Gjest Bodillen Skrevet 3. oktober 2007 #1261 Del Skrevet 3. oktober 2007 De skoene der holdt jeg meg unna ja. Det var "over the top" for meg. Perioden varte ganske kort da for mitt vedkommende. Den varte ikke lenge for meg heller. Perioden med 2 cm kort hår, kullsvarte øyne, diger kamuflasjejakke, militærstøvler og sikkerhetsnåler varte noe lenger. Lekkert? Hm, ikke særlig. Men spesielt var det jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. oktober 2007 #1262 Del Skrevet 3. oktober 2007 Den varte ikke lenge for meg heller. Perioden med 2 cm kort hår, kullsvarte øyne, diger kamuflasjejakke, militærstøvler og sikkerhetsnåler varte noe lenger. Lekkert? Hm, ikke særlig. Men spesielt var det jo! Den perioden gikk meg hus forbi. Imidlertid dukket midten av 80-tallet opp akkurat da i all sin pastellfarge hockeysveis drakt. Klarer fremdeles ikke mintgrønt på klær etter det ... Eller store mohairgensere ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #1263 Del Skrevet 3. oktober 2007 Heeeey - masse action i mitt fravær jo!! Jeg var friker en uke i livet mitt også, på ungdomskolen. Militærgrønn duffel og fett hår. Ellers har jeg som deg Bodillen, vært gjennom det meste i stilarter. Punken varte litt lenger enn frikeperioden, og sosseperioden ble særdeles kort.. og den strakk seg vel stort sett ikke mye lenger enn til Isbastøvler Punkeperioden min var helsetrøyer med ekstra hull, fillete bukser, sikkerhetsnåler her og der, knallrødt hår og meget og mørk sminke... artig. Det var nok discoen som var mitt "egentlige jeg" da, og som varte lengst. Hadde jeg vært ung i dag ville jeg antakelig ha vært full av piercinger og tattiser Jeg synes jo det er ganske stilig faktisk. --- -- --- -- --- -- --- -- --- -- --- Nå har jeg to brød til heving og begynner å bli sulten... har kokt fisk til pusene og byttet i kattedoen. Som ekstraservice til den bortskjemte jentungen har jeg satt på en vaskemaskin for henne. Så nå kan det bare bli kveld. Er det nå snart de der jordmødrene på Buskerud sykehus begynner tro? *sjekke her og nå* JA - det er det. Om ti minutter. Koselig program som jeg lærte å se på da jeg var nordpå i høst. Der var det jo NRK1 å velge mellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #1264 Del Skrevet 3. oktober 2007 Brød hever dårlig hvis man glemmer gjær. Bare sånn til orientering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. oktober 2007 #1265 Del Skrevet 3. oktober 2007 Brød hever dårlig hvis man glemmer gjær. Bare sånn til orientering. *notere* Inni meg bor det en goth. Men jeg synes det er litt feil å begynne med nå lissom i en alder av 42. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. oktober 2007 #1266 Del Skrevet 3. oktober 2007 Inni meg bor det en goth. Men jeg synes det er litt feil å begynne med nå lissom i en alder av 42. Det bor en goth inni meg og, og jeg slipper henne ut av og til. Du kan jo kle deg i svart og diverse, men droppe naglene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. oktober 2007 #1267 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det bor en goth inni meg og, og jeg slipper henne ut av og til. Du kan jo kle deg i svart og diverse, men droppe naglene? Ja joda. Men det var nå det svarte håret og hullete strømpebukse og Death sminken jeg ikke synes helt passer til en 42 åring lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. oktober 2007 #1268 Del Skrevet 3. oktober 2007 Husker søsteren min hadde sånne brune lapikas - høyskaftede skinnstøvler med spiss oppovertupp, sånn som på sameskotøy! Men det var frikete på 80-tallet, da. Ååååh, Lapikas... Hadde alltid lyst på, men fikk dem aldri (kanskje like godt). Var ikke spesielt bevandret innen noen av stilartene, men de så så gode ut på foten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. oktober 2007 #1269 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Ja joda. Men det var nå det svarte håret og hullete strømpebukse og Death sminken jeg ikke synes helt passer til en 42 åring lissom. Jeg er 29, og det passer ikke til meg heller, jeg ser eldre ut med svart hår. Og masse smart sminke ser grusomt ut. Men man må ikke være goth og ha svart hår, mørkebrunt eller rødt går og bra, f.eks. Hullete strømpebukse er heller ikke et must, og heller ikke masse svart sminke. (men litt er greit) Det du tenker på er kanskje gothere i begynnelsen av 20-årene, men det finnes gohere i 30 - 40 årene og, uten alt det "ekstra", men som fremdeles er gothere. Du ser hvem de er, om du støter på dem. Jada, det går an å være voksen gother, kle seg goth, og være smakfull samtidig. Det viktigste er vel egentlig å være goth i sitt hjerte, er man det, så er man det, samme hvordan man kler seg, for å si det på en banal måte. Endret 3. oktober 2007 av Pax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #1270 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvordan er en person som er gother i sitt hjerte Pax? Jeg liker stilen, men jeg vet jo ikke katta om hva de egentlig står for med dette mørke, dramatiske utseendet sitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. oktober 2007 #1271 Del Skrevet 3. oktober 2007 jeg kan skrive mer om det en annen gang (holder på med en skoleoppgave om likhetene og ulikhetene mellom kristendommen og buddhismen akkurat nå) men du kan jo lese denne artikkelen i mens: http://www.dagbladet.no/dinside/2006/03/24/461717.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #1272 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg reddet brødene. varmet litt væske, rørte ut gjæren og knadde det hele inn i deigen med litt mer mel, og hevet på nytt. Nå står de i ovnen har brødfasong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. oktober 2007 #1273 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Det går an å lage brød uten gjær og, men da må de steke ganske lenge. Endret 3. oktober 2007 av Pax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #1274 Del Skrevet 3. oktober 2007 Men de blir jo flate da jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 3. oktober 2007 #1275 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det skal ikke bli det, om man fyller opp brødformen helt, og setter den i en form med vann når den stekes for at det ikke skal bli tørt. Men brødet skal steke i 6 timer! På lav temperatur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 3. oktober 2007 #1276 Del Skrevet 3. oktober 2007 jeg kan skrive mer om det en annen gang (holder på med en skoleoppgave om likhetene og ulikhetene mellom kristendommen og buddhismen akkurat nå) men du kan jo lese denne artikkelen i mens: http://www.dagbladet.no/dinside/2006/03/24/461717.html Kjente meg litt igjen i det siste avsnittet der, utenom klesstilen da.. ..og jeg haaaater sport !! (Bortsett fra curling) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 4. oktober 2007 #1277 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kjente meg litt igjen i det siste avsnittet der, utenom klesstilen da.. ..og jeg haaaater sport !! (Bortsett fra curling) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #1278 Del Skrevet 4. oktober 2007 En gang i tiden hadde jeg lyst til å begynne med bueskyting... nå husker jeg ikke hvorfor det ikke ble noe av... hmmm Jeg liker å skyte på blink, så hvorfor?? Da jeg var liten, danset jeg ballett. Og jeg har ridd. Bare sånn for å skryte litt av mine sporstlige aktiviteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 4. oktober 2007 #1279 Del Skrevet 4. oktober 2007 En gang i tiden hadde jeg lyst til å begynne med bueskyting... nå husker jeg ikke hvorfor det ikke ble noe av... hmmm Fordi det ikke var noe bueskytterlag i området? Fordi bue er dyrt? Det var grunnene til at jeg aldri gjorde det, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #1280 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hm..ja, kanskje det hadde noe med det å gjøre... who knows? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå