Gå til innhold

Diverse ord og uttrykk som jeg hater!


Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix

Jeg er ikke prøver, gravid eller har tenkt til å bli det, men jeg kan nesten alle de rare forkortelsene. :sjenert: Jeg er litt for nysgjerrig av meg til ikke å finne ut av sånt, i hvert fall når jeg ser det mange ganger.

Ellers er jeg enig med trådstarter. Mensen er mensen, eventuelt menstruasjon.

Jeg hater ordet pulevenner. I mine øyne så puler man ikke vennene sine.

Endret av Bellatrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Er vel litt greit å vite sånn ca hvor langt man er på vei og sånn ca hvor lenge det er igjen til termin, det jeg ikke skjønner er alle disse 2. EL og hva det nå heter alt sammen  :sjenert:

For oss vanlige dødelige er det nok å vite at babyer, de kommer sånn ca når det passer dem, men enkelte andre...

KRISE!!! Det står i tickeren min at jeg skal føde i dag, og jeg har ikke en gang kynnere!!! Når gikk vannet dit?? :ironi:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Beste er: " jeg har vondt, hva feiler meg??"

Også alle de på barn&familie som spør om råd, men som blir dritsinna fordi svaret ikke passer dem! hoho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Er du uvenn med dem du puler, du da?

:eeeh:

Nei, men mannen min er, nettopp mannen min. Før vi giftet oss var han samboeren min og før det ( et par dager :ler: ) så var han kjæresten min. Selvsagt er han vennen min også, men gutter som "bare" er venner kunne det ikke falle meg inn å pult, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål om forhold, sykdom og graviditet er ok. Men da må man jo forklare litt. Og hva nytter det når man spør om man er gravid, for så bli sur fordi ingen kjenner igjen symptomene? Noen er litt snodige, men det er sikkert jeg og innimellom ;)

Og de som bare vil ha en type mening er og festlig. Greit at dette er et diskusjonsforum, men alle skal mene det jeg mener. Så det så. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor snakker disse Brudzillaene forresten om forloverne sine?

Sist jeg sjekka ordboka var ikke "forlover" synonymt med "tilbedende tjenestepike" som de jo egentlig snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett uttrykk til:

"Min store dag", eller "Din dag" alt etter hvem som snakker om denne dagen da det ikke finnes andre mennesker i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morsom tråd, og jeg er helt enig. Det heter mensen, ikke "tante rød". Lurer alltid på om de som sier sånt hadde mammaer som ble lett flaue og ikke turte å si ting rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett uttrykk til:

"Min store dag", eller "Din dag" alt etter hvem som snakker om denne dagen da det ikke finnes andre mennesker i verden.

Ikke en gang en .... hva mangler? En sånn som står ved siden av MEG på toppen av kaka? En sånn i svarte og hvite klær?

Er veldig enig i alt i denne tråden:-) fra :hoho: , som jeg ikke klarer å se som annet enn hånlatter selv i entall, til prøverforkortelser. Jeg skal dog innrømme at jeg har lært meg omtrent alle forkortelsene i ren nysgjerrighet. Men om jeg skal ha barn noen gang kommer jeg til å sky prøverforumet - vil helst ikke bli en person som bekrefter alle mamma-fordommene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor snakker disse Brudzillaene forresten om forloverne sine?

Sist jeg sjekka ordboka var ikke "forlover" synonymt med "tilbedende tjenestepike" som de jo egentlig snakker om.

Helt enig!

Og ja, det heter mensen.

Morsom tråd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...