mysan Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #761 Del Skrevet 15. juli 2007 Noen ganger klarer jeg bare ikke å komme meg i seng, samme hvor trøtt jeg her. Nå renner øynene, jeg må tørke dem i ett sabla kjør, men legger jeg meg? Neida... og enda jeg faktisk elsker den senga, og det å trekke dyna over meg og kjenne hvor tung kroppen er. Hvorfor er det sånn egentlig? Dette resulterer jo i at jeg blir liggende altfor lenge i morgen før jeg kommer meg ut av senga også, ikke sant? Nei, nå går jeg og legger meg - det hjalp å få problemet ned på papiret... eller tastaturet. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. juli 2007 #762 Del Skrevet 15. juli 2007 Opp og hoppe. Og mens du er gang så kan du vel sende over en kaffekopp? Det er søndagsformiddagskrise i heimen, skjønte med ett at det som jeg glemte å handle i går var kaffe. Skrekk & grøss, hvordan skal denne dagen bli..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #763 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg er oppe. Om jeg ikke hopper så veldig, så er jeg da oppe. NÅ er jeg glad for at jeg tok huset i går, så jeg slipper i dag... skal bare fyke fort over badet, så er det alldeles representabelt her. :kaffe: Hadde vært hyggelig med litt sol og varme ute, men... hva kan jeg gjøre med det? not a damn shit Ha en fin dag. Jeg får ungen hjem i dag istedet for i morgen - DET blir kos. Hadde jeg visst det litt før skulle jeg handlet litt mer... men jeg visste det ikke før sent i går kveld, så... hun får ta til takke med det Yme og jeg spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 15. juli 2007 #764 Del Skrevet 15. juli 2007 Det er da i dag? I hvert fall her. Men jeg bryr meg ikke så mye om den sola uansett, så den får dere drømme om dere andre. Fint at Liten kommer hjem, da. Selv om det er gulvkaos hos dere. Hva sier kattene til dette da? At det ikke er gulv som det pleier? *søøøøte pusene* Hvor små er de minste størrelsene i butikken din? Noe som passer til meg der kanskje? Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. juli 2007 #765 Del Skrevet 15. juli 2007 Blir sikkert kos å få Liten hjem igjen, og hun tar sikkert til takke med den maten dere andre spiser. Ikke sol hos deg? Her har det vært sol, men det har blåst som fy. Vil ha sol - og varme - og lite vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #766 Del Skrevet 16. juli 2007 Vi har ned til str 36 i det meste, og ett og annet ned til str 34, men det er sjeldent. Pusene bryr seg ikke om hvorvidt gulvet er sånn eller sånn, men de snuste rundt veldig i begynnelsen. Kjempekos å få Liten hjem - hun er jo en sol og en engel så lenge hun klarer å holde seg unna rusen. Været har vært helt nydelig i dag, men nå har det skyet over og blitt mørkt igjen, så vi skulle kanske bare få én dag denne gangen også? Det begynner å bli litt irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. juli 2007 #767 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Det er ikke noe moro med bare enkeltdager i ny og ne med fint vær. Tror jeg er blitt værsyk oppå det hele. Er i hvert fall mer gretten når det er så mye vått og blåsig vær. Endret 17. juli 2007 av Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #768 Del Skrevet 20. juli 2007 Idag ble været plutselig litt fint igjen... nå er det skyfri himmel her hos meg, og det er varmt og deilig. I dag morges hadde det nettopp regnet da jeg gikk til jobb, og det var litt småkjølig så jeg har kledd med i langermet genser i dag, og hadde jakke utenpå også. Liten reiser til Sverige igjen ikveld, selv om den søte svensken ikke er hjemme i helgen. Hun besøker bare de de var hos sist. De sendte henne en sms og spurte om hun ville være med, så da gjorde hun det. Koselig. Til mandag reiser gutta til Frankrike, så da blir det bare Liten og meg her. Hun skal få middagsansvaret hver dag. Hun trenger å lære å koke poteter og ris og sånt. Mye annet kan hun, men sånne ting er hun usikker på. Nå går jeg på badet og klipper meg, håret mitt ser ut som en dårlig vits. Hej så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 20. juli 2007 #769 Del Skrevet 20. juli 2007 Hei, Mysan. Du kan jo klippe feil... vel, du vet vel hva du gjør... Skal lage en frustrasjonstråd over ekser (uten å utlevere noen), er så ... Hvordan ble frisyren? Vet det kan bli bra, jeg har også klippet meg selv, men det har kommet an på utgangspunktet... Ha en fin helg. (hva skal man gjøre med menn...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #770 Del Skrevet 21. juli 2007 Håret ble kort og fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #771 Del Skrevet 22. juli 2007 Det vil sikkert være noen som synes det er rart at jeg skriver her, men jeg må bare få ting ut. Eldstemann døde i går. Det er så uvirkelig, så feil, så totalt meningsløst og fullstendig unødvendig. Han har hatt det bra så lenge nå, han har vært så lykkelig, og han gledet seg sånn til å reise på ferie med Yme og kjæresten sin i morgen. I dag skulle de pakket og gjort seg klare til reisen. I stedet ligger han i kjelleren på sykehuset. Det er så feil!!! Han sa så mange ganger: "Jeg skal visst aldri ha det bra, jeg. Hver gang ting ser ut til å bli bedre, så skjer det noe..." Nå håper jeg at det faktisk er noe etter dette livet, sånn at han ikke bare er borte, men har gått videre. At tiden hans bare var ute, at han har klart oppgaven sin. Noe annet klarer jeg ikke å tenke på. Jeg vil at han skal være et annet sted, sammen med pappan og bestefaren sin. Et sted hvor det er godt å være, og hvor han kan hvile lenge mens han forbereder seg på neste oppgave, som jeg håper blir mindre strevsomt for ham. Vakre, snille ungen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. juli 2007 #772 Del Skrevet 22. juli 2007 Kondolerer, mysan. Dette var kjempetrist å høre . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irie Skrevet 22. juli 2007 #773 Del Skrevet 22. juli 2007 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 22. juli 2007 #774 Del Skrevet 22. juli 2007 Uff, dette var trist. Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 22. juli 2007 #775 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Jeg hørte det dessverre i går. Det var helt forferdelig å høre. Jeg kan ikke måle meg opp mot hvordan dere føler det, men jeg det var skikkelig trist å høre fra Yme i går. Jeg trodde faktisk ikke på han. Det er helt uvirkelig at sånt skjer, så brått. Alle dere får jeg bare gitt en til. Og en stor en til Yme. Helt ufattelig... Håper dere har hverandre en stund nå. Endret 22. juli 2007 av Frøken Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. juli 2007 #776 Del Skrevet 22. juli 2007 Det var skikkelig leit, mysan. Kondolerer. Det er liksom ingenting man kan skrive, for det blir fort bare platt. Men jeg tenker på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 22. juli 2007 #777 Del Skrevet 22. juli 2007 Kondolerer, det må være noe av det verste en forelder kan oppleve. Det var skikkelig leit. Håper dere kommer dere helskinnet gjennom sorgen, alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 22. juli 2007 #778 Del Skrevet 22. juli 2007 Så forferdelig trist mysan. Kondolerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. juli 2007 #779 Del Skrevet 22. juli 2007 Kondolerer, Mysan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 22. juli 2007 #780 Del Skrevet 22. juli 2007 Tenker masse, masse på deg nå. Griner her jeg sitter. Uff. Bryr meg om deg. Så jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå