desperate Skrevet 20. januar 2010 #1761 Del Skrevet 20. januar 2010 Uff, det er så stress når det blir så mye sånt på en gang :S Og jeg kjenner til den "forsøkt levert". Flott når man har vært hjemme hele dagen og ikke har merket noenting liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 20. januar 2010 #1762 Del Skrevet 20. januar 2010 I januar hoper det seg alltid opp regninger hos oss også. Merkelig hvordan alt skal komme da Mars har det også en tendens til og hope seg litt opp. Da kommer jo veiavgiften osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #1763 Del Skrevet 20. januar 2010 Jepp nettopp! Sist gang fikk jeg veldig mye trøbbel som var forsøkt utlevert! Men da fikk jeg en mystisk oppringing, som da var Posten, men problemet var at han som ringte ikke kunne norsk så jeg skjønte ikke hva han ville og han sa bare "ok" "ja" til alt, så jeg skjønte ikke at han ringte fra posten. I ettertid fikk jeg ingen hentelapp og det endte med at pakken ble sendt tilbake, jeg klarte å spore den opp dagen den skulle sendes til England og Posten skulle gjøre alt for å stoppe den.. men neida, den dro tilbake dit den kom fra! Og Posten bare trakk på skuldrene.. skal ikke la det skje igjen nei! Nå skal jeg snart på teater, men først til byen og møte mamma. Satser på å få litt mat, på hennes regning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. januar 2010 #1764 Del Skrevet 20. januar 2010 håper du får en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1765 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja det var koselig Spiste på Dus, jeg spiste kyllingburger Etterpå tok vi en kaffe på United Bakeries og så bar det på teater. Vi så "Fanny og Alexander", jeg ble ikke overbegeistret over stykket, det ble så fryktelig "teater", gammeldags liksom. Men greit å ha sett det Been there, done that. Lurer på om jeg skal trene i dag Har jo en del treningsdvd'er jeg ikke har fått testet ennå, men føler også for å besøke Elixia. Vil ikke at de skal tro at jeg har gitt opp treningen Føler for å troppe opp bare for at de skal se at jeg trener, hvis jeg trener hjemme tror de sikkert jeg sluntrer unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 21. januar 2010 #1766 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja det var koselig Spiste på Dus, jeg spiste kyllingburger Etterpå tok vi en kaffe på United Bakeries og så bar det på teater. Vi så "Fanny og Alexander", jeg ble ikke overbegeistret over stykket, det ble så fryktelig "teater", gammeldags liksom. Men greit å ha sett det Been there, done that. Lurer på om jeg skal trene i dag Har jo en del treningsdvd'er jeg ikke har fått testet ennå, men føler også for å besøke Elixia. Vil ikke at de skal tro at jeg har gitt opp treningen Føler for å troppe opp bare for at de skal se at jeg trener, hvis jeg trener hjemme tror de sikkert jeg sluntrer unna Nyere forskning viser at ved å ligge på sofaen og se på treningsvideoer forbrenner du dobbelt så mange kalorier som du ville ha gjort ved å se på en film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1767 Del Skrevet 22. januar 2010 Perledrøm: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1768 Del Skrevet 22. januar 2010 Sitter og leser litt anmeldelser på makeupalley.. Det er mye rart de anmelder og anbefaler! Blant annet serviettene fra Starbucks er supre til å friske opp huden/fjerne fet hud i stedenfor dyre 'blotting papers' Og kluter av mikrofiber er visst også supre til å fjerne sminke og bli kvitt døde hudceller. Jaja, man lærer så lenge man lever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 22. januar 2010 #1769 Del Skrevet 22. januar 2010 Så morsomt Er det noe spesielt med de serviettene tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 23. januar 2010 #1770 Del Skrevet 23. januar 2010 Moro! Ønsker at vi hadde Starbucks i Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #1771 Del Skrevet 24. januar 2010 Ja Starbucks Jeg må innom flere ganger om dagen i utlandet. Elsker kakene, muffinsene og ikke minst alle kaffedrikkene Favorittene mine er mocha frappuchino, og vanlig mocha. Når det er jul har de alltid spesielle julevarianter som Gingerbread latte, sooo good Fikk masse pakker i posten To treningsdvd'er, Pussycat Dolls workout og Tracy Anderson Mat Workout, og også tre bøker fra amazon og den neglelakken fra OPI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. januar 2010 #1772 Del Skrevet 24. januar 2010 starbucks her nede, har sååå mye digg! masse gode frapper og kanel-latte osv.. elsker starbucks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #1773 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Heeeeldige LekeHusmor! Du får nyte det! Jeg klarte å bryte shoppingløfte mitt allerede i går. Ventet på en venninne i byen og gikk inn på Accessorize for å varme meg. Klarte ikke gå fra Threaded Bangle Set og et sett Disco Animal bangles (gullfargede armbånd med dyreprint, husker ikke om det var zebra eller leopard) + to par søte sokker på salg Så jeg var veldig bad, trikset er å ikke gå inn på Accessorize i utgangspunktet, men jeg var frossen og jeg hadde vært der inne så lenge uten å kjøpe noe!! *prøve å justify kjøpet mitt* Endret 24. januar 2010 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 24. januar 2010 #1774 Del Skrevet 24. januar 2010 Fine armbånd! Og hva skal en jente gjøre, kan jo ikke dø av kulde heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 26. januar 2010 #1775 Del Skrevet 26. januar 2010 Ventetid er farlig- jeg shoppet øreplugger på Spaceworld mens jeg ventet i kø på apoteket i dag. Kan ikke skylde på at jeg var kald, though, siden jeg befant meg inne på et kjøpesenter, men jeg har en medisinsk unnskyldning- alle vet da at vi som lider av ADHD bare ikke kan vente! Og armbåndene var veldig fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #1776 Del Skrevet 26. januar 2010 Det var noe safari/tribal over de, så nå må jeg jo skifte ut stilen helt for å matche armbåndene Jeg har så store shoppingabsistenser, fælt.. Jeg er redd for at fine ting forsvinner fra butikkene fordi jeg ikke har penger og derfor ikke tar turen innom. Blah, over to uker til lønning! What's a girl to do?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 26. januar 2010 #1777 Del Skrevet 26. januar 2010 Det var noe safari/tribal over de, så nå må jeg jo skifte ut stilen helt for å matche armbåndene Jeg har så store shoppingabsistenser, fælt.. Jeg er redd for at fine ting forsvinner fra butikkene fordi jeg ikke har penger og derfor ikke tar turen innom. Blah, over to uker til lønning! What's a girl to do?! Kjøpe på kreditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 26. januar 2010 #1778 Del Skrevet 26. januar 2010 Det var noe safari/tribal over de, så nå må jeg jo skifte ut stilen helt for å matche armbåndene Neida, du kan gå for total mismatch, Rachel Zoe-style. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #1779 Del Skrevet 27. januar 2010 Synes Rachel Zoe er ganske gjennomført jeg, bohem/hippie/70-talls glam Men hun er stilikonet mitt, elsker den dama! Eller stilen hennes om ikke annet I går var jeg litt ufrivillig på AfroMoves.. tror ikke helt jeg har genene til den type dans. På det beste så jeg ut som en ape, men stort sett fikk jeg helt blackout og ble så stresset av å prøve å huske trinn og samtidig få til dansestilen på bevegelsene at jeg bare stoppet opp og stod rett opp og ned. Hadde mest lyst til å begynne å grine Jeg har jo danset før, så jeg blir så lei meg når jeg ikke får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 27. januar 2010 #1780 Del Skrevet 27. januar 2010 Åh, det er frustrerende når kroppen ikke gjør som man vil! Men du kan jo trøste deg med at de fleeeste nordmenn ikke har helt den rytmen inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå