mysan Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #521 Del Skrevet 25. februar 2007 hei niomi - jeg var og smugleste litt i boken din i sted.. i stad.. ? Men tror nesten helt sikkert at jeg glemte å legge igjen spor etter meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. februar 2007 #522 Del Skrevet 25. februar 2007 Neiiii - ikke legge ned dagboka - for hvordan skal jeg følge med hva som skjer rundt deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #523 Del Skrevet 25. februar 2007 Vel... ved å følge etter til andre arenaer? Nei, jeg legger sikkert ikke ned, men jeg merker jo at jeg ikke har den store skriveiveren lenger. Og jeg har dagbok på FM også.. litt tungtvint å ha to, men nå er det liksom der jeg "bor" på en måte.. Vel, vi får se.. det kan jo hende jeg bare er akutt sliten og skriveløs akkurat nå, og jeg har lært at man ikke tar avgjørelser på slitent hode. Så det gjør jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. februar 2007 #524 Del Skrevet 26. februar 2007 Godt Klart jeg måtte gått på jakt etter deg.....andre steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. februar 2007 #525 Del Skrevet 27. februar 2007 Ikke jeg heller. (Danne folkeaksjon for mysan-bok). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #526 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg var vel bare sliten i går da. I dag har jeg ingen planer om å legge ned. Heldigvis har jeg lært at jeg ikke skal ta viktige avgjørelser når jeg er sliten Hva har jeg gjort i dag? Vært på jobb. Kommet hjem. Laget omelett og ble kvalm. Eldstemann var innom og har dratt igjen. Magesåret plager ham helt vanvittig, og jeg skulle ønske jeg kunne gjøre noe for ham. Han er så ofte plaget, og det plager ham ikke bare fysisk, men det setter ham jo helt ut på alle andre plan også. Har ikke snakket med Liten i dag. Hun var på MSN før jeg kom fra jobb, men var avlogget da jeg kom hem, og har ikke kommet på igjen. Kanskje hun gjør noe morsomt ikveld? Skal prøve å ringe henne om en stund. Og så skal jeg legge meg tidlig ikveld, og siden klokken allerede er 21, så får jeg planlegge det snart. Få av maskara og pusse tenner. Det skjer ellers ikke mye å skrive hjem om og det er forsåvidt like greit. Man trenger ikke ha dager som er fulle av begivenheter hele tiden. Null agenda og null spenning er helt ok. Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. februar 2007 #527 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg var vel bare sliten i går da. I dag har jeg ingen planer om å legge ned. Heldigvis har jeg lært at jeg ikke skal ta viktige avgjørelser når jeg er sliten ← En seier for folkeaksjonen, -til og med før den ble helt påbegynt *lete som besatt etter "toge rundt med plakat smiley* <--- gjør nytten som seierssmiley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #528 Del Skrevet 2. mars 2007 Nå skal jeg skryte av Liten som har vært hos nevropsykolog og testet for adhd idag. Ikke snev, har hun, men hun er lett å distrahere, og har muligens en personlighetsforstyrrelse. Bortsett i fra det er hun godt over gjennomsnittet intelligent og kan bli noe stort om hun vil. DET tror jeg ga selvfølelsen et aldri så lite løft og det er sånne tilbakemeldinger hun trenger. Ellers, om meg selv: Det er fredag, jeg har bomull i hodet. Jeg føler at jeg tar få telefoner i forhold til mange på jobbben, og nå får jeg ikke tastet mange faxordre heller, og allikevel er jeg så busy at jeg knapt for hentet meg et glass vann i ny og ne. Det er helt håpløst. Hva skyldes det? Det skyldes alt ekstraarbeidet som oppstår i kjølvannet av kunder som ikke får varene de har bestilt, de får feil varer, de får ødelagte varer, de får ingen varer eller bare noen varer. De bestiller returer av feil varer, som aldri blir hentet. I dag snakket jeg med en dame som ringte for fjerde gang på en dag fordi en ordre plassert for en uke siden ikke har gått igjennom, og de hun snakket med før meg kunne ikke gjøre annet enn å beklage og si at ordrene hennes dessverre ikke var registrert. Dette var et hotell og de hadde gått tom for plastkrus - dere vet de som alltid står på rommene på badet og på skrivebordet? To kartonger med krus var noe av det som skulle stått på den ordren. Forrige gang (i forrige uke) da hun lurte på den samme ordren, hadde en eller annen klart å sende henne noen sekker med toalettpapir som også holdt på å gå tom for. Hvorfor i helvete tok ikke den personen tak i det og fikk ordnet resten også? Nå var det ikke vår skyld at ordren ikke har gått igjennom fra deres handleportal og inn i vårt ordresystem, men når dama ringer og det er avklart at noe har gått feil, så må man da for pokker ta tak i det!! Og hotellkjedene er store kunder, og disse tilhører en megaavtale med veldig strenge rammer! De SKAL faktisk ha varene sine til avtalt tid, og det forstår man jo når det gjelder hoteller. Man kan ikke risikere at de står der uten verken toalettpapir eller plastkrus. Jeg tror det endte med at selgeren sendte to kartonger med plastkrus til Geilo med budbil i dag... det koster litt, men egentlig burde vel Millum - som har IT-ansvaret mellom hotellene og oss ta den regninga, det er der det har skjært seg. Jeg burde gjøre noe i huset. Det får vente til i morgen. Orker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 2. mars 2007 #529 Del Skrevet 2. mars 2007 Så bra for Liten at det ikke var et snev engang. Og hvem har ikke personlighetsforstyrrelser når for tida? *prøver å trøste seg selv littegranne og, da* Sånne jobbting er irriterende. Det er irriterende når ting ikke blir gjort, og når man selv ikke får gjort noe særlig med det fordi det er noen andre som ikke får det gjort. Det blir litt sånn at man ikke får starta bilen fordi det ikke er bensin, og den som kjørte den sist burde ha fylt, men gadd ikke. Grr. Bra du ikke skal jobbe der resten av livet! God helg og god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #530 Del Skrevet 3. mars 2007 Nå skal jeg få ut fingeren og få på meg noen klær. Skal besøke eldstemann på sykehus i dag, og uten bil som funker så får man jo tider og forholde seg til på en helt annen måte.. det er tungvint å komme seg dit han er uten bil, det er en evighet å gå fra stasjonen... men jeg får bare sette i gang og få r**a i gir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. mars 2007 #531 Del Skrevet 11. mars 2007 Nei, mysan - dette går ikke . Du kan bare ikke henslepe dine dager på side 3 kan du begripe. Jeg henger jo med på MSN, men tenk på de andre trofaste leserne dine da.... *haler og drar i bok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #532 Del Skrevet 11. mars 2007 Det er lizzom ikke noe å skrive om da... Jeg er så sliten og gørr etter jobb at jeg ikke orker annet enn å vegetere. Og i helgene sover jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. mars 2007 #533 Del Skrevet 12. mars 2007 Er det lenge til du begynner i ny jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #534 Del Skrevet 13. mars 2007 Tre uker igjen på denne jobben nå. Det skal bli utrolig deilig!!! I helgen fikk jeg akutt elveblest. Jeg tror det utløstes ved at jeg tok på meg mmin pysjakke som har ligget på gulvet på badet, vrengt, med kattepuser oppå seg. Den var full av hår på vranga. Jeg sover med t-skjorte under, og våknet på natten av at jeg klødde noe alldeles ille rundt håndleddene. Etter tre sånne oppvåkninger skjønte jeg at det var pysjen, så jeg heiv den på gulvet. Sov godt resten av natten, men dagen etter, søndag, begynte jeg sakte men sikkert å klø på maven, ryggen, foran på lårene, bak på lårene, på innsiden, oppover armene.. og jeg ble helt vablete. Natt til mandag ble helt håpløs, men på dagen i går var det igrunnen greit igjen. Litt klør jeg nå i nakken, på hoftene og bak knærne. Stresselveblest utløst av kattehårsallergi er min diagnose, med god hjelp av kjære Cata som er en racer på å søke frem på nett. Bare jeg tenker på jobben så begynner jeg å klø. Ikke fint. :kaffe: Kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 13. mars 2007 #535 Del Skrevet 13. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. mars 2007 #536 Del Skrevet 18. mars 2007 Håper elveblesten har gitt seg. Det klør - noe du vet alt om nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #537 Del Skrevet 19. mars 2007 Hei Bettie - joda, elveblesten ga seg, og jeg håper jeg aldri får den tilbake. Noe så infernalsk!! Nå har jeg data- og nettpause. Har rett og slett gått lei, og vil gjøre noe annet istedet, så jeg har vært på raid i bokhylla og har begynt på Demonens død av Anne Holt. Det var det eneste jeg fant som jeg kunne orke å starte på akkurat nå. Helst ville jeg ikke lese krim, men jeg har jo ryddet vekk og gitt bort så sinnsykt mye bøker da jeg flyttet. Vel, ha en fin uke der ute. Jeg blir borte litt, aner ikke hvor lenge, det kan være tre dager eller tre uker... eller noe midt i mellom et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. mars 2007 #538 Del Skrevet 19. mars 2007 Hm, det må være noe som går? Kan det være våren? Jeg har også fått et bok-anfall, nemlig. Svikter ikke data'n helt, men blir bok innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. mars 2007 #539 Del Skrevet 19. mars 2007 Vekselbruk er bra, har jeg hørt - litt bok og litt PC (og litt tv - og litt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #540 Del Skrevet 20. mars 2007 Pause i tv-programmet, kjapt innom for å sjekke dagbok, og like fort ute igjen. Hyggelig å se dere, Ladies! Jeg tar en runde i bøkene deres neste gang jeg finner på å logge meg på nettet igjen. Må prøve og ikke gjøre meg helt avhengig igjen, det er jo det jeg er. Avhengig. Når alt annet må vike pga et forum eller to. Men hadde det ikke vært for at det begynner å bli kjedelig med alle reprisene på tidligere diskuterte tema, så hadde jeg nok ikke anstrengt meg veldig for å finne på noe annet og gjøre. pausen over - hej då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå