Gå til innhold

Diverse ord og uttrykk som jeg hater!

Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hedda Gabler
Jeg irriterer meg over nedtellingsgreiene alle har i signaturen sin.

"34 dager til svigermor blir 50!"

"4 mnd, 2 uker og 3 dager til barnet kommer!"

"3678 dager til bryllupet vårt!"

"4 år, 5 mnd, 3 uker og 2 dager siden min lille prins ble født!"

Who cares?!

Den er jo morsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir faktisk merkelig provosert over sånne kosemosetråder.

Sånn "å nei nå har jeg hull i sokken for tredje uke på rad

:grine: "

Som da får masse :klem: og støttemeldinger.

Og så blir jeg provosert av sånne "en eller annen døde i natt" tråder som blir etterfulgt av fire sider med :dagens-rose:

Ikke menininga å være kynisk altså, men det hadde jo vært mye bedre med noen gode ord enn side opp og side ned med en animert rose.

Skulle ønske jeg kunne forklare hva som er så enerverende med det. Men det kan jeg ikke det bare ER irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsom tråd :hoho:

"Tante Rød" minner meg om "tante rød, tante grønn og tante fiolett". tror det var en barnebok eller noe da jeg var liten :forvirret:

...og onkel Blå

Fantastisk morsom tråd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Dette skjønner du når du får barn selv". Dette gjør meg en smule oppgitt, akkurat som om folk uten barn ikke har vett på noe. I tillegg kan det sikkert også være en smule provoserende for ufrivillig barnløse.

Ellers så er jeg enig i det :-)Anna sier om de rosene. 4 sider med roser uten et jævla ord er ikke noe særlig.

"Kan jeg bruke disse skoene til jeans" (Naturligvis uten bilder av verken skoene eller jeansen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så blir jeg provosert av sånne "en eller annen døde i natt" tråder som blir etterfulgt av fire sider med  :dagens-rose:

Ikke menininga å være kynisk altså, men det hadde jo vært mye bedre med noen gode ord enn side opp og side ned med en animert rose.

Åh, enig!

Ble litt provosert av Jan Werner-tråden jeg da. Jeg skjønner at noen her inne var store fans og alt det der, men det ble så mye "Mine tanker går til deg". Jeg mener, han hadde da familie og venner som sannsynligvis tok det enda tyngre... Men jeg er sikkert kald og kynisk og ufølsom jeg, så jeg skal ikke si mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut
Åh, enig!

Ble litt provosert av Jan Werner-tråden jeg da. Jeg skjønner at noen her inne var store fans og alt det der, men det ble så mye "Mine tanker går til deg". Jeg mener, han hadde da familie og venner som sannsynligvis tok det enda tyngre... Men jeg er sikkert kald og kynisk og ufølsom jeg, så jeg skal ikke si mer...

Så vidt jeg vet kjente hun han i ordentligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttrykket "tante rød" om mensen er bare så....TEIT! Hva er galt med rett og slett mensen??? det er jo det det heter for F!

Jeg liker ikke når folk skriver "for F"... Det heter "for faen".. :sjenert:

Endret av Mystisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude Trompet
Jeg blir faktisk merkelig provosert over sånne kosemosetråder.

Sånn "å nei nå har jeg hull i sokken for tredje uke på rad

:grine: "

Som da får masse  :klem:  og støttemeldinger.

Og så blir jeg provosert av sånne "en eller annen døde i natt" tråder som blir etterfulgt av fire sider med  :dagens-rose:

Skulle ønske jeg kunne forklare hva som er så enerverende med det. Men det kan jeg ikke det bare ER irriterende.

De hater jeg å!

Greit nok sørge tråder, men de kan jo skrive noe i stedet for at 20 st gir en klem og bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude Trompet

Jeg hater dumme brukere som lager tråd

Er er jeg gravid?

Hvordan skal VI vite det??

Ufattelig teit spm, jge har lyst til å slå de med trompeten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mannen min utro?

Jeg elsker slike konkrete spørsmål uten dypere forklaring.

Og eventuelt de som svarer: Ja! Dump han!

Helt enig, dette er absurditet på høyt nivå :ler:

Og jeg er uenig. Det er ikke alltid man har så mye å si som ikke har blitt sagt før, så da kan man likesågodt poste en blomst. Eller er det ikke tanken som teller lenger?

--------

Ellers er jeg veldig lei gjeste-diskusjoner og moderator-diskusjoner ("modde" er forresten et ord jeg hater ;) Tar det veldig mye lenger tid å skrive hele ordet?), så nå har jeg begynt å unngå dem.

Og alle som tolker innlegg i verste mening og svarer deretter. Argumentasjon à la: "Jeg liker hvitt" - "Hva! Betyr det at du HATER at jeg har lilla stue, da eller?" *sukk*

Og ja, det heter mensen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forkortelsen TS for trådstarter irriterer meg. (Har sikkert brukt det selv, men prøver å unngå det)

Og hva slags ord er trådstarter egentlig? Kall personen ved nick, hvis han/hun har det. Hvis ikke, kom på et bedre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkortelsen TS for trådstarter irriterer meg. (Har sikkert brukt det selv, men prøver å unngå det)

Og hva slags ord er trådstarter egentlig? Kall personen ved nick, hvis han/hun har det. Hvis ikke, kom på et bedre ord.

Er hovedinnlegger bedre? Det synes nemlig jeg er litt irriterende. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hovedinnlegger bedre? Det synes nemlig jeg er litt irriterende. :sjenert:

Litt bedre, men ikke mye. Syns man kan ta seg bryet med å scrolle opp og se hva vedkommende heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker visst TS noen ganger...

Men bare dersom det er en nickløs gjest som har starta tråden. Tror jeg. I alle fall irriterer det meg grenseløst at jeg gjør det.

Inkonsekvent. Det er det jeg er. Fysj!

Endret av Reven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...