Gå til innhold

BlaBlaBla...

mysan

Anbefalte innlegg

Kom meg ut i mørke høstkvelden gitt. Med Pink Floyd og Dark Side of The Moon på øret. Verdens deiligste musikk faktisk...

Nå er det Nip/Tuck og så er det bare senga tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun ringte meg nå, og hørtes helt nykter ut, så da er det et håp om at hun kommer hjem da, som hun sa.

Jeg fortalte at jeg har ikke noe mer å si til henne, jeg har sagt alt jeg har på hjertet... og hun ba ikke om unnskyldning av samme grunn, hun føler seg drit teit og sier det blir for dumt å be om unnskyldning. Der er vi enige.

Nå har jeg spist frokost. Tre skiver nybakt brød...mmm... finnes det egentlig noe bedre enn nybakt brød?

Nå er det tid for kaffe.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Kom meg ut i mørke høstkvelden gitt. Med Pink Floyd og Dark Side of The Moon på øret. Verdens deiligste musikk faktisk...

Noterer den gode musikksmaken :)

Jeg hadde en periode der jeg var ung og bodde alene og var mørkredd. Da var det godt med Pink Floyd på kassettspilleren som sovemedisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke øynene opp for Pink Floyd før for ganske få år siden. Da jeg var ung var det disco som gjaldt, nemlig. Jeg var en av disse med 2002 bukser med livet oppunder armene, så trange at de måtte dras på med tang, skyhøye platåsko og brannbilrødt hår med "takrenne". :tommelopp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Jeg fikk ikke øynene opp for Pink Floyd før for ganske få år siden. Da jeg var ung var det disco som gjaldt, nemlig. Jeg var en av disse med 2002 bukser med livet oppunder armene, så trange at de måtte dras på med tang, skyhøye platåsko og brannbilrødt hår med "takrenne". :tommelopp::ler:

Høres ut som et par av søstrene mine i fordums tid! :fnise:

Pink Floyd fikk jeg både øyne og ører opp for da jeg som 12-åring så The Wall på Colloseum. En stor opplevelse. En om mulig enda større opplevelse var det å oppleve Roger Waters live på Roskilde i fjor sommer. Enormt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa ikke du en gang at du var blant norges første pønkere? Jeg fikk så mye respekt for deg da, men hvis det ikke er sant, ja da er du ikke forbildet mitt lenger. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Sa ikke du en gang at du var blant norges første pønkere? Jeg fikk så mye respekt for deg da, men hvis det ikke er sant, ja da er du ikke forbildet mitt lenger. :tristbla:

Hun kan ha vært det for det, da. Jeg rakk innom både soss, punk og freak i løpet av tenårene, jeg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Hun kan ha vært det for det, da. Jeg rakk innom både soss, punk og freak i løpet av tenårene, jeg... :fnise:

70 og 80-tallet var et cruise i forskjellige stilarter - noe for en hver smak. Jeg ble glamrocker tidlig jeg da. Liker punk også da ... men det er glamrock som har blitt hengende ved meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er stilarten til en freak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Hvordan er stilarten til en freak?

Strikkejakker, lange skjørt og sånn? Litt hippie beslektet - var i alle fall sånn jeg var da jeg hadde min freak periode. Det gikk litt i indiske kjoler, indisk såpe og palestina skjerf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Strikkejakker, lange skjørt og sånn? Litt hippie beslektet - var i alle fall sånn jeg var da jeg hadde min freak periode. Det gikk litt i indiske kjoler, indisk såpe og palestina skjerf.

Jepp. Og brune skinnvesker eller sekker, det var et must! Også islender, da.

Du ville kanskje heller skrevet frik, Pax? Freak henspeiler kanskje mer på gærninger... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Du ville kanskje heller skrevet frik, Pax? Freak henspeiler kanskje mer på gærninger... :fnise:

Hadde ikke islender, men fanakofte. Strikket selv, med matchende palestinaskjerf OG svinelærs (tilgi meg Tabris) veske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det det samme? :P Høres forøvrig ut som klesstilen til en typisk liberal lærer i 50-årene. En formingslærer på ungdomsskolen, f.eks.

Endret av Pax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Er ikke det det samme? :P Høres forøvrig ut som klesstilen til en liberal lærer i 50-årene.

Også kalt friiiik. :)

Jepp skinnvest f.eks. det hørte nemlig også med ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bodillen
Hadde ikke islender, men fanakofte. Strikket selv, med matchende palestinaskjerf OG svinelærs (tilgi meg Tabris) veske.

Svart ullduffel var vel også en viktig del av uniformen vinterstid? Husker søsteren min hadde sånne brune lapikas - høyskaftede skinnstøvler med spiss oppovertupp, sånn som på sameskotøy! Men det var frikete på 80-tallet, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Svart ullduffel var vel også en viktig del av uniformen vinterstid? Husker søsteren min hadde sånne brune lapikas - høyskaftede skinnstøvler med spiss oppovertupp, sånn som på sameskotøy! Men det var frikete på 80-tallet, da.

De skoene der holdt jeg meg unna ja. Det var "over the top" for meg. Perioden varte ganske kort da for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...