mysan Skrevet 15. april 2007 Forfatter #581 Del Skrevet 15. april 2007 Har fremdeles ikke greid å åpne den rødvinsflasken jeg, og nå kan det være det samme. Vært hos mine "gamle" og levert bil og spist middag i dag. Vi spiste ute i hagen, været har jo vært bare så utrolig herlig, ikke sant?? Jeg håper ikke denne nydelige våren betyr regntung og trist sommer, som så ofte før... krysse fingre og tær for varm og lang sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 15. april 2007 #582 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Endret 30. januar 2008 av Wadjet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. april 2007 #583 Del Skrevet 15. april 2007 En kjapp kopp kaffe, så skulle svigerinne i 40-årslag så jeg tok broderens nye Mercedes og kjørte henne til møtested. Deilig bil å kjøre. Automatgir, det har jeg ikke kjørt på mange år... jeg foreslo at han og jeg kunne bytte bil, men han lo bare av meg. Skjønner ikke det :klø:← Lo han av deg? Så slemt. Klart han burde sagt ja til det byttet, bare tenk på hvor lite bensin din bil bruker. Den er jo også en ypperlig familiebil siden den er heeeeeeelt kollisjonssikker. Kan ikke skjønne at han ikke grep tilbudet med begge hender :klø: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 15. april 2007 Forfatter #584 Del Skrevet 15. april 2007 Så fint at du storkoser deg i den nye jobben, Mysan! Jeg er tidligere niomi ← Hei på deg, tidligere Niomi :D Lo han av deg? Så slemt. Klart han burde sagt ja til det byttet, bare tenk på hvor lite bensin din bil bruker. Den er jo også en ypperlig familiebil siden den er heeeeeeelt kollisjonssikker. Kan ikke skjønne at han ikke grep tilbudet med begge hender :klø: . ← Ja, jeg fatter det virkelig ikke... han er en merkelig skrue. Men hva kan man forvente av et ihuga Klanmedlem? Alle vet jo at de der ikke er helt gode... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. april 2007 #585 Del Skrevet 15. april 2007 Sant, sant. Han vet nok ikke hva han har gått glipp av. Sånne butikkhjelp vil jeg ha når jeg skal kjøpe meg noe. Kanskje jeg går i feil butikk? For der er det neimen ingen som kommer med forslag til noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. april 2007 #586 Del Skrevet 16. april 2007 Sånne butikkhjelp vil jeg ha når jeg skal kjøpe meg noe. Kanskje jeg går i feil butikk? For der er det neimen ingen som kommer med forslag til noe som helst. ← Vi får ta med oss handleveska og plastkort og møtes i mysans butikk så hun får kledd oss opp litt . *sukker oppgitt etter dagens kjoleprøving* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 16. april 2007 Forfatter #587 Del Skrevet 16. april 2007 Cata og Bettie - det er bare å komme, hos oss får dere service. (Skulle bare mangle med de prisene). I dag kom det inn et tonn med varer. Noe var påfyll av varer vi hadde fra før, og ikke så innmari spennende, men det kom shorts og bukser i en viskose/linblanding som vi har lette, små jakker i fra før. Jakkene er korte, innsvinget med sydd "stolpe" rundt livet (hvis jeg kan kalle den stolpe når den er horisontal), trekvart erme og to knapper og krage. Pene, små jakker. Vi har dem i hvitt, marine, rødt og sort, og i dag kom shortser i rødt, marine og sort, og bukser i hvitt og sort. De buksene ser skikkelig lekre ut, så jeg skal prøve et par i morgen. De er ikke så værst dyre heller akkurat det merket, så vi selger dem ut for kr 799,-. De har helt slanke ben og skråskårne lommer. Antakelig er de ikke blant de mest krøllete heller i og med at viskosen er drøyt halve blandingen. Og de er ganske tettvevde, jeg er ikke så glad i slapp lin. Ellers kom det inn noen utrolig søte bluser i bomull/silkeblanding, tynne sånn som indisk bomull, og litt løse i snittet. Broderier og detaljer i tyll nede på ermene og knytting i halsen. De er dyre, selv til innkjøpspris, men det kan hende jeg må ha en. Det kom ikke inn mer enn en i hver størrelse, så det er mulig det bortfaller helt av seg selv. Og så kom det inn noen stilige hvite jeansskjørt fra Epilog - de rekker rett over kneet, er rette, med de sedvanlige fem lommene, men også med en lomme nede på låret. Lommene bak er prydet med figurer i hvitt lær, en enhjørning og en løve, og hvite singletter i samme serie, med samme enhjørning og løve på... og masse perler og paljetter. Utrolig lekkert. Jeg kjøper aldri dyre singletter, og jeg ville aldri i mitt liv ha betalt 900,- for en, men innkjøpspris kan forsvares - det er litt mer enn tredjedelen, og holder allikevel for en singlet synes jeg. Men det er klart, dette er ikke singletter som mister paljettene og perlene, eller som vrir seg i vask og blir ubrukelige og stygge etterpå. Det kom også inn en innmari søt sommerkjole i eggeskallfarge med brune blomstermønster på... rimelig både inn og ut, så hvis den passer så må jeg ha en. Nå er det imidlertid usikkert hvor pen en sånn vil se ut på meg, fordi jeg er så kort i overkroppen, har veldig høye hofteben og dermed livet veldig høyt oppe også. I tillegg er jeg ganske bred rundt magen og hoftene, så sjansen er stoooooor for at den ikke passer. Min venninne og kollega S har Barbiefasong, så hun vil nok se ut som en prinsesse med den - og jeg er nesten ikke noe misunnelig på henne. Hun kan henge på seg hva som helst og se ut som en drøm. 175 høy og bruker 34/36 i klær uten å være mager. Hun går ut og inn på alle de rette stedene uten å måtte anstrenge seg for det. Det är orättvist!! Ellers har jeg i dag tatt med hjem for prøving et par hvite jeans, med gullbroderier på baklommene, gull stikninger ellers, og med opprettet bred kant nede. Buksene rekker meg med oppbretten ca midt på leggen, kanskje litt nedenfor. Merket er Robelle og de passer perfekt. Den må jeg ha. Fikk også med meg en fritidsbukse i militærgrønn farge med litt broderier på og lommer på lårene. Deilig slengebukse som også kan stæsjes med en kul topp. Rimelig i pris både ut og inn og satt som et skudd. Da MÅ jeg jo ha den også. Prøvde også en beige bomullsbukse og en jeans i korte modeller som også passet perfekt, men som jeg ikke har bestemt meg for ennå. Det kommer jo masse klær hver eneste uke, så jeg kan kanskje være lur og vente og se hva annet som kommer fremover før jeg kjøper i hytt og pine. Sjef sier at jeg godt kan gå litt amok i begynnelsen og betale etter som jeg synes det passer, dog innenfor rimelighetens grenser, så derfor tillater jeg meg å bygge op garderoben litt nå i starten. Jeg må jo se ut på jobb, hjemme går jeg bare i joggebukse uansett. Nei, nå har jeg spist, skal hente meg et digert glass vann, og så skal jeg ta en halvtime eller no' på stepperen mens jeg ser på Oprah om en stund. Først demaskere ansiktet, jeg hater å trene med makeup. Ha en super mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. april 2007 #588 Del Skrevet 16. april 2007 Nå er det imidlertid usikkert hvor pen en sånn vil se ut på meg, fordi jeg er så kort i overkroppen, har veldig høye hofteben og dermed livet veldig høyt oppe også. I tillegg er jeg ganske bred rundt magen og hoftene, så sjansen er stoooooor for at den ikke passer.← Pøh! Du er ikke det minste bred - med mindre du har flytt utover siden vi møttes i desember, -så det så.... . Spesielt kort overkropp har du vel heller ikke? Hodet var ikke plantet direkte på hoftekammen på deg, -hadde det vært det så er jeg helt sikker på at jeg ville husket det . Den militærgrønne fritidsbuksa hørtes ut til å være meg. Det sitter en som kan "arve" borti høgget her når du går lei den . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 16. april 2007 #589 Del Skrevet 16. april 2007 Halloooo! Klær jo. Noe som passer til meg? Får stikke innom og smugtitte på deg i aksjon, og deretter si jeg skal ha dresser og skjørt og diverse, pris er ingen hindring, prøve og stå i, før jeg sier jeg ikke skal ha noe likevel. Hoho. Drømmekunden fra helvete. God natt i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. april 2007 Forfatter #590 Del Skrevet 17. april 2007 Du er ikke det minste bred Spesielt kort overkropp har du vel heller ikke? ← Jeg er i hvert fall såpass bred at jeg bruker en størrelse mer nedenfor livet enn ovenfor. Og jeg er såpass kort i livet at kjoler er et mareritt og få til å passe, fordi livet alltid havner nede på hofta hos meg... hvor det i tillegg altså er for bredt... si jeg skal ha dresser og skjørt og diverse, pris er ingen hindring, prøve og stå i, før jeg sier jeg ikke skal ha noe likevel. Hoho. Drømmekunden fra helvete. ← Vi har noen sånne, men jeg tror ikke de gjør det med vilje... jeg tror simpelthen bare at de ikke finner noe de vil trives med. Kan være litt sånn selv jeg.. I dag har jeg tatt med hjem to linbukser, en i noe grønnaktig farge, og en hvit. Hvis den hvite passer skal jeg ha en sort også i samme modell. Rett og slank modell, ganske tettvevd. Nevnte den i innlegget mitt igår, ser jeg. Ellers har jeg tatt med en bluse med perleknapper og litt paljetter og broderier i hvitt.. den høres dollete og overfeminin ut, men er egentlig ikke det - jeg forestiller meg den til jeans først og fremst. Har også tatt med to av de dyre singlettene, og en t-skjorte... det ble veldig mye hvitt, men det er litt lite farger i butikken - det er mye rødt, blått, hvitt og svart... og noen naturfarger... ------------ Blusen var et nummer for liten. De hvite linbuksen også. Den grønne linbuksen passet, og det gjorde også begge singlettene. T-skjorten så bare merkelig ut på meg... Blusen prøver jeg i en størrelse større, og det gjør jeg også med den hvite linbuksen. Og så er jeg stadig på jakt etter kule t-skjorter og en jakke eller tre. ------------- Jeg har nettopp gått 7000 skritt på ministeppen, men da ble jeg så sår under fotsålene at jeg bare måtte slutte. Det er utrolig deilig å fortsatt ha energi til trening etter arbeidsdag!!! Ha en fin tirsdag da, folkens - ikveld er det Fruene på TV2 så vidt meg bekjent, og i morgen er det sove-lenge dag. Deilig med sånne fridager i hytt og pine. Jeg skal ta huset, shine badet og få unna klesvask og vinduspuss tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. april 2007 #591 Del Skrevet 17. april 2007 Det virker som dere har fått inn en del spennende varer. Blir bare litt misunnelig på deg som har tilgang til slike klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. april 2007 Forfatter #592 Del Skrevet 17. april 2007 Joda, Bettie, det er deilig å ha tilgang til lekre klær til greie priser, men jeg antar at jeg kommer til å få metta mi om ikke veldig lenge. Det er veldig mye i butikken som overhodet ikke faller i min smak. De som bærer butikken er stort sett godt voksne kvinner, og mye av utvalget gjenspeiler nettopp det. Men eieren er midt i trettiårene, og har god, men klassisk smak som veier opp en del, men klassisk er heller ikke helt meg. Noen plagg finner jeg dog, men noe må jeg nok finne andre steder. Greit nok det også - det er jo ikke så innmari fint og se ut som en av dukkene heller . Nei, nå er det sovetid. God natt, alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. april 2007 #593 Del Skrevet 18. april 2007 Klassisk/sporty er meg, så jeg tror jammen jeg gjør alvor av å svippe innom neste gang jeg er på de kanter. Men etter mine siste utskeielser så er vel mitt problem heller at jeg bør tømme klesskapet enn fylle det opp. Hm, det ubrukelige kastet jeg i fjor, så i år får jeg kanskje undersøke om Fretex fremdeles har inntaksstopp her. I år kan det være snakk om å rydde vekk fullt brukbare klær som jeg bare ikke får brukt. (Men 80-tallskåpa mi får de aldri - så slem er jeg ikke.) ...og der kuppet jeg boka di visst. Ikke meningen det. Bare en liten skrivekrampe som tok over, skjønner du. Godt du trives i ny-jobben i allfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. april 2007 #594 Del Skrevet 19. april 2007 Klassisk kan være bra, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 20. april 2007 Forfatter #595 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) ...og der kuppet jeg boka di visst. Ikke meningen det. Bare en liten skrivekrampe som tok over, skjønner du. Godt du trives i ny-jobben i allfall. ← Helt i orden Jeg gjør sånn selv... Klassisk kan være bra, det. ← Joda, alt til sin tid, men ikke BARE det! I går hadde vi en omsetning på nesten 50' og i dag var den på litt over 30' i dameavdelingen. Det er veldig bra - vi er ikke verdens største butikk. Sjefens mann mente det måtte være "mysaneffekten" - disse store tallene kom nemlig samtidig med meg (Uten at jeg skal påberope meg å ha noe med det å gjøre). Ellers skal jeg skryte litt av en av dukkene mine - hun står akkurat ved inngangen til dameavdelingen, og hun har solgt antrekket sitt mange ganger denne uken, og i dag måtte jeg kle av henne, så nå står hun der med rompa bar. Jeg får sjekke hvor mange sett som er igjen, og evt kle på henne samme antrekket igjen i morgen. Nå er det Nytt på Nytt - ha en fin fredag! Endret 20. april 2007 av mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 21. april 2007 #596 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) . Endret 10. mars 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. april 2007 #597 Del Skrevet 21. april 2007 Enig med eieren om at det må skyldes mysaneffekten. Du er sikkert en kjempepositiv person å handle av, og sånt smitter. Ha en fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 22. april 2007 Forfatter #598 Del Skrevet 22. april 2007 Det høres ut som du har fått deg en spennende jobb, Mysan. Masse lekre klær, og høy omsetning. Og hvordan går det med Liten? ← Det går kjempefint med Liten, Smygel Enig med eieren om at det må skyldes mysaneffekten. Du er sikkert en kjempepositiv person å handle av, og sånt smitter. Ha en fortsatt god helg ← Helgen er på hell, men jeg kan jo ønske deg en god uke Yme har installert Creatures på maskinen min, og jeg har blitt sittende pal siden jeg kom hjem fra jobb i går, det er vanvittig. Man blir så bitt av basillen, så totalt hekta!! Nå har jeg lagt ned spillet for i kveld, og prøver å se på Änglagård på NRK1. Men jeg er litt dårlig på konsentrasjon, filmen har vart i en time, jeg husket på den for en halv time siden, og har igrunnen ikke fått med meg noe som helst. Egentlig kan jeg like godt gå på badet og få klesvasken over i trommelen. Hej så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. april 2007 #599 Del Skrevet 22. april 2007 Yme har installert Creatures på maskinen min, og jeg har blitt sittende pal siden jeg kom hjem fra jobb i går, det er vanvittig. Man blir så bitt av basillen, så totalt hekta!!← Som jeg sa....-dataspill er redningen for oss middelaldrende damer uten noe liv. Jeg har vært klistret inni Sims'en siden jeg "kjedet meg litt" i går. Saaaaaa du noe om hekta? Men vi er i allfall moderne middelaldrende damer uten noe liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 22. april 2007 Forfatter #600 Del Skrevet 22. april 2007 Men vi er i allfall moderne middelaldrende damer uten noe liv. ← I like the way you think! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå