Bettie Skrevet 28. september 2007 #1221 Skrevet 28. september 2007 Sånt er irriterende, når det man har skrevet blir borte. Ønsker deg en god helg.
mysan Skrevet 29. september 2007 Forfatter #1224 Skrevet 29. september 2007 Dagen i dag er en god dag Jeg har vært ute og trasket i regnværet for å hente medisin til Liten på apoteket. Deretter kom jeg hjem, dryppende våt, og det er aldri bedre å komme inn enn når man er kald og hutrete, ikke sant? Vi laget oss middag, og vi har bakt en sjokoladekake som står til avkjøling nå. Jeg har begynt å lese Isfolket for henne, og nå sover hun. Hun er tuslete og ute av form om dagen, så plutselig blir hun bare helt utslått og må sove litt. Vekker henne om en halvtime, da er det melk og kake. Må pusle litt rundt nittenåringen min innimellom. Yme er hos Pax, så det er bare henne og meg her. Ha en koselig lørdagskveld alle sammen.
Cata Skrevet 29. september 2007 #1225 Skrevet 29. september 2007 Arrrghhhhh!!!!! Det er diiiiin skyld!!! I går kjøpte jeg meg en "fattigmannsversjon" av photoshop og inspirert av dine shopperier før i sommer så har jeg nå sittet og fiklet med bilderedigering. Det er jo gøy, jo. Ha en finest mulig lørdag du/dere også.
mysan Skrevet 29. september 2007 Forfatter #1226 Skrevet 29. september 2007 Haha, Cata - jeg er glad jeg har bidratt til noe konstruktivt Jeg bruker forøvrig Paint shop Pro, og den har jeg lastet ned alldeles uten kostnad fra ett eller annet sted. Men det er moro ja? Visst er det det. Nå har jeg ikke laget ett bilde siden tidlig i sommer, men en vakker dag kommer jeg vel i gang igjen.
Cata Skrevet 29. september 2007 #1227 Skrevet 29. september 2007 Ååååh, det var det. Trodde det var Photoshop jeg . Det er det jeg sier, hjernen min virker ikke.
mysan Skrevet 30. september 2007 Forfatter #1228 Skrevet 30. september 2007 Vanvittig sløv dag i dag. Helt utrolig sløv faktisk. Men det er deilig da. Jeg har satt på en vaskemaskin og oppvaskmaskinen, og jeg har startet på middagen, men allikevel. Jeg føler meg skikkelig lat og slapp her jeg sitter. I går badet jeg alle plantene mine, faktisk stod de i vann helt til i morges, fordi jeg glemte dem før jeg la meg i går. Nå lever de minst en uke til, det er bra Og nå skal jeg lese litt mer i "Du kan helbrede ditt liv". Bygger på de samme prinsippene som Law of attraction så vidt jeg har fortstått selv om jeg verken har lest akkurat den, eller sett filmen The Secret. Ikke noe hokus pokus, rett og slett bare omprogrammering av inngrodde tankemønstre. Verre er det ikke. Det er det samme du lærer i salgstrening, når det gjelder målsetting og hvordan oppnå målene dine. Ha en suveren søndag.
Bettie Skrevet 30. september 2007 #1229 Skrevet 30. september 2007 Synes det er vanskelig å endre tankemønstre, jeg. Det er utrolig så godt vaner og uvaner sitter fast. Fint at du har hatt en god helg, mysan.
Gjest Blondie65 Skrevet 30. september 2007 #1230 Skrevet 30. september 2007 Det er vanskelig å endre tankemønster når man starter med det. Men det er lett når man har egen erfaring å se tilbake på. Jeg har lagt bak meg sjenerthet og dårlig selvbilde ved hjelp av NLP. Det er hardt arbeid, men det er en velsignelse når man er kommet i gang.
mysan Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #1231 Skrevet 1. oktober 2007 NLP er spennende og interessant. Jeg har et par venner som driver med det. Hun ene lever av det i dag. Jeg var forsøkskanin da hun var under utdannelse, ganske artig. I dag er jeg følelsesløs og nummen. Liten gikk ut for å kjøpe røyk og leie en film i går ettermiddag, med mitt visakort med 250 kroner på. Pengene er på kortet fremdeles, og ungen er vekk. Nå gir jeg opp.
Bettie Skrevet 1. oktober 2007 #1232 Skrevet 1. oktober 2007 Stakkars deg. Du har det neimen ikke lett. Tror du får taue henne med deg til legen, og så overlate ansvaret videre til henne selv og legen. Du blir jo helt ødelagt av dette.
Cata Skrevet 1. oktober 2007 #1233 Skrevet 1. oktober 2007 Min tur til å si: Enig med Bettie. Her må noe ansvar overlates til andre - som f.eks. lege.
mysan Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #1234 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er litt bekymret denne gangen, fordi pengene fremdeles står der. Hun har ikke rørt dem. Men hvis det har skjedd henne noe, så må det ha skjedd mellom her og minibanken fire hundre meter borte i veien, og det har jeg litt vondt for å tro. Ja, ja.. jeg får bare vente.
Gjest Blondie65 Skrevet 1. oktober 2007 #1235 Skrevet 1. oktober 2007 Føler med deg Mysan. Har ikke stort mer å si.
mysan Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #1236 Skrevet 1. oktober 2007 Når jeg tenker på rusmidler og unger som sliter med avhengighet så tenker jeg: Det burde vært forbudt!! Haha, så husker jeg. Det ER jo faktisk forbudt. Forbudet virker ikke! Har aldri virket! Kommer heller aldri til å virke!! Herremin så sliten jeg er. Tror jeg skal legge meg litt tidlig ikveld.
Gjest Vampyra Skrevet 1. oktober 2007 #1237 Skrevet 1. oktober 2007 Uff så trist å høre Mysan. Dette trengte du ikke nå Hun dukker nok opp igjen!
Gjest Vampyra Skrevet 1. oktober 2007 #1238 Skrevet 1. oktober 2007 (endret) *dobbelt* Endret 1. oktober 2007 av Vampyra
mysan Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #1239 Skrevet 1. oktober 2007 jada, hun pleier jo det. Det vil jo som regel gå bra..
mysan Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #1240 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har forresten vært ganske flink i dag, selv om jeg har følt meg fryktelig lat og sliten. Jeg har støvsugd heile heimen, jeg har ryddet, vasket tre maskiner med tøy, en oppvaskmaskin, vært i butikken og bakt brød. Det er ikke så ille det egentlig? Og kanskje hiver jeg på meg sko og tar en tur før sengen, men det er ikke bestemt ennå. Jeg liker jo å se på tv på denne tiden av døgnet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå