Bettie Skrevet 7. mai 2007 #621 Del Skrevet 7. mai 2007 Skal krysse fingre for deg når det gjelder lottogevinst, jeg. Du kan til og med få den før meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. mai 2007 #622 Del Skrevet 8. mai 2007 Nå igjen???? Huff . Du kan få stille foran meg også i Lotto-køen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #623 Del Skrevet 9. mai 2007 Hun var tilbake allerede søndag kveld, så det var ikke så aller verst, men dog... I kveld er hun ute, men hun sier hun er her i lokalområdet. Jeg har vanskelig for å tro henne, men vi får jo bare se da. Noe annet får jeg igrunnen ikke gjort. I kveld har vi hatt lille Navnløs på besøk, og det var kjempekoselig å møte henne på ordentlig. Hun er akkurat så søt og nusselig og samtidig voksen som man får inntrykk av her inne. Nå skal jeg se på identiske firlinger på tv, etterpå er det Ugly Betty og deretter Nannyhjelpen eller hva det nå heter. Eller forresten, jeg velger vel film på TV3 fremfor nannyene.. Spennende liv? Jauda.. Ha en fantastisk onsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. mai 2007 #624 Del Skrevet 9. mai 2007 Din onsdagskveld ligner min - men pytt - hva skal man med et liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #625 Del Skrevet 9. mai 2007 Ja du sier noe der, Bettie... Noen ganger føler jeg i grunnen at livet er ferdig levd, og at nå er det bare tv og pc som gjelder. Og sånn kan det jo ikke være. Egentlig vil jeg jo ha et aktivt liv... Jeg liker å ha det travelt og være på farten, men det virker liksom ikke lenger. Energien er ikke tilstede, sånn er det bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. mai 2007 #626 Del Skrevet 10. mai 2007 I kveld har vi hatt lille Navnløs på besøk, og det var kjempekoselig å møte henne på ordentlig. Hun er akkurat så søt og nusselig og samtidig voksen som man får inntrykk av her inne. ← Har du hatt besøk av "tantebarnet" mitt? Jeg vil også treffe henne ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 10. mai 2007 #627 Del Skrevet 10. mai 2007 Energien kommer sikkert tilbake når bare resten av livet kommer på plass. Man kan ikke spre seg over for mange ting om gangen. Jobb og familieting blir i hvert fall nok for meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 10. mai 2007 #628 Del Skrevet 10. mai 2007 Noen ganger føler jeg i grunnen at livet er ferdig levd, og at nå er det bare tv og pc som gjelder. Og sånn kan det jo ikke være. Egentlig vil jeg jo ha et aktivt liv... Jeg liker å ha det travelt og være på farten, men det virker liksom ikke lenger. Energien er ikke tilstede, sånn er det bare... ← Hvis det er til trøst så ser jeg aldri på TV, men jeg er like lite aktiv likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #629 Del Skrevet 11. mai 2007 Har du hatt besøk av "tantebarnet" mitt? Jeg vil også treffe henne ... ← Ja, det vil du Energien kommer sikkert tilbake når bare resten av livet kommer på plass. Man kan ikke spre seg over for mange ting om gangen. Jobb og familieting blir i hvert fall nok for meg nå. ← Ja, noen ganger er familie og jobb mer enn nok.. Hvis det er til trøst så ser jeg aldri på TV, men jeg er like lite aktiv likevel... ← Litt av en trøst, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. mai 2007 #630 Del Skrevet 11. mai 2007 Bare innom en sving på fredagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. mai 2007 #631 Del Skrevet 12. mai 2007 ...og jeg svinger innom på lørdagskvelden. Ser du har vært opptatt hele dagen. Er det kreativiteten på PC'n som har tatt overhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mora di Skrevet 14. mai 2007 #632 Del Skrevet 14. mai 2007 Sitter her med :kaffe: en tidlig mandag morning, og lurer på hva i all verden du har holdt på med i helgen? Det er ihvertfall håpløst å få kontakt med deg! Glad i deg, vennen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #633 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg har treg tilgang på data når Liten er hjemme vettu, Mora Di... det er så vidt jeg får gjort oppgavene mine. Nå venter jeg på leksjon 8, så jeg får benyttet anledningen til å gjøre den mens ungen er ute. Ellers har ikke helgen vært spesielt travel. Liten har sittet her og snufset og hostet med tilløp til bihuler, og selv har jeg sittet/ligget mer eller mindre tvekroket i menssmerter. Ingen store utbrudd av verken kreativitet eller annet morsomt. Måtte sende gutta som representanter for familien i en konfirmasjon på lørdag. Jeg må se å få gjort alvor av å få fjernet babyfabrikken hos knivfektende lege i grønt. Nå skal jeg se om kjøttdeigen har klart å tine, så det kan bli mat her... Én ting har forresten skjedd i helgen... tett sluk på badet. Resultat: Ødelagt furugul i entré og innover stua. Ringte vaktmester i dag morges, han skulle melde det videre og så venter jeg på telefon fra forsikring og takstmann i den forbindelse. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Dette gulvet måtte skiftes uansett - de som har lagt det har gjort en slett jobb. Det er jo ikke parkett - det er furuplank, og åpne felter mellom bordene her og der pga skjevhet i bygget er tettet med formtre og lakket over. Og hva skjer da med tre som beveger seg? Formtre sprekker og spretter opp i biter... med fritt syn ned til betong som resultat. Enkelte steder, på kjøkken og i stue, er sprekkene mellom bordene inn mot veggen så store som en drøy centimeter... fullstendig amatørmessig og elendig lagt, spør dere meg. NÅ får jeg gjort noe med det. Jeg helte nedi en hel flaske avløpsåpner i dag morges før jeg gikk på jobb, og det har bedret det noe, men ikke nok. Må nok nedi med en flaske til, eller få høytrykkspylt rørene. Nå er det tid for mat. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. mai 2007 #634 Del Skrevet 14. mai 2007 Tett sluk er noe herk. Og vann har en egen evne til å trenge seg fram overalt. Godt at du ser noe positivt i det som skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. mai 2007 #635 Del Skrevet 15. mai 2007 Støttes. Tette sluker er ikke gøy. Har sluppet billig her, men i en tidligere leilighet måtte jeg formelig dytte vannet ned i avløpet. Heldigvis fikk vaktmesteren staket det opp. (Stakebånd er fin ting... ) Slik du beskriver furugulvet så kan det imidlertid være hell i uhell at du må bytte. Det hørtes i overkant åpent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #636 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg ringte vaktmesteren som er den som må melde inn skader på bygning. Han hev seg rundt å meldte... og jeg har ennå ikke hørt noe fra forsikringsselskap eller takstmann i sakens anledning. Ringte vaktmesteren igjen i går, bare for å sjekke at han ikke hadde glemt meg. Jeg mener det kunne jo ha dukket opp noe annet rett etter at vi la på, og så gikk jeg i glemmeboken.. men han sa at det gjerne gikk noen dager fra innmelding til respons. I mellomtiden blir gulvet verre og verre - nå står bølgene 12cm opp fra gulvet på det verste. Det er ingen tvil om at hele gulvet må opp, det er i hvert fall sikkert. Jeg vasker nå tøy med avløpslangen ned i plugget badekar og heller derfra i do, via bøtte. Vi vasker også håret og dusjer i plugget badekar,og samme prosedyre. Ganske tungvint, men hva gjør man? Vi trenger vann til alt! Nå skal jeg ta en tur på verandaen og sjekke kattedoen kjenner jeg, det luktet plutselig intenst kattemøkk her, jeg har vinduet åpent og doen står rett under. Deretter er det grundig støvsuging og rydding, og sammenrasking av gamle papirer og ukeblader for kasting i container. Det flyter over her og er umulig å hole ryddig fordi jeg ikke har noen steder og oppbevare sånt. Deretter er det en rask butikktur for påfylling av grønnsaker, vi spiser mye salat på denne tiden av året. Ha en fantastisk dag i morgen, alle sammen, og uansett hvordan dere har tenkt å tilbringe den. Selv skal jeg ha eldstemann og forlovede til middag, og ellers sitte med bena rett ut og håret rett opp og gjøre ingen ting. Hej då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. mai 2007 #637 Del Skrevet 16. mai 2007 I mellomtiden blir gulvet verre og verre - nå står bølgene 12cm opp fra gulvet på det verste. ← Herremingudogtrøsteogbevare.... Nå klarte jeg faktisk å lese at "bølgene står 12 m opp fra gulvet...." Nå er det på tide med en tur til optiker, tror jeg. Ha en fortreffelig 17. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #638 Del Skrevet 17. mai 2007 12 meter? haha, da kunne vi ridd på bølgene helt opp til Boyah! Er ikke sikkert faren hans ville synes det var så kult om vi bare dukket opp i entreen hos han på våre egne gulvplanker. Det må være voldsomt vått under der, for det blir fortsatt bare verre og verre. Dette må rett og slett ha bygget seg opp over tid, og når jeg tenker etter så tror jeg dette kan ha skjedd før vår tid også, for gulvet bærer faktisk tegn på vannskade - det har bare ikke slått meg før nå når jeg ser hvordan en vannskade oppfører seg på furuplank. Jeg skulle hatt eldstemann og forlovde til middag i dag, men de hadde plutselig andre planer og hadde fått besøk, så nå har Yme gått dit opp. Liten har gått ut, og her sitter jeg. Koser meg jeg, det er ikke noe problem det Middagen lager jeg når Yme melder at han tenker på hjemveien, for antakelig blir det bare han og meg da. Liten spiser i byen med foreldrene til en venninne, før de kommer tilbake til hjemtraktene, så hun trenger neppe mat før hun kommer inn for natten. Det kan forresten godt hende jeg ser henne før natten, hun går i høye hæler og det spørs om det holder i veldig mange timer til før hun føler for å komme seg ned på bakken igjen. hej og hopp - ha en fortsatt fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 17. mai 2007 #639 Del Skrevet 17. mai 2007 Jasså, her baksnakker dere meg ser jeg. Bare å be meg på besøk det, så kommer jeg og lyser opp alle og enhvers hverdag. Koselig å se deg pene, søte, hyggelige Mamma-Mysan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #640 Del Skrevet 17. mai 2007 Nettungen min!!! Er du endelig på nett igjen?? Det var så kos og se deg, du er jo akkurat som en liten dukke... ikke bli flau da, men du var liksom så nusselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå