Hu i Svingen Skrevet 26. januar 2007 #421 Del Skrevet 26. januar 2007 Natta Mysemor. :lem: ← Det skulle være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 26. januar 2007 #422 Del Skrevet 26. januar 2007 Kansje mysemor ønsker seg "lem". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 26. januar 2007 #423 Del Skrevet 26. januar 2007 Kansje mysemor ønsker seg "lem". ← Det tenkte jeg også, og lot det stå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #424 Del Skrevet 27. januar 2007 Natta Mysemor. :lem: ← Det skulle være ← Kansje mysemor ønsker seg "lem". ← Jo'a - det skjer jo at jeg har sånne ønsker også.. Jeg var ganske så tidlig oppe i dag, og på denne tiden er det jo egentlig bare barnetv på skjermen, så jeg ble sittende og se på MessTV, og sendte inn svar på en konkurranse de hadde der i dag morges, og jamen vant jeg! Masse greier. DVD med Frank Sinatra, tur for to i nice lugar til Danmark, og en mengde annet stash som jeg overhodet ikke husker.. Og når har jeg sendt inn svar på to andre konkurranser også, hvor jeg kan vinne Mp3-spiller... det er jo fint å ha. Jeg vet at jeg har riktig svar på begge to, men om jeg var først gjenstår jo å se da. Det kan nok hende, for det er vel strengt tatt fjortiser som sitter der og svarer, og jeg blir stadig overrasket hvor lite de vet selv om de faktisk fremdeles er midt i skolen og læringen. Skal jeg lage meg en kaffe til før jeg begynner å rydde og støvsuge? Ja, det tror jeg. Jeg fortjener det... Hej så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. januar 2007 #425 Del Skrevet 27. januar 2007 Og når har jeg sendt inn svar på to andre konkurranser også, hvor jeg kan vinne Mp3-spiller... det er jo fint å ha.← Grattis med gevinst, mysan. Danmarkstur er ikke å forakte - i allfall ikke når den er vunnet og gratis. Aner jeg at det blir tur på mysan & datter til våren? Hvis du ikke vinner den MP3'en så bare si fra. Jeg har er litt rar en som jeg gjerne skulle blitt kvitt, skjønt mistenker at den ikke oppførte seg fullt så merkelig som jeg trodde. Sannsynligvis var det jeg som rota det til. Hmmm, sa du kaffe? Ja den er sikkert ferdigtraktet nå her i huset også. *tusler på kjøkkenet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #426 Del Skrevet 27. januar 2007 Vant ikke den spilleren jeg... noen var raskere enn meg.. Kanskje ta med ungen på danmarkstur ja. Hvis hun dukker opp. Hun gikk ut for å ferje bursdag i går, og borte ble hun. Så nå sitter jeg her igjen og venter og kan ikke annet da. Helvete. Nå har hun ikke mobil heller, for den mistet hun forrige gang hun var ute på tur. Sammen med iPoden sin. Og det var min mobil så jeg sitter her med min gamle.Greit nok det, men irriterende allikevel da. Jeg har etterlyst henne hos venninnen hun gikk ut med i går, og hun sier at hun absolutt skulle til byen sammen med et par andre venninner. En av dem har i hvert fall kommet seg i hus, men husker ikke hvordan. Den andre har jeg sendt en melding til uten å ha fått svar, så jeg vet ingen ting. Det er helt håpløst, og dukker hun opp igjen nå så får hun beskjed om at hun kan bare glemme fremdige bursdagsfeiringer til venninner dersom feiringen innbefatter alkohol. Nå er det totalstopp på alt så lenge hun er under mitt tak. Jeg gidder ikke dette her flere ganger. Da får hun bare bli så sur hun orker, I don't really care. Hun har en sixpack med Tuborg stående på kjøkkenet fra sist hun var hjemme - jeg går herved og trekker opp hver bidige én av dem og heller dem i vasken. --- Sånn - seks Tuborg rett i vasken. Nå må jeg lage en omelett til Yme som skal på trening, jeg burde sikkert spise litt selv også, og siden han går i butikken på vei tilbake så kan jo jeg lage litt mat nå. Håper det er noe morsomt på tv ikveld. Nå skal jeg sende en sms til mannen i huset i skogen og fortelle at ungen er vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 27. januar 2007 #427 Del Skrevet 27. januar 2007 For et strev du har med den frøkena, mysan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #428 Del Skrevet 27. januar 2007 Kjedelig er hun ikke, det skal hun ha. Yme lagde omeletten sin selv, jeg ble visst litt for treg for ham, for jeg sitter her ennå. men jeg er matlei og det brødet jeg kjøpte forrige dagen oppfører seg så tørt. Må finne en annen brødtype. Nå vil han at jeg skal bake Ingers til ham. Selv er jeg drittlei det brødet og har sluttet å både bake og spise det. Jeg blir tørr i munnen bare av å tenke på det faktisk Burde lage meg litt mat, men jeg ooooorker ikke. Er så matlei at jeg har mest lyst til å spy. Ja, ja.. jeg har i hvert fall fått støvsuget litt godt her i dag, og burde vaske gulvene også, men det ser dårlig ut akkurat nå. I morgen kanskje? Fikk besøk av svigerinne og lille nevø tidligere i dag. Lille nevø er jo verdens beste sjuåring og egentlig kunne jeg godt ha adoptert ham så han ikke behøvde å dra hjem hele tiden... han er bare verdens kuleste lille gutt Jeg kjeder meg. Kanskje det er noe på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 27. januar 2007 #429 Del Skrevet 27. januar 2007 Håper ungen kommer til rette igjen... Uff. Jeg og Yme vet du i hvert fall hvor er, foran skjermen her - eller i hans tilfelle, på trening. Tror vi hadde fått et meget fruktbart og for ikke å snakke om impulsivt samliv. Gratulerer med gevinster. Så litt på det fram til klokka fem i natt, før jeg sovna. Gidder aldri å sende inn på sånne konkurranser, jeg. God lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #430 Del Skrevet 27. januar 2007 Navnløs; "impulsivt samliv" er antakelig å ta litt hardt i ja... Hun ringte nå, og blir visstnok hentet av en eller annen som skal hente henne og kjøre henne hjem. Hun hørtes helt fin ut, men jeg har blitt lurt før så jeg tror ikke noe før jeg ser henne i entreen. Hun er hos en eller annen Kim, antakelig inne i Oslo. En kompis av en venninne av henne. Vet ikke om jeg tror på det, det kan like godt være en hun har kjent i ti minutter, og sånne sjanser hater jeg at hun tar. Men som sagt, hun hørtes ikke rusa ut, og det er hun antakelig ikke heller, for da ville hun neppe gitt lyd fra seg før i morgen, mandag eller tirsdag. Men - time will show. Jeg får ikke gjort noe annet enn å vente her. Og ølen hun skulle ha i kveld har jeg helt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #431 Del Skrevet 27. januar 2007 hun ringte igjen ved 18-tiden. Han som skulle kjøre kunne ikke allikevel. Bombe!! Så da skulle hun ta en drosje istedet. Nå er den snart 20 og hun er ikke her ennå. Det tar ikke to timer fra Ammerud og hit. Dette er faktisk ikke morsomt. Det er så utgjort at hun skal gjøre dette hver gang jeg får igjen energien!! Men hun skal få beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 27. januar 2007 #432 Del Skrevet 27. januar 2007 Å, jeg blir så lei meg på dine vegne. Forstår frustrasjonen din så godt, og det kjipe med å ikke vite hva som er årsaken de forskjellige gangene hun stunter sånn... Ikke moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #433 Del Skrevet 27. januar 2007 Hatt en laaaaang prat med mannen i huset i skogen, og han sier at moralpreken er ikke på sin plass. Hun skal synes det er hyggelig å komme hjem, så da sier vi det sånn. Han har vært på kjøret i tjue år, så han vet hva han driver med. . hun er på vei i drosje nå, omsider, jeg ringte selv og bestilte den, for der hvor hun var har jo ikke folk penger på mobilkortene sine, må vite. Men det er greit. Det er greit at jeg må betale for kjøreturen også, det blir noen hundrelapper, men jeg vil ha ungen i hus, så det får være. Men hun skal faktisk få betale meg tilbake til helgen når hun får lommepenger igjen. Det blir vel hele ukeslønna hennes and then some, tenker jeg. Det er nok en tre-fire mil fra ammerud og hit. En halvtimes kjøring. Det gjorde godt å snakke med T så lenge. Verdens bamse. Han er enig med meg i at kollektivet hun var på ikke var stedet for henne, men det er sånn det er i barnevernet og fylkesnemnda. Du er ungdom, du har rusproblemer og du har adferdsproblemer. Kollektiv. Og kanskje kan de hjelpe deg med adferdsproblemer, rusproblemer har de sjeldent god nok peiling på, og har du en diagnose som f.eks. adhd, som de mener Liten har, så blir et sånt kollektiv som å hive bensin på et bål, eller som å tvinge en med brukket ben til å løpe maraton. Umulig prosjekt. Da falt det noen biter på plass hos meg. De er i gang med utredningen hennes der nede (!). Jada, det klarte de å komme igang med allerede etter én uke. Ikke verst, hva - tatt i betraktning at kollektivet brukte bortimot to år på å ikke få begynt en gang. Så skal hun ganske snart til en nevropsykolog og så er de i gang. Han vil også nekte henne permisjoner så ofte, helt på tvers av hva de sa på kollektivet etter at hun fyllte atten. Der var det jo totalt frislepp etter myndighetsdagen hennes. T tar mer hensyn til hennes behov enn hva barnevernsloven og tilsynet mener. Hvis noen kan hjelpe henne, så er det han, og damen B som jobber i huset hans. Hun har lang bakgrunn som vernepleier med utgangspunkt i tung psykiatri. Snill og streng, og god på grensesetting. Jeg tror dette blir bra. Men de har en jobb å gjøre med henne. Og som han sier; nå tar vi denne utredningen først, og ser om vi kommer opp med en diagnose. Får hun den, så vil ting falle litt på plass og hun vil få et nytt liv. Så jeg håper på den diagnosen faktisk, selv om det vil si at hun risikerer veldig sterkt at hennes egne eventuelle barn vil arve den. Nå begynner Red Dragon - den har jeg gledet meg til i mange dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 27. januar 2007 #434 Del Skrevet 27. januar 2007 Dette høres veldig positivt ut synes jeg. Og han i skogen har rett i at det skal være hyggelig å komme hjem. Gi henne en stor klem du. Også veldig fint at han tar seg tid til å snakke med deg og forklare, det tyder på at han bryr seg. Håper kvelden din blir fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 27. januar 2007 #435 Del Skrevet 27. januar 2007 Når du sier "mannen i skogen" så tenker jeg på han svære med skjegg i Harry Potter. Søte, svære mannen. Høres ut som om dette stedet er ganske mange hakk bedre enn kollektivet. Det kunne minne om en lagerplass spør du meg... Håper hun er i bra form og ikke har funnet på noe tull... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #436 Del Skrevet 27. januar 2007 Han ligner faktisk litt på han du nevner, Navnløs, men han har ikke fullt så mye skjegg og langt hår. Hun kom hjem for en times tid siden, spiste og sovnet. Hun sover i stolen ved siden av meg. Hev i seg en porsjon middag og borte var hun. Jeg tror ikke hun har ruset seg, det virker ikke sånn. At man innimellom slumper til å drikke for mye og "glemme" å komme hjem kan vel strengt tatt skje den beste attenåring, så det er ikke så mye og lage oppstyr om. Særlig når hun selv føler at hun er flink når hun holder seg unna dop. Det kan jo ikke bli sånn at uansett hva hun gjør, så får hun pes. Snart slutter filmen, og da skal jeg vekke henne og skyve henne inn i seng, og så skal jeg velte meg over på siden her og sove selv også. Senga er et bra sted. Det beste, faktisk. God natt,folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 27. januar 2007 #437 Del Skrevet 27. januar 2007 Natta! Og jeg har fått dagbok! Stikk innom når du gidder, a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 27. januar 2007 #438 Del Skrevet 27. januar 2007 God natt mysan. ..fra meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 27. januar 2007 #439 Del Skrevet 27. januar 2007 Bra. God natt til Liten og til mammaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #440 Del Skrevet 28. januar 2007 Natta! Og jeg har fått dagbok! Stikk innom når du gidder, a! ← Så bra! Jeg kommer over med en gang Jeg har sovet helt til nå.. enda jeg la meg ved halv ett-tiden i natt. Da jeg våknet nå tenkte jeg at klokka var rundt halv ti eller noe deromkring, og fikk sjokk da jeg så på klokka Vondt i hodet har jeg også Nå har jeg satt over kaffen, og fått i meg et glass juice, og så blir det vel snart frokost i en eller annen variant.. må bare få gørra ut av hodet først. Ha en super søndag, dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå