Gå til innhold

Rompe sex

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det kan jeg dessverre ikke svare deg på. Det eneste jeg vet er at når han suger/slikker/biter på brystvortene mine kjenner jeg det så godt rundt klitoris (ja uten stimulering) at det går for meg.. Og jeg bryr meg vel egentlig ikke om at du ikke tror meg =)

Jeg betviler ikke dine opplevelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så hyggelig da.. Det var faktisk en rimelig heftig opplevelse første gang det skjedde.. "hva skjedde egentlig nå?" var vel det første som slo meg.

Endret av Gitte
  • 2 år senere...
Gjest Gjest_Chris_*
Skrevet

"ingen klitoris=null orgasme"

Helt feil! Jeg er norsk (etnisk norsk, tilogmed) og har hatt muslimsk (malaysisk) kjæreste i to år nå, og hun er omskåret. Men hun får stort sett alltid orgasme.... så jeg har fått et nytt syn på omskjæring, kan man si... men kanskje det er fordi øst-asiatiske jenter er så 'flinke'...

Skrevet

Kvinner kan få 9 forskjellige typer orgasme:

A-punktsorgasme

G-punktsorgasme

Dyp-punktsorgasme

Klitorisorgasme

Brystorgasme

Anal orgasme

Hypnotisk orgasme

+ 2 som jeg ikke kommer på i farta

Å påstå at kvinner har bare 1 form for orgasme blir for dumt. Det er på tide å utforske seksuallivet sitt litt!

Skrevet

Både menn og kvinner har g punkt i ræven. Kan fint komme av å få dette stimulert.

Skrevet

Tullprat. Kvinner har ikke noe punkt i anus, men det er mulig å stimulere punkter i skjeden også gjennom rumpa (på mange, ikke nødvendigvis alle).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...