Gå til innhold

Hvem skal handle V&R på nett i morgen?


Miracl3

Anbefalte innlegg

Er det noen som har sett den hvite dunjakka fra Victor&rolf i butikkene? JEG VIL HA!!!

De hadde 1 stk. på H&M på Trondheim Torg forrige fredag. Aner ikke hvilken størrelse det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var innom Strømmen storsenter, de hadde igjen mange av de grønne og de sorte kjolene med slik rysjekrage, 3-4 av de beige trenchcoatene, mange bukser, en lys beigerosa topp i str 34, en neglisje (i str L...jeg drukna i den og hang den bort), mange rosa og hvite pusegensere, t-skjorter og en brudekjole... Var flink pike og kjøpte ikke.no, mest fordi det var ikke noe av det som hang igjen som fristet (den sorte kjolen er fin, men jeg har ikke 800 kr til å kjøpe kjole jeg strengt tatt ikke trenger akkurat nå :sjenert: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på mine sider at pakkene er sendt nå, totalt 8 kg med klær... :sjenert: Siden jeg har shoppet så mye fra før med konto, og grensen er nådd, må jeg betale store deler når jeg henter pakken. Skal prioritere og betale ned kontoen nå, og få den stengt!! Har egentlig ikke råd til dette :grine:

Men har bestilt i flere str, så må sende noe tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg står det fremdeles "pakking pågår", datert 13.11, altså for 2 dager siden. Men pakken min har fått sendingsnummer og når jeg trykker på den, står det "mottatt data om sending kl. 03.19 den 14.11, altså natt til i går... :klø:

Jeg tror noe må være noe feil der... ser i alle fall ut som pakken er sendt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Sånn har det vært på de siste hm pakkene mine og. Det står mottatt data om sending et par dager før det kommer "innlevert postkontor" og først da er pakken sendt. Jeg vet ikke om HM kanskje har noen datagreier slik at de kan printe sine egne pakkelapper m/kollinr...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ!!! Jeg gleder meg sånn til å få trenchen min! Kan nesten ikke vente. Håper den kommer før helgen. :hoppe:

Våknet i dag morges og innså at jeg har kjøpt 4 - FIRE - kjoler i løpet av den siste uken :overrasket:

Den siste må leveres tilbake, ingen tvil om det. Men de er jo så fine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk.. Grusomt og blande inn designere med h&m synes jeg. Det ser bare billig ut. Jeg kjøper kun basis plagg på h&m, er veldig fornøyd med det, men alt annet blir for dumt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Nei takk.. Grusomt og blande inn designere med h&m synes jeg. Det ser bare billig ut. Jeg kjøper kun basis plagg på h&m, er veldig fornøyd med det, men alt annet blir for dumt for meg.

Hver sin smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en neglisje (i str L...jeg drukna i den og hang den bort),

Jeg har bestilt den neglisjéen! Håper jeg ikke har bommet på størrelsen nå da :(

Kan jeg spørre deg hvilken str du bruker til vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så en værdame (på TV2?) i går som hadde på seg den hvite V&R t-skjorta med rosa sløyfe. Den var superfin! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frk. Grønn

Jeg tror det var på TVN. La merke til det samme ;) og jeg må si at den så bedre ut på henne enn den så ut på den formløse dukken på nettshoppen til HM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det også :)

Det var værdamen på TVNorge, ja. Vibeke Klementsen.

Jeg har ikke likt den toppen noe særlig, men den var fin på henne!

Ser folk har fått pakkene sine og sånn her nå :overrasket: Må jammen inn og sjekke på hm.com jeg også. Synes å erindre at det sto "pakking pågår" helt til hentelappen lå i postkassen sist jeg bestilte. Mulig jeg tar helt feil, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakken min er liksom sendt igår.

Men på sporingen står fremdeles bare det samme som før - at det er mottatt data om sending, i Oslo, 14.11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...