Gå til innhold

Hvor får jeg tak i..........


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Mags :)

Det kan også bestilles fra Scanalka AS (tidligere natur og mystikk i Oslo)

De har gått over til å bare være postordrefirma på Harestua.

Dengang da fikk jeg en utrolig flott og middelalderinspirert tarotkortstokk med flotte farger av min kjære mor. Forresten lenge siden jeg har brukt den. *Fy på lanken på meg*

De er i allefall kjempefine og jeg er utrolig fornøyd med dem.

http://www.scanalka.no

Lykke til vennen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også kjøpe tarotkort i bokbutikker, men...disse er sånne standardpakker, så om du skal skaffe deg tarotkort er det greit med noen personlige som du selv føler appalerer til deg. Tror også jeg har hørt at man egentlig ikke skal kjøpe tarotkort til seg selv- at det er best å få dem som gave.

Uansett- fine sider du henviser til Lottemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Oslo har jeg i hvert fall sett tarotkort i bokhandler (Tanum f.eks), på Shangri La og i en eller annen butikk som jeg ikke husker hva heter, men som er ganske langt ned på Karl Johan... Vet forresten ikke om den er åpen om vinteren i det hele tatt, men om sommeren har de i hvert fall ganske mye liggende utenfor butikken. Smykker og denslags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mia-norway

:P hej alle dere!!!

Innlegget er slettet.

Det er ikke tillatt å legge ut telefonnummer og e-mailadresse i innlegg her på forumet. Kvinneguidens regler finner du her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Det er heller ikke tillatt å reklamere for eget foretak i innlegg. Ønsker du annonseplass her på forumet, er dette noe som ordnes gjennom vår redaktør: [email protected]

Orakel - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...