Gå til innhold

BlaBlaBla...

mysan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sov altfor lenge i dag, og så har jeg vært hos broren min og hans familie en tur.

Har hilst på kjæresten til Yme i dag også, og hun er kjempesøt!! Og det visste jeg jo at hun ville være :)

Nå har jeg fått ny tv, så nå må jeg be Boyah om å hente den ene som står her, så jeg får satt inn den nye. Broren min har byttet ut sin tre år gamle tv med en flatskjerm nemlig, så da fikk jeg den "gamle". Og nå står den på kjøkkenbordet, og det er intet blivende sted for en tv.

Ellers er det ikke mye spennende å skrive hjem om herfra, så jeg loffer en tur gjennom forumet før jeg går av.

Ha en kos søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna, man er på side 2 før man får sukk for seg.

Sovet altfor lenge i dag, som et resultat av at Liten kom hjem noget påseilet i går og ikke ville legge seg, men lå og pratet i telefonen med sin svenske i timesvis... og jeg greide ikke å sovne... aaaargh

Ikke SÅ mye fordi hun var i telefonen som fordi hun var full, midt på en søndag og at hun kom hjem to timer etter tiden hun ga meg første gang jeg snakket med henne i telefonen. Historien hennes er ikke akkurat sånn at jeg riktig slapper av når hun er ute, for å si det sånn. Men det gikk bra da. :)

Jeg må kjøpe meg et kaffekrus som holder på varmen. Jeg rekker jo knapt og ta med meg kruset fra kjøkkenet til stua, så er kaffen p-lunka. Jeg HAR et termokrus, men hvor hyggelig er det å drikke av rødt plastkrus med sorte kanter egentlig? Det skal jo liksom være litt kos også da... :roll:

Nå er det straks Oprah, og her sitter eg fremdeles med håret rett opp og i pysj... det er forkastelig.

Ha en fin mandag!

(I dag skal jeg prøve å komme i gang med litt trening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Bare innom med en "oppmuntre-til-trening" klem :)

:sjenert: ooops... Jeg har veldig kort hukommelse og har glemt min gode intensjon fra tidligere i dag..

:klem:

:klem:

Nå reiser Liten til Hvaler for noen dager, sammen med et par venninner. Da blir det Yme og meg her da.

Vi har fått nytt modem i dag, og plutselig fikk vi den hastigheten vi betaler for gitt - det har ikke skjedd før. :ler:

Og jeg har fått fire bøker fra Energica;

Få det du ønsker deg, ønsk deg det du har

Spør dine åndelige veiledere

Healing

og

Hellige valg

Jeg gleder meg til å se på dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fint på Hvaler. Jeg har ikke vært der mange ganger, men kanskje fem....?

Jeg sitter her og kjeder meg noe alldeles grenseløst, og det er så teit for jeg har absolutt et par ting jeg kunne tatt tak i...

1. Tømme oppvaskmaskin

2. Tømme tørketrommel og fylle i ny omgang

3. Lese de to magasinene jeg kjøpte for hjemturen nordfra og som jeg ikke har åpnet

4. Lage middag

5. Rydde stuebordet

6. Kle på meg og gå en tur ut i høstmørket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint på Hvaler. Jeg har ikke vært der mange ganger, men kanskje fem....?

Jeg sitter her og kjeder meg noe alldeles grenseløst, og det er så teit for jeg har absolutt et par ting jeg kunne tatt tak i...

1. Tømme oppvaskmaskin Utført

2. Tømme tørketrommel og fylle i ny omgang Utført

3. Lese de to magasinene jeg kjøpte for hjemturen nordfra og som jeg ikke har åpnet

4. Lage middag

5. Rydde stuebordet Utført

6. Kle på meg og gå en tur ut i høstmørket?

Endret av mysan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Haster disse gjøremålene?

Hva har du lyst til? Bortsett fra å ikke kjede deg lenger? Ut på tur med deg - er sikker på at du ikke kommer inn igjen og sier "nehei den turen angrer jeg på gitt".

Hilsen Blondie-treningspredikant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haster disse gjøremålene?

Hva har du lyst til? Bortsett fra å ikke kjede deg lenger? Ut på tur med deg - er sikker på at du ikke kommer inn igjen og sier "nehei den turen angrer jeg på gitt".

Hilsen Blondie-treningspredikant.

Neida, ikke noe som hastet, men jeg fikk da unna noe av det.

Den turen bortfalt :sjenert:.... mest fordi jeg sitter med det ene øyet på tv hele tiden.

Nå er det The L word... og etter det tror jeg at jeg tar en kvart sobril og går og legger meg så jeg kan stå opp tidlig i morgen. Jeg har jo snudd døgnet mitt trill rundt siden jeg kom hjem nordfra. Ikke bra. Jeg liker ikke å sove halve dagen og ikke få sove om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, fikk vi lov? Det hadde vært kjempekos det da :klem:

Det prøver vi!

Nå har Liten dratt nedover, og kommer tilbake på onsdag. Egentlig vil jeg bare ha henne her, og hjemme, så jeg vet at alt er ok. Jeg sliter med å slippe henne fra meg. Vi har hatt en kjempediskusjon før hun dro nå, fordi hun er så korttenkt og impulsiv, og jeg oppdager stadig at hun er veldig sårbar. Hun misforstår så lett, og tar ting tyngre enn de er ment. Jeg håper hun koser seg der nede disse par dagene da, og så må jeg se om jeg bare kan ta løs og flytte nordover med henne litt kjappere enn jeg hadde tenkt i utgangspunktet.

Jeg antar at hun ikke kommer inn på noen skole nå så vi er ikke så bundet av verken det ene eller det andre egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun dro ikke til Hvaler. Ting er tydeligvis ikke helt i boks ennå når det gjelder henne.

Hun er hjemme og i seng nå da, jeg hentet henne for litt siden.

Akk, det er oppskrytt å ha "barn".

Nå er det morgenkaffe, litt forsinket, men morgenkaffe like fullt :kaffe:

Og der var kruset tomt, så da blir det å sette på en kopp til tenker jeg. Én var litt lite akkurat nå.

Ingen spennende planer i dag, men kanskje lese litt i de nye bøkene?

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...