kjørte henne til Rasta først... og selv om det er en halvtimes kjøring derfra og til meg, så rakk jeg ikke å bli kvitt kvalmen før jeg var hjemme, så her sitter jeg. Ah - i dag har jeg forresten hatt takstmann på besøk, og han brukte faktisk en time på jobben her. Det var så vidt jeg rakk og stryke buksene mine og hive på meg pentøyet så jeg rakk bussen. Heldigvis var jeg lur nok til å ordne hår og makeup før han kom. Taksten får jeg på mail, og jeg er kjempespent!! Men antar at den blir liggende på 1,5 - 1,6 da det er det de andre i området her er taksert til. Nå tror jeg faktisk kvalmen har roet seg, så jeg tror jeg kryper til køys. Hej då, og god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 20. oktober 2007 #1371 Del Skrevet 20. oktober 2007 Da mine bilnøkler forsvant, dukket de opp igjen året etter i den ene kortebuksen min. De hadde altså lagt på loftet hele vinteren. En annen gang de forsvant hadde datteren min "arkivert" den i arkivmappen min. Heldigvis hadde jeg noen papirer som skulle på plass, så den gangen var de bare vekke i 3 dager..... Når det gjelder pakking, så er det vel best å begynne på de tingene som aldri er i bruk. Servise, pynteting, bøker, loft og kjeller osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #1372 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei Infinity, deg har jeg ikke sett her inne før Jeg har lett høyt og lavt etter nøklene mine, også i bukselommer som ikke har vært i bruk siden i sommer. Jeg er redd de kan ha falt ned i en søppelpose, så jeg må nok bare bestille nye. Bilen må jo vekk når jeg selger for da sier jeg opp garasjen også. Nå har Yme og jeg spist taco og jeg er så mett at jeg måtte skifte til pysjbukse for å få puste. Så nå sitter jeg, med fønet hår og sminket ansikt og i pysjbukse og ribbestrikket genser. Jeg er nok et syn, men det er ingen som skal se meg, så det gjør ikke noe. Komfort er det viktigste just nu. Liten forsvant ut i går kveld, og har ikke vist seg siden. Jeg snakket med henne halv tre i natt, like før jeg satt meg her på dataen, og da sov hun egentlig. Etter det har jeg ikke hørt noe mer. Ikke har jeg prøvd å få tak i henne heller, jeg gidder simpelthen ikke. Hun får bare seile. Nå skal jeg se om det er noe morsomt på tv ikveld. Yme skal på kino med søte Pax så da blir det meg og pusene hjemme, og det er kos det. Jeg skal spise sjokolade og se på tv og kanskje lese litt. Det ser ut til at jeg starter som Herbalife distributør nå, så jeg har litt å lese på der også. Herbalife har ligget nesten nederst på listen over ting jeg kunne tenkt meg å begynne med fordi jeg synes markedsplanen deres er et stykke under det jeg synes er bra, men jeg tror produktene og opplegget rundt vektkontroll er bra, så jeg tror jeg gir det et forsøk. Nå er jeg ferdig skrevet for denne gang. Nå er det tv. Hepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #1373 Del Skrevet 21. oktober 2007 Så er det søndag. Yme sov borte i natt, og Liten har vært vekk siden fredag, så det er bare meg og pusene fremdeles. Jeg lagde meg kaffe, men den ble ille tynn - kunne like gjerne drukket varmt vann. Burde jeg trakte meg en ny kopp? Kanskje... det kjennes forsåvidt ut som om den dekket mitt behov for varm drikke/coffein Jeg lurer nå på om jeg faktisk fint klarer meg med hva som helst, bare det er varmt, og da kan jeg jo droppe coffeinen da. I dag MÅ jeg begynne å pakke. Ting tar tid, og plutselig får jeg telefon fra fotografen. Nå skal jeg lage meg en pulverfrokost... ja, klokken er nesten to, men jeg sov til ett i dag, til tross for at jeg sovnet ett i natt.. fatter ikke hvorfor jeg sover så mye. Det er jo ikke sånn at jeg går rundt og trøtt ellers akkurat... Ha en fin dag, alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #1374 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Jeg hadde ikke før satt punktum på mitt forrige innlegg så sprakk demningen igjen. Åpne sluser Det gir seg alltid etter noen minutter, men jeg blir så sliten av det, og nå er jeg helt matt. Det hjalp ikke så mye at de ringte fra kriminalvakta og spurte etter Liten heller, som var på legevakten igår og lovte å reise hjem da hun dro derfra. Jeg vet fremdeles ikke hvor hun er, og har ikke hørt et pip fra henne. Fatter ikke hva jeg skal gjøre med den ungen jeg... hun gir meg en på trynet gang på gang på gang, og jeg kjenner at jeg har sluttet å engasjere meg, tidligere pleide jeg å henge på telefon for å snakke med henne. Nå har jeg ikke ringt henne én gang, ikke sendt én sms. Jeg antar hun har det greit så lenge jeg ikke hører noe, og mer enn det gidder jeg ikke å forholde meg til. Jeg har sagt det til henne: Den dagen jeg slutter å ringe og mase, har du et problem. Endret 21. oktober 2007 av mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 21. oktober 2007 #1375 Del Skrevet 21. oktober 2007 Heia Mysan Jeg har lest litt i dagboka di av og til, og hver gang slår det meg hvor sterk du er. Evnen du har til å komme deg opp igjen og gå videre hver gang du har fått deg en smell, er helt utrolig! Barna dine er heldige som har deg til mor. Jeg tror det blir godt for dere å flytte og begynne på nytt. Kan hende det er det som skal til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #1376 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg håper det, Nabodama. Hjelper ikke den nordnorgeturen og hun fortsetter som dette når vi kommer hjem igjen, så kommer jeg til å be henne flytte ut. Jeg kan ikke holde på sånn resten av livet. Nå har jeg allerede brukt 27 år av livet mitt - altså over halvparten av livet hittil - på andres rusmisbruk, og nå får nok være nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 21. oktober 2007 #1377 Del Skrevet 21. oktober 2007 27 år er lenge. På tide å få fred for det. Jeg håper det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #1378 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det må ordne seg, Blondie, for kjenner jeg meg rett så kommer jeg ikke til å klare og kaste henne ut. Hun er jo den nydelige, lille jenta mi... Jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre og jeg ser ikke lyst på fremtiden hennes. Det må jeg bare innrømme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #1379 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hun er hjemme igjen. Sliten selvfølgelig, men ellers seg selv. Nå må jeg løpe i butikken - jeg har fire puser her som vil ha fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 22. oktober 2007 #1380 Del Skrevet 22. oktober 2007 Å flytte vekk høres ut som en veldig god kur for Liten. Godt at du også får hjelp av legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå