Rosenrød Skrevet 6. september 2010 #1941 Del Skrevet 6. september 2010 Ååååååå, så nydelig smykke! Hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1942 Del Skrevet 6. september 2010 Takk Kjøpte det på Høyer Outlet ute i Vestby (der de har laget en sånn outlet by), men i følge søsteren min solgte de også smykkene i de vanlige Høyer-butikkene i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1943 Del Skrevet 6. september 2010 Var litt tungt og krunglete med tinypic, men prøver likevel.. Noe av det jeg kjøpte i USA: Hårprodukter fra Frederik Fekkai og Bumble and Bumble Parfymer fra Juicy Couture, Victor & Rolf og en fra Urban Outfitters. Voluspa - duftlys og diffuser Ole Henriksen "Three little wonders" hudpleie-sett Er jo såå mye mer også, må bare ta litt av gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. september 2010 Forfatter #1944 Del Skrevet 7. september 2010 Mer shopping; Diverse produkter fra Victoria's Secret, Bath and Body Works og Dylan's Candy Bar. Leppepomade og scentdiffuser fra Dylan's Candy Bar Hårprodukter fra SexyHair og KMS Solbriller fra Marc Jacobs Har akkurat vært innom leiligheten og sett på oppussingen som er gjort - ja for et par uker siden bestemte vi oss nemlig for å la profesjonelle ta deler av oppussingen, i stedet for at vi gjør det selv. Så nå har vi nysparklede og malte vegger + tak, nymalte vinduer og lister i hele stua. Jeg er egentlig kjempefornøyd med jobben, minus et par tre småting.. De har sølt litt maling på vindu når de har malt vinduslistene, det er en liten glippe mellom dørkarmen og gulvet, - og de har valgt vanlige eikelister til vår nye parkett, som er i hvit eik. Det siste er liksom det kjipeste. De beholdt de gamle hvite listene i leiligheten og la gulvet over den gamle laminaten. Så når de da har lagt på en liten ekstra list utenpå den gamle, har de lagt disse i vanlig eik som er langt mer brune enn gulvet. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, om jeg skal leve med det eller prøve å male de. Tror det kan bli nesten umulig å male listene uten å male gulvet.. Jaja, måtte bare få ut litt frustrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. september 2010 #1945 Del Skrevet 11. september 2010 Vært i USA ja, høres ikke så verst ut det.. Innbiller meg at det shoppingheaven, tenk å vært der nå under moteuken?? MM Voluspa har så deilige dufter, har aldri handle noe i den serien selv da men.. Kanskje endag. Så lekre solbriller :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. september 2010 Forfatter #1946 Del Skrevet 13. september 2010 USA er fantastisk, men forbruket tok litt av. Det koster med hoteller, lunsj & middag på restaurant, leiebil og opplevelser + shopping.. i tre uker I tillegg til at jeg ikke fikk skattepenger i år, fordi jeg er litt for flink til å beregne skatt (fikk igjen 18 kr, og de fikk jeg ikke fordi summen var for utbetaling var for lav..) VoluSpa er nesten litt i overkant dyrt for duftlys, men i USA er det mer normalpriset + at det var salg på en hel del! Me like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 13. september 2010 #1947 Del Skrevet 13. september 2010 Hehe, forbruket har vel en lei tendens til å ta litt av på sånne ferier, ja... Men så lenge problemene ikke forflytter seg inn i hverdagen, er det jo helt greit. Mye fint! Voluspa-lysene er gode! Høres deilig ut å sette bort arbeidet med leiligheten, men kjedelig med listene. Typiske en sånn ting man kan irritere seg grønn over... Var sånne lister hos oss også da vi flyttet inn (det ligger parkett oppå det originale tregulvet), men så tok vi dem av da vi skulle slipe parketten, og de har så langt ikke kommet på igjen, for de var så stygge. Et par steder det er glippe, men tenker ikke så mye på det, i grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 13. september 2010 #1948 Del Skrevet 13. september 2010 Jaja, ikke hver måned man kan skeie ut skikkelig på ferie! Tenk så mange minner du har nå, og sikkert endel "suvenirer" også. Men også godt å komme hjem , og la bankkort og lommebok få en liten ferie.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. september 2010 Forfatter #1949 Del Skrevet 16. september 2010 Ja viktig å ha minnene, de er de mest verdifulle! Det er faktisk minnene man har i etterkant og gleden ved å kunne gå å glede seg til turen som er det viktigste, faktisk viktigere enn selve turen i seg selv. Rart det der! Vi har vært på IKEA og gått til innkjøp av en gigantisk løsning som skal erstatte den puslete tv-benken vi har i dag. Det blir BESTÅ fra IKEA, i høyglans hvit, som jeg elsker (selv om jeg vet det er litt ut... :gjeiper: ) Den er litt lik denne, men med flere skapdører. Dessverre går det som det ofte gjør på IKEA, alltid noen deler som mangler! Denne gangen ble vi stoppet i kassen med skuffene til beistet vi har kjøpt. Damen i kassen nærmest rev de ut av hendene våre fordi hun fikk "Kan ikke kjøpes" som beskjed da hun scannet varene. Viser seg at disse produktene ikke eksisterte(!), selv om vi stod og holdt i de fysisk. Var noe greier med tilbakekalling.. Så da må vi leve uten skuffer til de greier å komme med en erstaning om noen uker..eller måneder.. Så nå går dagene til å skru, og skru og skru! Herregud for et puslespill altså Jeg har også kjøpt sorte enkle putetrekk, nye kleshengere (helt utrolig hvor mange man har behov for! Men åh så digg med walk-in-closet ), til IKEAs muffinsbrett og det beste, ny lampe.. i "normal" størrelse Elsker mønsteret det lager på veggene! Og i går ble det shopping på Vero Moda, en retro chiffonbluse i duse gråtoner, en lysrosa cardigan med puffermer og glittertråder og en kortermet sort bluse med rysjer foran. Kjøpte meg et par wedges forrige uke fra Euro Sko, som er i sort skinn. Trenger noe klassisk i tillegg. Vanskelig å velge! Finner ikke drømmestøvlettene. Så i dag får jeg lete litt til! Må jo ha sko på bena i høst - hvertfall en stor fordel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 16. september 2010 #1950 Del Skrevet 16. september 2010 Åååh, Maskros er så fin! Men mannen liker den ikke og vi har uansett ikke noe sted den passer... Heldige du! Kjipt med manglende deler, men så lenge selve hylla kommer på plass går det sikkert greit med noen manglende skuffer en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 16. september 2010 #1951 Del Skrevet 16. september 2010 Bilde av wedges'ene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. september 2010 Forfatter #1952 Del Skrevet 20. september 2010 *Joyce* : Ja Maskros er kjempefin Men skjønner at den blir for spesiell for mange. Samboer var ikke akkurat overbegeistret, men han så hvor skuffet jeg ble da vi fant ut Maskros i originalstørrelsen ikke ville fungere i leiligheten. Så når vi da kom over den nye og mindre utgaven lot han meg heldigvis få den (eller kjøpe den hehe..) Vi kan kjøpe noen billigere skuffer som erstatning for de vi egentlig skulle ha, så det ordner seg uansett, men tror vi bare setter inn noen hyller og venter på de "ordentlige" skuffene Ordner seg alltid desperate: Mine nye wedges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. september 2010 Forfatter #1953 Del Skrevet 20. september 2010 Litt mer shopping fra USA; Lommebøker fra Juicy Couture Joggesko fra Nike Diverse beauty stæsj; parfyme fra Jessica Simpson ("Fancy love"), NARS Lip laquer i "Chelsea girls" og sjampo fra Paul Mitchell. Sommerlig bestikk - forhåpentligvis i god kvalitet (Fra Bloomingdales) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 22. september 2010 #1954 Del Skrevet 22. september 2010 Du har falt ut av Mine innlegg, få deg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja~ Skrevet 22. september 2010 #1955 Del Skrevet 22. september 2010 Likte veldig godt lommebøkene. Og bestikket. Og alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. september 2010 Forfatter #1956 Del Skrevet 23. september 2010 Hehe takk for det Kjøpte nytt "antrekk" på Vero Moda her om dagen, sort lang cardigan med puffermer, hvit lang singlett (ONLY) og khaki/brune "tightsbukser" (hva er ordet igjen, jeggings? treggings?). Trengte noe helt nytt fra topp-til-tå, har gått opp noen kg siden i sommer og ingen klær sitter fint lenger. Må komme meg inn i gode trenings- og matvaner igjen! Alle buksene jeg eier gir meg skikkelig muffintop Huff, slitsomt, så da blir det tights i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. september 2010 Forfatter #1957 Del Skrevet 30. september 2010 Da har jeg endelig kommet i gang med treningen igjen!! Det har bare tatt .. 3 måneder :gjeiper: Men føler meg så lite "hip og kul", tror jeg må gå til innkjøp av noe mer spennende treningstøy! Denne uken har jeg danset dance aerobic til Lady Gaga, prøvd meg på Bollywood-dans og trent Zumba Bare synd det er så mange frekkaser av noen kvinnfolk på disse timene Vanlig folkeskikk eksisterer tydeligvis ikke, ellers så gjelder det ikke så fort du setter foten innenfor treningssenteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 30. september 2010 #1958 Del Skrevet 30. september 2010 Er det på Elixia du trener? Høres ut som morsomme timer! Synd at et blir ødelagt av frekkaser. Jeg og en venninne snakker om å melde oss inn på SATS noen stopp nedover med banen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 1. oktober 2010 #1959 Del Skrevet 1. oktober 2010 desperate: Mine nye wedges Ooh, de var ikke dumme! Jeg er på jakt etter et nytt par wedges, så jeg måtte bare vite hvordan dine så ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #1960 Del Skrevet 1. oktober 2010 *Joyce* - Ja trener på Elixia, er egentlig veldig fornøyd med det da det er freshe lokaler og et stort antall gruppetimer å velge mellom. Men føler også Elixia har en sånn litt "kulhetsfaktor" som tiltrekker mennesker som er opptatt av "kulhet" desperate: Jepp de er i skinn og utrolig behagelige! Liker dem godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå