Gå til innhold

Diverse ord og uttrykk som jeg hater!

Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Bra tråd!

Jeg henger meg jo opp i stavefeil, jeg da. Og er derfor livredd for å skrive feil selv :ler:

(Ellers er jeg sørlending, og da jentene i klassen sa de hadde "Vega" ("Veka" på sørlandsk) Funderte jeg alltid på om de hadde hatt seg med han som het Vega (VEKA) til etternavn, som gikk i parallellklassa...)

Jeg forbanner meg ellers på spy-smileys i innlegg om seksualitet. Folk er ikke ekle fordi om de liker sex.

Og tror Bella sa noe om de: "Kan vi bli kjærester selv om han er høy, lav, feit, tynn, neger (JA; her står det alltid neger) kristen, homo osv!"

NEI, dere kan ikke det, han fortjener deg ikke!

(Også, men den er personlig, blir jeg utrolig pissed når jeg leser om alt det RØDDET som faktisk klarer å anskaffe seg både mann og barn, og jeg som er god og vakker som dagen er lang ikke får pikk engang :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

(Også, men den er personlig, blir jeg utrolig pissed når jeg leser om alt det RØDDET som faktisk klarer å anskaffe seg både mann og barn, og jeg som er god og vakker som dagen er lang ikke får pikk engang  :sjenert: )

Det er nok fordi du er rkisten. For kristne er kjedelige, de liker ikke musikk, god mat eller sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_selma_*
For ikke å snakke om alle "du lurer ikke meg"-innleggene.

Når noen skriver en historie som høres helt ekstrem ut, så er det alltid noen som skal poengtere at de har gjennomskua vedkommende. Og som synes andre er SÅÅÅ dumme som svarer seriøst.

Enig..

Selv har jeg visse ord jeg hater på KG og generelt.

Sambo og jeg dro på tur med poden og snuppa :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Enig..

Selv har jeg visse ord jeg hater på KG og generelt.

Sambo og jeg dro på tur med poden og snuppa    :overrasket:

Eventuelt min elskede, min utkårede, mitt livs lys og jeg dro på tur med poden og snuppa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv plages jeg av alle som sensurerer ord, særlig på seksualitet, kan vel bare skrive pikk, hvis det er det de mener? Jeg sitter der og lurer på hva stjernene betyr, er det en slags gåte?

Jeg irriterer meg over nedtellingsgreiene alle har i signaturen sin.

"34 dager til svigermor blir 50!"

"4 mnd, 2 uker og 3 dager til barnet kommer!"

"3678 dager til bryllupet vårt!"

"4 år, 5 mnd, 3 uker og 2 dager siden min lille prins ble født!"

Who cares?!

Den plagde meg også første dagen, da "alle" fikk seg slike. Oppdaget at i profilen kan man velge bort å se signaturer :sjarmor: Vel går jeg glipp av et ordtak eller fem, men det overlever jeg vel...

"Dette skjønner du når du får barn selv". Dette gjør meg en smule oppgitt, akkurat som om folk uten barn ikke har vett på noe. I tillegg kan det sikkert også være en smule provoserende for ufrivillig barnløse.

Det har jeg også fundert litt på, er det slik at når man har krøstet ut en unge så er det en slags åpenbaring som gjør at man bare vet alt og kan alt? Virker slik i KG universet.

Jeg er temmelig lei av "Er dette sunt/usunt?", når man med "sunt" i 99 % av tilfellene mener "kalorifattig".

Men jeg svarer som regel likevel - utifra min oppfatning om hva som er sunt. ;)

:ler::ler: godt svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

For ikke å snakke om de som limer inn alt, etter at alt allerede er limt inn femti ganger før og sier "Enig!" (Ikke til deg her pulvis ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Noe jeg og flere har lagt merke til er de som turer fram og SKAL ha inn svaret sitt uten å lese hele tråden og oppdage at "Åh, problemet er visst løst allerede!"

Eller der hvor trådstarter lurer på noe, og to svarer likt. Den som svarte sist får klemmer og dagens roser av trådstartern fordi de er "venner her inne" :ler: Hyl kor frekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Jeg plages av at ledelsen i KG tror de må være barnevakt for oss! Vi er da voksne mennesker. Om jeg velger å kalle mannen min for per eller lars, min datter for sara eller ida og bor i bergen eller trondheim -så er det vel MITT problem om jeg velger å skrive det riktige? Og hvordan kan da moderatorne vite OM jeg skriver avslørende ting om meg selv?? For alt de vet så juger jeg så det renner av meg! Eventuelt så driter jeg i om andre skjønner at jeg er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det så ille at folk spør om (rare, simple, teite, opplagte) ting? Det er da ingen hemmelighet at mennesker er "flokkdyr" og helst liker å få en form for godkjennelse av andre.

Synes ikke det gjør noe som helst at folk spør, jeg. :)

edit: Bare så det er sagt, jeg vet at tråden ligger på skråblikk, men tenk så kjedelig det hadde vært uten folk som spør om den rareste ting!

Endret av Gjenglemt sykkellås
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Hvorfor er det så ille at folk spør om (rare, simple, teite, opplagte) ting? Det er da ingen hemmelighet at mennesker er "flokkdyr" og helst liker å få en form for godkjennelse av andre.

Synes ikke det gjør noe som helst at folk spør, jeg. :)

edit: Bare så det er sagt, jeg vet at tråden ligger på skråblikk, men tenk så kjedelig det hadde vært uten folk som spør om den rareste ting!

Det handler ikke bare om opplagt ting, det handler om ting det ikke finnes svar på. "Kan jeg bruke denne toppen?" Det er da ingen andre enn den som skal bruke den som kan vitte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med alle de som har problemer med spørreordene? Jeg skjønner virkelig ikke at det kan være så vanskelig, kan det være et dialektfenomen? Det finnes jo bøttevis av tråder som har slike feil :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...