Cata Skrevet 20. mars 2007 #541 Del Skrevet 20. mars 2007 Næmmen, der var du jo allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. mars 2007 #542 Del Skrevet 20. mars 2007 Godt å se at du stikker innom som snarest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #543 Del Skrevet 21. mars 2007 I går fikk jeg mms fra kjæresten til eldstemann: Jeg har fått fin ring av XXX, vi har forlovet oss i dag. Med bilde av ringen. Jeg syntes kanskje det kom litt brått, og lurer på hvorfor man på død og liv skal forlove seg, men ungen min er en romantiker har jeg skjønt etterhvert, og antakelig gir sånne ting litt mening til livet hans, han sliter jo sånn med hodet sitt og livet innimellom. Og jeg tror ikke han kunne fått en bedre kjæreste enn henne sånn sett. Hun er helt fantastisk til å holde hode hans på plass og bena på bakken. Hun lander ham fint når han tar av. Flinke jenta. Menssmerter - nå går jeg av igjen. Ha en fin onsdag, alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. mars 2007 #544 Del Skrevet 23. mars 2007 Menssmerter er ikke ok. Litt kos med en forlovelse, da. Og kjæresten virker jo fin, som du beskriver henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. mars 2007 #545 Del Skrevet 25. mars 2007 Haler deg opp litt, jeg, sånn at du finner boka di når datapausen er over. Gratulerer med forlovelse, forresten. (Poden sin, ja - bare sånn at vi unngår misforståelser.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #546 Del Skrevet 26. mars 2007 Hah, der skremte du meg litt ja, Cata... et øyeblikk ble jeg litt i tvil om jeg var blitt psykisk syk eller noe og hadde forlovet meg uten å huske det... puuuh...den falt heldigvis raskt på plass igjen. Vært i Larvik i helgen og besøkt Liten. Vi tok en tur til Sverige med båten fra Sandefjord, og fikk brukt såpass med penger at kjøtthandelen like gjerne kunne vært gjort på Meny... men vi hadde det koselig da, og det var jo egentlig det viktigste. I går var Liten og jeg ute og gikk tur i det fine været, sånt har aldri interessert henne tidligere, så jeg tror jeg skal håpe på fint vær i påsken så vi kan ta noen turer her også. Jeg har jo sørmarka rett utenfor kjøkkenvinduet, så det krever ikke all verdens planlegging å komme seg ut. Ta med matpakke og kakao på termos og labbe innover i marka. Høre på fuglene og stillheten og bare kose oss. Hun kommer hjem onsdag eller torsdag og blir til 2. påskedag. Nå er hun inne i en så fin periode at det tror jeg bare blir kos. Det skal nok være litt festing også, kjenner jeg vennene hennes rett (:sint:), men sånn er det bare. Skulle ønske hun kunne få seg noen helt nye venner som ikke var så opptatt av fest og underholdning hele tiden jeg, noen som hadde andre verdier i livet, verdier og en interesse eller to liksom... De er jo totalt interesseløse hele gjengen. Ikke veit de og kan noe heller. Egentlig er det ganske skremmende at disse jentene nå er så gamle og noen måneder eldre enn jeg var da jeg var i Portsmouth i UK og passet en elleveåring, fikk henne på skolen, serverte henne middag på ettermiddagen og i det hele tatt. Disse jentene her klarer ikke få seg sjøl opp om morgenen engang. Tiltaksløse, tafatte sulliker! Jeg må nok ha noen flere lange samtaler med ungen, så hun skjønner at hun aldri kommer til å ende opp med gode resultater for livet sitt, dersom hun bare skal henge sammen med folk som ikke gidder løfte en finger. Jaja... det var en liten oppdatering, nå går jeg av igjen. Dere aaaaner ikke hvor godt det faktisk er å ikke føle noe behov for å stupe inn her og andre fora hver eneste dag. Men å sjekke dagboka fra tid til annen er en hyggelig ting. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. mars 2007 #547 Del Skrevet 26. mars 2007 Hah, der skremte du meg litt ja, Cata... et øyeblikk ble jeg litt i tvil om jeg var blitt psykisk syk eller noe og hadde forlovet meg uten å huske det... puuuh...den falt heldigvis raskt på plass igjen. er løfte en finger. ← Om du så hadde både forlovet og giftet deg så ville ikke jeg visst det, så lite som du er å se på nettet for tida *furterveldig* . Så ingen fare for at jeg skal minne deg på slike ting. Koselig at det går så bra med Liten. Skal krysse alle fingre for at det vedvarer gjennom eventuelle fester i påsken også. Her gjelder det å holde seg i den gode stimen. Er ellers enig i at påskekos kan gjøres enkelt. Jeg har planer om å tilbringe noen timer på stranda hvis været blir bra. Skal ikke så mye til for å innrette seg bra der, -det eneste er at jeg har hørt rykter om at det er mye sprelsk huggorm i år...... Har ikke slangefobi, men tror jeg ville blitt temmelig blek om det kom en ålende rett forbi meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. mars 2007 #548 Del Skrevet 26. mars 2007 enig med Cata. Huggormer er ikke blant mine favorittdyr. Fant en da jeg plukket blåbær i fjor høst, og jeg overlot svært velvillig tua til den. Godt at Liten har det bra. Og med fine soldager er det deilig å være ut i påska, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #549 Del Skrevet 26. mars 2007 Hoggorm er ikke jeg så veldig for heller. Og særlig de helt nye, de er agressive og visstnok mer giftige enn sine eldre slektninger. Eldstemann har en kompis som holder hoggorm hjemme i et terrarium. Han har også eldstemanns boa boende hos seg, og er mer skvetten for sistnevnte for tiden. Nå skyldes det at Mike som han heter (slangen altså) er i "puberteten" og driver og tøffer seg. Farlig er han dog ikke. Det verste som skjer om han biter er at du får noen sår som om noen risper deg med en nåler... litt mindre vondt enn å ta en tatovering, for å si det sånn. Hoggormene sine håndterer han helt uproblematisk, og de har aldri bitt ham. Jøss er jeg her fremdeles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 26. mars 2007 #550 Del Skrevet 26. mars 2007 Mysan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #551 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei Hu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. mars 2007 #552 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg er ikke redd for slanger og krypdyr. Jeg bare liker dem ikke. Men - det er godt man har forskjellig smak - også¨på kjæledyrfronten God helg, mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #553 Del Skrevet 30. mars 2007 Så var det fredag da. Liten har gått ut, så nå får jeg bruke maskinen litt. Ikke at det er mye jeg skal bruke den til, men litt "hei"i dagbøker kan jeg i hvert fall foreta meg. Tar en runde nå - hej så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 1. april 2007 Forfatter #554 Del Skrevet 1. april 2007 Søndag. 1.april også. Glemte helt å lure noen... Sov veldig lenge i dag fordi vi satt oppe veldig sent i går kveld. Hun er et nattdyr, denne ungen min. Hun kommer ikke nødvendigvis så sent inn, men hun skal spise og prate og se på tv før hun kan sove, så vi blir jo sittende her da. Hun synes ikke det er like kos at jeg bare legger meg, men det er jo ferie, så det er greit. Og hun er oppe før meg om morgenen allikevel. I dag har hun hatt energi i bøtter og spann og ryddet, støvsuget og vasket hele huset. Til og med inni skapene på badet, og skapet under vasken på kjøkkenet har hun tatt. Selv har jeg sittet på balkongen og lest og tatt det helt med ro. Det eneste jeg måtte ta selv var sofaen. Den blir så himla full av kattehår, og hun orket ikke den biten, hvilket jeg skjønner godt. Hundebørsten som egentlig tilhører den andre støvsugeren, passer ikke så godt, og man må liksom holde den fast mens man jobber. Ja, det er en hundebørste man fester på støvsugeren, og den er glimrende å fjerne kattehår fra sofa og stol med. Nå er den unge dame ute, og jeg skal se på Boston Leagal. Har nettopp sittet og sett Full Throttle... elendig film, men det var ikke noe annet. God natt - sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. april 2007 #555 Del Skrevet 2. april 2007 Kattehår er noe herk. De sitter så godt fast. Tror de har mothaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 3. april 2007 Forfatter #556 Del Skrevet 3. april 2007 Mothaker ja? Akkurat som edderkopphår... I går våknet jeg sliten igjen, men jeg skylder på Liten. Hun er en nattugle, og selv om hun ikke kommer så sent inn nødvendigvis, så skal hun spise, se på tv, prate og bli klødd på ryggen... så vi har blitt sittende oppe til tre og fire om morgenen.. etter en uke med det orket jeg ikke mer. Hun var inne litt over ett i går, jeg serverte henne en omelett og gikk og la meg. Resultat? Våknet uthvilt og følte at det var deilig å stå opp i dag. Riktignok ikke før elleve, men dog... uthvilt! Nå skal jeg straks ta boka mi og sette meg ut litt. Har spist frokost, som bestod av en smoothie, et eple og en pære. Skal ikke påstå at jeg er mett, men mett nok. Kan spise mer litt senere. Ha en fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 4. april 2007 Forfatter #557 Del Skrevet 4. april 2007 Falt av fitnessballen og slo albuen min i ovnen i dag... altfor lite luft i den, så den ga for mye etter da jeg fikk balanseproblemer. Like blid, og trener kanskje i morgen i stedet. Når jeg får vondt blir jeg sur, og gadd ikke trene mer - barnslig nei? Joda... Nå er det Steven King, - ingen påske uten en god dose grøss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. april 2007 #558 Del Skrevet 4. april 2007 Falt av fitnessballen og slo albuen min i ovnen i dag... ← Men mysan da, det var jo akkurat noe sånt jeg drev og fleipa med i fjor da jeg prøvde meg med ball. Var jo redd for å rasere stua. Men synd med albuen da (og ovnen). Du får kose deg med Stephen i kveld og heller ta igjen treninga i morgen - med mer luft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 4. april 2007 Forfatter #559 Del Skrevet 4. april 2007 Da var filmen over, og den var ikke så bra at jeg ikke skulle ønske jeg hadde sett på påskekrim i stedet... nuvel, spist er spist. Nå har jeg egentlig lyst til å legge meg, men jeg er ikke trøtt nok, så det er jo ingen vits. Ingen flere filmer jeg har lyst til å se heller... eller skal jeg sette på Charlie og sjokoladefabrikken kanskje? Uff, nå kjeder jeg meg meeeeeeget... orker ikke lese så sent heller. Søren.. Sir Paul er på tv, men jeg synes har er litt ensformig så jeg orker ikke sitte å høre på ham heller.Morsomt forresten å se publikumet hans, der er det mange gamle Beatlesfans.. de er like gamle som han selv og synger med.. koselig! Nei, jeg går og tisser - kanskje jeg får noen gode ideer til hva jeg kan tilbringe tiden med frem til jeg blir trøtt nok til å sove. Liten har med nøkler så jeg trenger ikke vente. (Dessuten har hun godt av å komme hjem til mørkt hus, sovende mor og ingen ventende nattmat) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. april 2007 #560 Del Skrevet 5. april 2007 Har du funnet på noe i dag, da? Her blåser det nordavind fra alle kanter så det er ikke mulig å sitte ute og lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå