Gå til innhold

BlaBlaBla...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den ungen skremmer vannet av meg og alle andre.

Da jeg dro hjem fra broren min, ringte jeg på venninnen sin tlf for å høre om hun var der og be henne gå hjem så hun rakk og pakke før T skulle komme å hente henne.

"Hun er ikke her, hun skulle bare ut å kjøpe røyk, og så skulle hun komme og det var to timer siden" var svaret jeg fikk.

Så jeg ringte hjem og snakket med Yme. Nei, hun var ikke hjemme og det var lenge siden hun gikk ut.

:overrasket: Aaaaaangst!

Jeg ringte han hun hadde vært hos i helgen, men han hadde ikke sett eller hørt noe fra henne. Jeg spurte om tlf-nummeret til jenta som hun hadde glemt igjen sminkepungen sin hos, men hun var på dansketur, så der var hun neppe.

:overrasket::overrasket: Dobbelangst!!!

T kom, og sa han skulle vente på henne til kvart på ti, men da dro han og han kom aldri mer til å avtale og hente henne. Han var her halv ni.

Halv ti ringte hun. "Mamma, jeg glemte helt tiden. Jeg møtte P på bensinstasjonen da jeg kjøpte røyk og så glemte jeg alt, og nå er vi ute og kjører en tur, men jeg er på vei tilbake".

Flaks for henne. Ett kvarter senere ville T ha reist. Men han blir ikke sinna, han bare sier at sånt gidder han ikke. Han skal nok prøve å lære henne og ta litt ansvar, og de har et par timer i bilen nedover nå hvor han skal forklare henne om sine prinsipper og hvorfor det er viktig å ta hensyn til andre og de avtalene man lager. Selv er hun jo veldig opptatt av at andre skal holde avtaler.

Ja,ja, så gikk det bra, men jeg kjenner jeg er rimelig frynsete ja - det skal ikke noe til før jeg ser djevelen på veggen liksom.

Nå er det pysj og kveldsmat, og så er det sove. I morgen er det jobb igjen jo.

Tidlig opp.

Natta alle. :sove:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mandag, vært på jobb. Ganske rolig dag, jeg fikk tid til aviser og konkurrenten.diskusjonsforum.no mellom telefonene.

Kommet hjem, spist mat. Nå tror jeg at jeg skal se litt på tv mens jeg tvinger meg selv på steppemaskinen, som jeg jo har reparert. Det var ikke fullt så enkelt som jeg trodde, men med litt vri og bank så gikk det fint.

Skrevet

Jeg synes det er mye rart som skjer på KG for tiden...

Utestengelse av CP er jo en ting, men nå oppdaget jeg plutselig at Hege er sparket herfra, og ikke har sluttet helt frivillig som jeg har trodd.

Hva er det som skjer i dette forumet? Driver de og graver sin egen grav?

Det kan se sånn ut, og det blir mindre og mindre moro å være her. Det minner mer og mer om gjørmebryting, men ikke for moro skyld. Mer for å vise makt og misnøye. Det er ikke godt å være her lenger, og det er innmari synd.

Jeg kutter nok ikke brått ut, for jeg har jo dagbøkene mine, og deres... men i forumet kommer jeg nok til å være veldig lite fremover. Om i det hele tatt.

Her kommer nok jeg til å ferdes fremover. Vi ses kanskje der? ;)

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg synes det er mye rart som skjer på KG for tiden...

Utestengelse av CP er jo en ting, men nå oppdaget jeg plutselig at Hege er sparket herfra, og ikke har sluttet helt frivillig som jeg har trodd.

Hva er det som skjer i dette forumet? Driver de og graver sin egen grav?

Det kan se sånn ut, og det blir mindre og mindre moro å være her. Det minner mer og mer om gjørmebryting, men ikke for moro skyld. Mer for å vise makt og misnøye. Det er ikke godt å være her lenger, og det er innmari synd.

Jeg kutter nok ikke brått ut, for jeg har jo dagbøkene mine, og deres... men i forumet kommer jeg nok til å være veldig lite fremover. Om i det hele tatt.

Her kommer nok jeg til å ferdes fremover. Vi ses kanskje der?  ;)

Ja, her er det mye rart for tiden. Heldigvis har vi Konkurrenten.

Skrevet

Enig med deg Mysan...

Har skrevet om det i min egen dagbok. Og stakkars Hege. Visst om det lenge selv, men jeg er god til å holde på hemmeligheter. ;)

:klem:

Skrevet
Her kommer nok jeg til å ferdes fremover. Vi ses kanskje der?  ;)

Neppe ;) . Etter å ha sett forsiden ble jeg minnet om hvorfor jeg stort sett holdt meg vekk fra tråder CP deltok i, så jeg har ikke tenkt å følge etter.

Skrevet

Nuvel, akkurat i dag er det i hvert fall meget mye morsommere der enn her.

Ikke så veldig seriøst ennå, men jeg regner med det kommer seg etterhvert. Forumet har i hvert fall fått med seg en del oppegående mennesker herfra. De som tåler en spøk og som ikke er de første til å løpe og sladre dersom de blir mødt med uenighet fra noen kant.

Ellers er CP en grei admin, og han har regler og oppfordringer for god oppførsel.

------------

Nok om det.

I dag har jeg en skikkelig trøtt dag. Jeg sovnet fort i går, og har sovet tvers igjennom natten uten avbrudd, men jeg har vært helt på siden av meg selv i hele dag og sitter der ennå. Merkelig følelse igrunnen.

Handlet litt mat på veien hjem og så laget Yme middag til oss. Flinke gutten hennis mor. :kys_2:

Han er nok veldig glad i meg også, han kom nettopp ut fra rommet sitt og sa: Hei mutters, din gærne gamle dritt.

Nå er jeg litt snopesjuk, men har ikke noe å snope på. Jeg har sjokoladekaffe fra Nestlé, men jeg er litt i tvil om hvor lurt det er å drikke kaffe klokken sju på kvelden. Jeg tror jeg gjør lurt i å stå over. Har nettopp spist middag, men fyser på noe søtt... :sur:

På gulvet ved siden av stolen min sitter Pus og ser på meg. Han har lært seg å kommunisere og vil så gjerne at jeg skal bli med ham på kjøkkenet, men jeg har nettopp vært der og fyllt opp skålene hans. Hadde han bare giddet å gå og se etter, men nei da, han skal ha med meg. Han blunker og smiler og prater og er helt fra seg...

ja vel da, jeg skal bli med...

Sånn, nå kan han spise. Rare pusen.

Og jeg fant en banan som tok brodden av fysingen min.

Ha en super tirsdagskveld der ute. Jeg skal lese Her&Nå og se på konebytte.

Skrevet

Finn feilen:

Hun hadde ikke vært hos meg før og var helt lamslått over hvor vakkert det er her oppe, fjell og elver og gamle gårder og så mye plass. Og selvsagt huset som hun ikke har sett siden det ble helt ferdig

Er det meg som er dårlig til å lese, eller er det noe galt her? ;)

Gjest Bellatrix
Skrevet
Finn feilen:

Noen er glad i ordet 'og' og lite glad i komma i hvert fall

Skrevet

Forslag:

Hun hadde ikke vært hos meg før, og var helt lamslått over hvor vakkert det er her oppe. Fjell og elver (og gamle gårder) og så mye plass! Og selvsagt huset som hun ikke har sett siden det ble helt ferdig.

(Parentesen strykes). Men nå har ikke jeg skrevet noe annet enn skole- og jobbgreier på uendelige tider, så norsken min er ikke så god lenger... ;)

Skrevet

"Ramla " innom dagboka di og måtte bare svare på denne. Eneste forklaringen må vel være at huset sto et annet sted før. ;)

Skrevet
"Ramla " innom dagboka di og måtte bare svare på denne. Eneste forklaringen må vel være at huset sto et annet sted før. ;)

Åja - der var det en skikkelig logisk brist! :ler: Men hun kan jo ha sett bilder av huset, da... ;)

Skrevet

my thoughts exactly, anine :ler:

Men selvfølgelig, Niomi - hun kan ha sett bilder.

Skrevet

Jeg merket meg også logikken der, ja, men anine hadde påpekt den før jeg rakk det. :ler:

Skrevet
Han er nok veldig glad i meg også, han kom nettopp ut fra rommet sitt og sa: Hei mutters, din gærne gamle dritt.

:ler:

Finn feilen:

Tror jeg vet hvem som har skrevet dette. *spekulere*

Skrevet

Spekulasjoner er vel ikke lov, Hui? På den annen side så er det vel ikke meget å spekulere over ;)

Her satt jeg i går og skrev et langt innlegg, og akkurat da jeg skulle avslutte, hoppet den forbaskede musepekeren på min bærbare opp og markerte all skriften, og poff vekk var den. I Opera er det jo faktisk sånn at man kan edit og undo, men det husket jeg ikke i farten, og samme kan det være.

Nå er det jobb og morgenkaffe og forholdsvis stille for øyeblikket, så da sitter jeg her litt.

Jeg har ikke mye å fortelle, men kan vel ønske dere som er innom en god onsdag om ikke annet.

Take care!

Skrevet

Ja, ja.. det var den dagen.

Yme laget mat til mamman sin i dag. Da jeg kom fra jobb spurte han ganske enkelt om han ikke skulle lage en omelett til meg, og det fikk han jo lov til, må vite.

To skiver ristet, grovt brød, og omelett med ost, løk og skinke. Kjempedeilig.

Når man kommer sliten og pudding fra jobb så er det godt å slippe og gå på kjøkkenet med det samme, og sulten er man jo.

Eldstemann var så vidt innom her ikveld etter trening, hev i seg litt mat, tok et par telefoner, og poff vekk var han igjen. Men det var greit å se ham og høre at han har det så där tålelig bra. Greit humør og ikke så vondt i magen. Sover om natten selv om han sovner sent.

Snakket også såvidt med Liten, som har gjort ingen ting i dag, og som har det greit nok etter forholdende. Hun får en venninne på besøk i helgen, og det gleder hun seg til. Håper bare at venninnen ikke plutselig ombestemmer seg da, for da blir hun så skuffet. Det er jo ikke SÅ mye å ta seg til der nede i et stort hus i skogen, hvor det bor en mann, og to andre voksne kommer noen timer på dagtid. Men hun klager ikke, så det er vel ok. Hun har fått en gammel bærbar, og nå går hun og venter på internett. Litt mindre kjedelig hvis man har msn, ikke sant?

Nå skal jeg køye - jeg er trøtt om dagen, og energien min er under null igjen, akkurat som før min siste sykemelding. Nå synes jeg ikke jobben i seg selv er så pyton lenger, men hva hjelper det når jeg må opp senest seks og ikke er hjemme igjen før halv seks på ettermiddagen. Jeg blir helt grøt av det. Og det er ikke bare meg. Alle vi som kommer fra Oslo sentrum er på jakt etter nytt beite. Sånn er det bare.

Nei, jag meg i seng'a.

Natta folkens!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Så bra at Yme laget middag til deg. God natt!

Skrevet

Mors gutt laget middag til mamman sin i dag også han. Jeg var innom butikken selv og handlet på vei hjem, to bokser med erter, kjøtt og flesk, så det var bare å varme opp, men han gjorde det i hvert fall mens jeg tok en telefon til Liten.

Dessuten har han vært i butikken og handlet inn i dag han også, så nå er det fullt og fint i kjøleskapet. Og det gjorde han UTEN å bli bedt om det.

Han der er det faktisk håp for :)

Idag forsov jeg meg en time eller to, og var ikke på jobb før ti på halv ti!! Sånn er det når man jobber på andre siden av byen og det ikke nytter å kjøre bil til jobb, selv om man hadde hatt en bil som virket. Da kunne jeg vært der halv ni, i såfall..

Men når det tar en time og ti minutter å komme seg dit, så blir det sånn.

Og selv om jeg har sovet ca halvannen time lenger i dag enn normalt, så har jeg vært så utrolig sliten og trøtt. Men jeg var ikke den eneste, så jeg lurer på om det kan ha vært noe med surstoffmangel på kontoret.

NÅ skal jeg lage meg en kopp te, og ta en liten forumsrunde, og så er det bare tv tror jeg.

Har tømt kattedoen, og det får holde for i dag. Orker ikke mer. Heldigvis er det helg i morgen.

Skrevet
Og selv om jeg har sovet ca halvannen time lenger i dag enn normalt, så har jeg vært så utrolig sliten og trøtt. Men jeg var ikke den eneste, så jeg lurer på om det kan ha vært noe med surstoffmangel på kontoret.

Kan godt være noe sånt, ja. Hos oss hadde ventilasjonsanlegget "ferie" i forrige uke, så vi gikk rundt og var gjespende blå i fjeset alle mann. Tirsdag klarte endelig rørleggerne å friste anlegget til å gjenoppta arbeidet, og vi ble merkbart kvikkere i løpet av en liten halvtime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...