Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Åh crap,

jeg har oversteget grensen for hvor mye penger jeg får overføre med Paypal.. 3000 dollar :sjenert:

Det er noen tusenlapper på eBay det :ler:

Så nå får jeg ikke betalt fordi kortet mitt må valideres! :sur:

Dessuten ser den ikke ut til å akseptere min nyeste adresse og mitt nyeste kort som en kombinasjon. Det gikk da jeg valgte mitt nyeste kort og adressen jeg hadde i sommer.. håper jeg ikke får problemer med dette senere!

Og det er freeeedag! :hoppe:

John Mayer er gjest hos Skavlan og jeg skal ha friiii!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo Mulberry butikk inne på tax-free'en på Heathrow.. Lurer på hva veskene kostet der :klø:

Mogi (http://mogis.se) har bestilt en Chanel Jumbo XL fra København, 20 000 SEK + + må hun betale.. Den er lekker den også da :hjerter: Hun har fått litt mye pes på bloggen sin da det ble kjent, det er jo ikke lenge siden hun fikk i oppgave å teste ut hvordan det var å leve på fattigdomsgrensen i en uke eller to. Hun lærte nok ikke så mye av den erfaringen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke:

Mulberry har så mye fint! Jeg skal kjøpe en Bayswater i oak, siklet på den lenge. Enig at chanel er lekker, men dyr :filer: Har du bestemt deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke bestemt meg :)

Reiser til USA i sommer.. forhåpentligvis.. så er ikke sikkert jeg bestemmer meg endelig før den tid :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kveldsshopping..

Nailtiques sett med diverse produkter

How to walk in high heels: The girls guide to everything

Er 20 % på en rekke merker på lookfantastic, må nok ta noen turer til i løpet av helgen :plystre:

Hadde egentlig tenkt meg på Lush og raske med meg noen produkter, men disse gavepakkene som man skulle få med gratis. Det så veldig lite innbydende ut når alt var pakket inn i simple plastposer. Jeg trodde man skulle få gaveeskene fra julen? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med lekehusmor, jeg skulle gjerne sett gjennom bokhyllen hjemme hos deg :ler: Så mange morsomme bøker jeg ikke visste fantes!

Og åh, Chanel Jumbo XL var nydelig..! Heldige Mogis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svak for søte, morsomme og lekre bøker ja :fnise:

Er mange rosa, glamorøse bøker i hyllen min ja :sjenert:

Mamma hadde nok blitt ganske skuffet over innholdet i bokhylla :ler:

Men jeg liker at bøkene mine er fine utenpå også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh i dag har bankkortet virkelig fått kjørt seg! :sjokk:

* Sort kjole med lange ermer i blondestoff fra Mango

* Gråmelert t-skjorte med paljettdekor fra Mango

* Sort capri Dri-Fit treningsbukse fra Nike

* Lys blå t-skjorte fra Nike

* Kort tweed-jakke med puffermer fra H&M Trend

* Hvit cardigan med sort/grått leopardmønster fra H&M Divided

* Tvinnet perlearmbånd i sort/gull fra H&M Divided

* Bluse/tunika med blomstermønster fra H&M

* Hello Kitty toalettmappe

* Studiosko fra Reebok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phuh! Herlig da ;)

Den cardiganen har jeg også! Og vhsi det er det armbåndet jeg tror det er holdt jeg på å kjøpe det også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhh, samboer sjekket regningen for kredittkortet. Og jeg skylder ca 4000 kr som gjelder alt fra måltider i London og til maling og utstyr til oppussing.. Surt :sur:

Så nå blir det vel full shoppingstopp ut måneden :sukk:

I tillegg må husleie betales, jeg vil sette tilbake pengene jeg tok fra sparekontoen og snart er vel vår felles matkonto tom også, regner med at den trenger påfyll ganske snart... :dry:

Og eBay maser om at jeg må betale for neglelakkene, mens Paypal fortsatt ikke har gitt meg noen verifiseringskode! Bahh.. hvordan skal det her gå :trist:

Nei, jeg får forsøke å bruke det jeg har og unngå spontankjøp så godt jeg klarer! Kanskje det er sunt for meg..

Jeg gir meg selv totalforbud mot å kjøpe:

* dusjsåper (forbud gjelder til sommeren)

* bodylotion og kremer (til det er tomt, evt. sommeren)

* sjampo og balsam (til det er tomt)

* mascara (hvertfall 2 måneder frem i tid)

* hårkurer (til det er tomt)

* sminke (ut måneden)

* duftlys (til det er tomt)

* Av blader: kun Living Etc, InStyle og Rom123 + ett valgfritt

* bøker (ut måneden)

* Accessories (ut måneden)

* neglelakker (ut måneden)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg betalt for neglelakkene.. puh!

Selv om paypal allerede har åpnet en case på meg, fordi jeg ikke betalte raskt nok. :frustrert:

Hun ene selgeren er såå forståelsesfull og beklaget diverse automatiske betalingspåminnelser, mens hun andre virker rimelig irritert. Svarte bare kort "I see." da jeg sa jeg måtte verifisere paypalkontoen :ler: Håper jeg ikke får noen anmerkninger, fristen for betaling (fra Paypal sin side) var fredag..

Januar er en tøff måned, i går kom NRK-lisensen også..

Huff huslån, kredittkort, lisenser.. og matkontoen var tom! Det fant vi ut i går da vi forsøkte å betale :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjedelig når det føles ut som alt kommer på en gang, mars er sånn type måned her hos oss, så, jeg kjenner følelsen..

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var regningen for kredittkortet betalt..

Da gjenstår "bare" huslån, nrk-lisensen, månedskort og penger til mat og fellesutgifter.. Slår vel ikke feil om strømregningen også kommer :ler:

Nå har jeg fått hentelapp, forhåpentligvis er det pakken fra lookfantastic som jeg bestilte i midten av desember :sjokk: Men for tidlig å si, har jo bestilt flere ting derfra i ettertid :sjenert:

Og en pakke fra amazon :hoppe: Som var forsøkt utlevert :dry:

Særlig! Lurer på hvor hardt de prøvde for å få levert den ja :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...