Donpedro Skrevet 6. oktober 2007 #1301 Del Skrevet 6. oktober 2007 Livet hadde vært morsomt da, Donpedro. Morsomt! Da hadde jo du og jeg vært sånn også, ikke sant? Og da hadde det ikke vært plagsomt, for vi hadde vært sånn alle sammen. Hehe... Hva skulle vi levd av da? Når alle skulle løpt maniske/adhd rundt til en hver tid og ledd høyt? Tilogmed statsministeren og de som har greie på ting? nei, en slik verden hadde for meg vært et mareritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #1302 Del Skrevet 6. oktober 2007 Alle hadde jobbet, og hatt det moro mens det stod på. :danser: Man trenger ikke være udugelig fordi om man ler masse skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. oktober 2007 #1303 Del Skrevet 7. oktober 2007 Blir det ut av pysjen på deg i dag da? Her spises frokost i pysj i denne stund..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. oktober 2007 #1304 Del Skrevet 7. oktober 2007 En hyggelig hilsen på en søndagsformiddag: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=296670&hl= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 7. oktober 2007 #1305 Del Skrevet 7. oktober 2007 Alle hadde jobbet, og hatt det moro mens det stod på. :danser: Man trenger ikke være udugelig fordi om man ler masse skjønner du Ut fra hva Svein har vist på tv, så blir han lett sparket fra jobber fordi han ikke dukker opp eller klarer å gjøre det han skal. Uavhengig latter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #1306 Del Skrevet 7. oktober 2007 jaja, men folk kan sikkert være sprø og fulle av latter og allikevel klare å holde på en jobb. Det er jeg helt sikker på. Jeg har ikke sett nok av Svein til å ha fått med meg at han mister jobbene sine... jeg synes bare han er så herlig forfriskende i forhold til alle gørrkjedelige alvorlige mennesker med konstant frykt for å drite seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #1307 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, jeg så den hyggelige meldingen på personlig. Så koselig, og for en utrolig start på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #1308 Del Skrevet 7. oktober 2007 Blir det ut av pysjen på deg i dag da? Her spises frokost i pysj i denne stund..... Joggebuksedag i dag også. Jeg skal ut å levere en film etterpå, men da stikker jeg nok bare bena i skoene og slenger på meg en genser utenpå. Ikke pyntedag i dag. Søndag jo Liten har fulgt den nye kjæresten sin til bussen, men glemte å ta med filmen vi leide i går, så da tar jeg meg en tur om litt. Om ikke veldig lenge skal jeg gå på kjøkkenet og starte på en diger grønnsaksgryte, - Yme og jeg kjøpte grønnsaker til den store gullmedalje på fredag, så det blir litt av en gryte. Vi har jo besøk, og hun er veganer, så da lever vi litt mer vegetarisk vi andre også, selv om vi mauler i oss andre ting i tillegg. Ha en fortsatt fin søndag, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. oktober 2007 #1309 Del Skrevet 7. oktober 2007 Grønnsaksgryte er herlig høstmat, da. Håper du har hatt en fin søndagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #1310 Del Skrevet 8. oktober 2007 Stille og rolig søndagskveld ble det. Grønnsaksgryta ble god, og det ble så mye mat at vi har den i dag også. Yme gikk på skole i dag morges, flink som bare det, og nå har kjæresten hans reist hjem også. Savner henne allerede. Som jeg sa til Liten da hun hadde dratt; hun passer så godt inn her at hun kunne flyttet inn på flekken uten at det hadde plaget meg. Nå sitter vi her, Liten og jeg og venter på at Yme kommer hjem igjen. Hun er tuslete og småsyk, men begynner tydeligvis å bli bedre for nå blir hun rastløs og vil ut. DET liker jeg ikke, så det skal jeg motarbeide for alt det er verdt. Tror straks jeg skal fortsette å lese i Isfolket for henne. Eller kanskje ta henne med på en tur i skogen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 8. oktober 2007 #1311 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du er liksom litt som en mamma og en venninne samtidig. Glad i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #1312 Del Skrevet 8. oktober 2007 Gla' i deg også Pax-lille Kom snart igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. oktober 2007 #1313 Del Skrevet 8. oktober 2007 Tror du er en person som det er lett å bli glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #1314 Del Skrevet 9. oktober 2007 Tusen takk, Bettie. Det tror jeg faktisk du er også Jeg er jo glad i deg helt hit I dag sov jeg altfor lenge igjen, med det resultat at jeg blir helt lam og får ikke gjort en døyt hele dagen. Det er skammelig faktisk! Ungen dro til byen i dag, uten å ha avtalt noe med noen, så jeg må tilstå at jeg lurer på hva utfallet av dette blir. Time will show, jeg orker ikke dvele ved det, men lurer mer og mer på hva jeg skal gjøre med henne. Hun virker å være så ødelagt i hodet sitt nå at alt går i do hvis jeg ikke burer henne inne og kaster nøkkelen. Men, jeg velger å ikke bekymre meg. Jeg velger å tro det beste til det motsatte er bevist. Man vet jo aldri med henne, og verken hun, Yme eller jeg får det noe bedre av at jeg sitter her og river meg i håret og spekulerer i de verste scenarier. I morgen skal jeg i møte for å diskutere økonomien min igjen, men jeg lurer på om jeg bare skal be dem sjekke ut hvordan det forholder seg med sykemelding og slike ting dersom jeg flytter nordover for en periode, og selger leiligheten her så jeg faktisk ikke har adresse i kommunen på en stund... kanskje det ikke lar seg gjøre? Da har jeg et problem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. oktober 2007 #1315 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sykepenger har du nok krav på uansett hvor du bor, tror jeg, så lenge du er sykemeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #1316 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja, jeg må sjekke opp det... jeg flytter jo til en helt annen kant av landet da, og har arbeidsplassen her liksom... men kanskje jeg kan få det til som en form for rehabilitering etter lang tids slit eller noe sånt? Ikke vet jeg... jeg må undersøke. Jeg håper det går, for jeg MÅ ha ungen vekk herfra, og jeg vil gjerne vekk litt selv også. Få alt på avstand og starte på nytt igjen senere. Egentlig skulle jeg ønske hun møtte mannen i sitt liv der oppe så vi bare kunne bli der. Ikke inne i den forlatte fjorden, men f.eks. i nærmeste tettsted... Jeg skulle helt fint klart å leve der oppe, selv om jeg får lang vei hjem til mamma mesteparten av året. Men hun hadde nøyaktig like lang vei hjem til sin mamma da hun flyttet nedover så... Føler sterk trang til flukt, kjenner jeg... stikke av. Det er der det ligger egentlig. Kaste alt det gamle og stikke av. Nå må jeg kle på meg. Avtalen min er om en time, og jeg tenker jeg tar på meg joggeskoene og går ned for trimmens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #1317 Del Skrevet 10. oktober 2007 Åja... hun kom hjem litt etter kl 23. i går kveld. Og hadde med seg kjæresten sin. For de som lurte på om hun var forsvunnet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppelure37 Skrevet 10. oktober 2007 #1318 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja, jeg må sjekke opp det... jeg flytter jo til en helt annen kant av landet da, og har arbeidsplassen her liksom... men kanskje jeg kan få det til som en form for rehabilitering etter lang tids slit eller noe sånt? Ikke vet jeg... jeg må undersøke. Jeg håper det går, for jeg MÅ ha ungen vekk herfra, og jeg vil gjerne vekk litt selv også. Få alt på avstand og starte på nytt igjen senere. Egentlig skulle jeg ønske hun møtte mannen i sitt liv der oppe så vi bare kunne bli der. Ikke inne i den forlatte fjorden, men f.eks. i nærmeste tettsted... Jeg skulle helt fint klart å leve der oppe, selv om jeg får lang vei hjem til mamma mesteparten av året. Men hun hadde nøyaktig like lang vei hjem til sin mamma da hun flyttet nedover så... Føler sterk trang til flukt, kjenner jeg... stikke av. Det er der det ligger egentlig. Kaste alt det gamle og stikke av. Nå må jeg kle på meg. Avtalen min er om en time, og jeg tenker jeg tar på meg joggeskoene og går ned for trimmens skyld. Jeg tror nok også det er der det ligger og den største utfordringen din i så måte er jo om du i det hele tatt ville fått med deg Liten oppover.......Jeg kommer selv nordfra og har ei datter som nærmer seg 20, og jeg hadde ikke fått med meg henne til nordnorge omså jeg hadde lovet henne et palass av gull. Dessuten er ikke narkotikastatistikken så mye lavere i grisgrendte strøk, enn i byer...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #1319 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg får henne med meg, hun vil det selv, men hvor lenge vi blir der, blir en annen sak. Det finnes garantert dop der oppe også, men da må hun lete det frem på en annen måte. Og det tror jeg ikke nødvendigvis hun gjør. Hun vil jo ut av det, hun eier bare litt dårlig viljestyrke og her er det for kort vei til Oslo. Der oppe har hun en venninne fem timer unna med buss, sånn til og starte med, men som er i nærheten annen hver helg for å besøke kjæresten sin som kommer derfra. Jeg håper at dette kan skaffe Liten nye venner som er rusfrie og morsomme. Jeg har også lovet henne en hund, det har hun ønsket seg i årevis og det kan gi henne noe annet å tenke på enn seg sjøl, og litt mindre tid å kjede seg, da må det jo bli dressurkurs og litt sånt også, ikke sant? Og så treffer man folk der også... Og kriteriet for å få den hunden tror jeg skal bli at hun i hvert fall må bestemme seg for at vi blir der i seks måneder før hun drister seg til å syte og klage på at ikkeno' skjer... Vi skal ha med pusene også oppover, og vi selger så vi har ikke noe å komme hjem til i full fart, så hun må faktisk bare innstille seg på at dette er et prosjekt som hun skal være med på å fullføre. Jeg skal også påpeke hva hun har dratt meg gjennom de seneste årene, og at nå er det hennes tur til å betale tilbake litt i form av ofring av egen fornøyelse. Jeg øver meg på å bli streng Nei, skal jeg støvsuge litt'a? Må ta kattedoen inn om natta nå, for det er for kaldt og ha stuevinduet oppe, så nå har jeg sand utover gulvet. Sjarmerende med dyr i fangenskap. At jeg aldri lærer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 10. oktober 2007 #1320 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg håper det lar seg gjøre for deg å få komme deg nordover sammen med Liten. Det høres ut som en fornuftig plan det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå