Gjest Hedda Gabler Skrevet 15. november 2006 #41 Skrevet 15. november 2006 (endret) Jeg trodde mensen kom av egg som falt ut? Løyv helsesøstra? Fortell meg hva mensen kommer av :O ← Hedda gir deg sannheten: Klart helsesøster juger! Hun er en del av den store sammensvergelsen mellom Stoltenberg og CIA og stygge, slimete aliens. Mensen er egentlig et minifoster uten mannlig innblanding, din genetiske minitvilling - grav litt i trusa, så finner du det nok. Hender du kan finne hår og knøttsmå vorter, innvoller og tenner. Nettopp det aliensene vil ha tak i! MOOOAHAHAHA! Endret 15. november 2006 av Hedda Gabler
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2006 #42 Skrevet 15. november 2006 Jeg trodde mensen kom av egg som falt ut? Løyv helsesøstra? Fortell meg hva mensen kommer av :O ← Du har helt rett, det er egget ditt som faller ut fordi det ikke har fått besøk av en manlig celle. Altså, ett ubefruktet egg som faller ut i form av blod. Da kan du si at du verper
Gjest Gjest_selma_* Skrevet 15. november 2006 #43 Skrevet 15. november 2006 Da kan du si at du verper ← Ikke i kveld kjære, jeg verper denne uka. Hehe, dette uttrykket burde slå an.
Gjest Gitte Skrevet 15. november 2006 #44 Skrevet 15. november 2006 Jeg sier mensen. uttrykk som rød nisse, tante rød og jordbæruke blir for dumt.
Gjest evilLyn Skrevet 15. november 2006 #45 Skrevet 15. november 2006 Ingen som bruker ordet "uka"? Ganske vanlig blant mine venner. Enten det eller mensen. Sier at jeg blør som en gris, har tante rød på besøk eller helvetesuka av og til, men det er bare for skoj
Gjest niomi Skrevet 16. november 2006 #46 Skrevet 16. november 2006 Du har helt rett, det er egget ditt som faller ut fordi det ikke har fått besøk av en manlig celle. Altså, ett ubefruktet egg som faller ut i form av blod. Da kan du si at du verper ← Egget faller ikke ut, nei, men "smelter" inn i livmorveggen. Så man verper ikke.
Malama Skrevet 16. november 2006 #47 Skrevet 16. november 2006 Egget løsner ved EL, og dersom det befruktes festes det seg til livmorveggen, men når det ikke gjør det "skylles" det ut sammen med slimhinnene og blodet fra livmorveggene, altså mensen. Så joda, det kommer jo ut ved mensen på et vis, jeg synes likevel vi er nærmere å "verpe" ved EL da, men det er kanskje bare mitt skrudde hode
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 16. november 2006 #48 Skrevet 16. november 2006 JEG verper. Som ei høne! :----( Nei, ikke i dag mer forresten. Nå er det jeg som lyver så det menser av meg.
Gjest Advena Skrevet 16. november 2006 #49 Skrevet 16. november 2006 JEG verper. Som ei høne! :----( Nei, ikke i dag mer forresten. Nå er det jeg som lyver så det menser av meg. ←
Gjest evilLyn Skrevet 16. november 2006 #50 Skrevet 16. november 2006 Egget faller ikke ut, nei, men "smelter" inn i livmorveggen. Så man verper ikke. ← Hva med å gyte da?
Jerle Skrevet 16. november 2006 #51 Skrevet 16. november 2006 Her kalles det mensen, ser ingen grunn til å si noe annet. Mannen merker det fort selv om jeg ikke sier det, for jeg har det så sjeldent at jeg blir helt slått ut noen dager. Men jeg opplyser han som oftes om det, fordi jeg synes jeg kan få litt ekstra kos Mamma sier mens, det plager meg å høre
Prinsessepaien Skrevet 16. november 2006 #52 Skrevet 16. november 2006 O/T, men apropos verping; når mine stakkars venner sitter på en søndagsmorgen og skal spise egg, kan jeg av og til være så ondskapsfull å kommentere med "æææsj, spiser du hønemensen?!" ← Det skal jeg også begynne og si!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå