Gå til innhold

Diverse ord og uttrykk som jeg hater!

Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min kjære.

Prinsessen/Prinsen min

Jeg synes det blir kvalmt og omtale barna eller mannen sin slik offentlig, og føler nesten det samme når jeg leser det her på KG.

Tenker meg det skulle tatt seg ut på foreldremøtet, eller når man snakker om barna sine på jobb:

"Min kjære mener." "Ja, prinsessen min er"

Få fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman
Begrepet sambo får jeg fnatt av.

Enig. Jeg vet jeg har brukt det selv og, men jeg hater det egentlig. Samboeren blir liksom så rart i enkelte setninger det og.

Men "Kunne ikke sagt det bedre selv" og "som om jeg skulle sagt det selv" er noe jeg får dilla av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.  Jeg vet jeg har brukt det selv og, men jeg hater det egentlig. Samboeren blir liksom så rart i enkelte setninger det og.

Men "Kunne ikke sagt det bedre selv" og "som om jeg skulle sagt det selv" er noe jeg får dilla av.

Enig. Som om jeg ikke kunne sagt det bedre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må man definere hvor man er i forholdet? Kjæresten, forloveden, samboeren, mannen.. Osv.

Typen og dama. Det funker.

Men jeg bryter regelen min selv også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.  Jeg vet jeg har brukt det selv og, men jeg hater det egentlig. Samboeren blir liksom så rart i enkelte setninger det og.

Enig. Som om jeg ikke kunne sagt det bedre selv.

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må man definere hvor man er i forholdet? Kjæresten, forloveden, samboeren, mannen.. Osv.

Typen og dama. Det funker.

Men jeg bryter regelen min selv også ;)

Jeg kaller samboeren og forloveden min for "kjæresten" konsekvent her inne, bare fordi det er enklest. Har ingenting med å definere forholdet å gjøre, det er bare et navn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begrepet sambo får jeg fnatt av.

Jeg bruker det ganske ofte. Lærte det på KG, fordi det er mye enklere å bare skrive sambo enn samboer. Og jeg vil bruke samboer fordi det er ikke lenge siden vi ble det og jeg er stolt :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg bruker det ganske ofte. Lærte det på KG, fordi det er mye enklere å bare skrive sambo enn samboer. Og jeg vil bruke samboer fordi det er ikke lenge siden vi ble det og jeg er stolt  :smilbla:

Da vil jeg fra nå av kalle mannen min for ma, og datteren min for datt. Det er så mye enklere å skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Da vil jeg fra nå av kalle mannen min for ma, og datteren min for datt. Det er så mye enklere å skrive.

:ler "Sø til ma har nettopp fått lapp!"

Det enkle er ikke alltid det beste. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...