Gjest glamourgirl Skrevet 21. november 2006 #101 Del Skrevet 21. november 2006 Bra tråd! Jeg henger meg jo opp i stavefeil, jeg da. Og er derfor livredd for å skrive feil selv (Ellers er jeg sørlending, og da jentene i klassen sa de hadde "Vega" ("Veka" på sørlandsk) Funderte jeg alltid på om de hadde hatt seg med han som het Vega (VEKA) til etternavn, som gikk i parallellklassa...) Jeg forbanner meg ellers på spy-smileys i innlegg om seksualitet. Folk er ikke ekle fordi om de liker sex. Og tror Bella sa noe om de: "Kan vi bli kjærester selv om han er høy, lav, feit, tynn, neger (JA; her står det alltid neger) kristen, homo osv!" NEI, dere kan ikke det, han fortjener deg ikke! (Også, men den er personlig, blir jeg utrolig pissed når jeg leser om alt det RØDDET som faktisk klarer å anskaffe seg både mann og barn, og jeg som er god og vakker som dagen er lang ikke får pikk engang ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. november 2006 #102 Del Skrevet 21. november 2006 (Også, men den er personlig, blir jeg utrolig pissed når jeg leser om alt det RØDDET som faktisk klarer å anskaffe seg både mann og barn, og jeg som er god og vakker som dagen er lang ikke får pikk engang ) ← Det er nok fordi du er rkisten. For kristne er kjedelige, de liker ikke musikk, god mat eller sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. november 2006 #103 Del Skrevet 21. november 2006 Det er nok fordi du er rkisten. For kristne er kjedelige, de liker ikke musikk, god mat eller sex. ← *skuler ondt* (Kristen ondt, asså!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_selma_* Skrevet 21. november 2006 #104 Del Skrevet 21. november 2006 For ikke å snakke om alle "du lurer ikke meg"-innleggene. Når noen skriver en historie som høres helt ekstrem ut, så er det alltid noen som skal poengtere at de har gjennomskua vedkommende. Og som synes andre er SÅÅÅ dumme som svarer seriøst. ← Enig.. Selv har jeg visse ord jeg hater på KG og generelt. Sambo og jeg dro på tur med poden og snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. november 2006 #105 Del Skrevet 21. november 2006 Enig.. Selv har jeg visse ord jeg hater på KG og generelt. Sambo og jeg dro på tur med poden og snuppa ← Eventuelt min elskede, min utkårede, mitt livs lys og jeg dro på tur med poden og snuppa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. november 2006 #106 Del Skrevet 21. november 2006 *skuler ondt* (Kristen ondt, asså!) ← Nei, det kan du ikke gjøre for kristne er bare snille hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. november 2006 #107 Del Skrevet 21. november 2006 Hrmf, tenkte jeg det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. november 2006 #108 Del Skrevet 21. november 2006 Hrmf, tenkte jeg det ikke! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 21. november 2006 #109 Del Skrevet 21. november 2006 Selv plages jeg av alle som sensurerer ord, særlig på seksualitet, kan vel bare skrive pikk, hvis det er det de mener? Jeg sitter der og lurer på hva stjernene betyr, er det en slags gåte? Jeg irriterer meg over nedtellingsgreiene alle har i signaturen sin. "34 dager til svigermor blir 50!" "4 mnd, 2 uker og 3 dager til barnet kommer!" "3678 dager til bryllupet vårt!" "4 år, 5 mnd, 3 uker og 2 dager siden min lille prins ble født!" Who cares?! ← Den plagde meg også første dagen, da "alle" fikk seg slike. Oppdaget at i profilen kan man velge bort å se signaturer Vel går jeg glipp av et ordtak eller fem, men det overlever jeg vel... "Dette skjønner du når du får barn selv". Dette gjør meg en smule oppgitt, akkurat som om folk uten barn ikke har vett på noe. I tillegg kan det sikkert også være en smule provoserende for ufrivillig barnløse. ← Det har jeg også fundert litt på, er det slik at når man har krøstet ut en unge så er det en slags åpenbaring som gjør at man bare vet alt og kan alt? Virker slik i KG universet. Jeg er temmelig lei av "Er dette sunt/usunt?", når man med "sunt" i 99 % av tilfellene mener "kalorifattig". Men jeg svarer som regel likevel - utifra min oppfatning om hva som er sunt. ← godt svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. november 2006 #110 Del Skrevet 21. november 2006 For ikke å snakke om de som limer inn alt, etter at alt allerede er limt inn femti ganger før og sier "Enig!" (Ikke til deg her pulvis ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 21. november 2006 #111 Del Skrevet 21. november 2006 Noe jeg og flere har lagt merke til er de som turer fram og SKAL ha inn svaret sitt uten å lese hele tråden og oppdage at "Åh, problemet er visst løst allerede!" Eller der hvor trådstarter lurer på noe, og to svarer likt. Den som svarte sist får klemmer og dagens roser av trådstartern fordi de er "venner her inne" Hyl kor frekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #112 Del Skrevet 21. november 2006 "Det finnes ikke noe fasitsvar på det." "Du må vurdere alle sakens sider." "Du må gjøre det DU synes er riktig." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. november 2006 #113 Del Skrevet 21. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 21. november 2006 #114 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg plages av at ledelsen i KG tror de må være barnevakt for oss! Vi er da voksne mennesker. Om jeg velger å kalle mannen min for per eller lars, min datter for sara eller ida og bor i bergen eller trondheim -så er det vel MITT problem om jeg velger å skrive det riktige? Og hvordan kan da moderatorne vite OM jeg skriver avslørende ting om meg selv?? For alt de vet så juger jeg så det renner av meg! Eventuelt så driter jeg i om andre skjønner at jeg er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 21. november 2006 #115 Del Skrevet 21. november 2006 Folk som skriver på bryllupsforumet: "Kan jeg bruke svart kjole som gjest i bryllup?" "Kan jeg ha en brudekjole som ikke er hvit?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. november 2006 #116 Del Skrevet 21. november 2006 Nesten alle "Kan jeg...?" Blir teite. "Kan jeg spise banan?" Selvsagt kan du det, med mindre du er allergisk mot banan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 21. november 2006 #117 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Hvorfor er det så ille at folk spør om (rare, simple, teite, opplagte) ting? Det er da ingen hemmelighet at mennesker er "flokkdyr" og helst liker å få en form for godkjennelse av andre. Synes ikke det gjør noe som helst at folk spør, jeg. edit: Bare så det er sagt, jeg vet at tråden ligger på skråblikk, men tenk så kjedelig det hadde vært uten folk som spør om den rareste ting! Endret 21. november 2006 av Gjenglemt sykkellås Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. november 2006 #118 Del Skrevet 21. november 2006 Hvorfor er det så ille at folk spør om (rare, simple, teite, opplagte) ting? Det er da ingen hemmelighet at mennesker er "flokkdyr" og helst liker å få en form for godkjennelse av andre. Synes ikke det gjør noe som helst at folk spør, jeg. edit: Bare så det er sagt, jeg vet at tråden ligger på skråblikk, men tenk så kjedelig det hadde vært uten folk som spør om den rareste ting! ← Det handler ikke bare om opplagt ting, det handler om ting det ikke finnes svar på. "Kan jeg bruke denne toppen?" Det er da ingen andre enn den som skal bruke den som kan vitte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #119 Del Skrevet 21. november 2006 Hva med alle de som har problemer med spørreordene? Jeg skjønner virkelig ikke at det kan være så vanskelig, kan det være et dialektfenomen? Det finnes jo bøttevis av tråder som har slike feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 22. november 2006 #120 Del Skrevet 22. november 2006 Og kun disse til svar: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå