Gå til innhold

Rompe sex


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hva med når man får orgasme i drømme da? Uten å ha tatt på seg selv?

Vel ja, mentalorgasme som det heter. Har NESTEN vært der men oppnår aldri orgasme. Kan det sidestilles med en klitoris eller vaginal orgasme? Hvordan oppnår man de klassiske kjennetegnene på orgasme(musklene trekker seg sammen og løser seg opp i spasmer) ved å drømme/tenke seg til en orgasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ferskvannsblekksprut
Det er jo kjempeflott at mange av oss kvinner opplever nytelse og "høyder" av å stimulere ulike ytre/indre kroppsdeler, men......"sørg" for å få en optimal klitoris orgasme, hvis ikke går du glipp av din livs nytelsesopplevelse, sexuelt i hvertfall

Jeg sa jeg slet med det, ikke at jeg ikke hadde fått det :-)

Har fått det ca 5 ganger av vibrator og en gang med mannfolk. Det er en så merkelig orgasme, føler jeg får sånn "gå-vekk-ikke-rør-meg" personlighet etterpå. Den gjør bare vondt etter orgasme synes jeg, fjolleklitt. Men nå har jeg vel en av verdens minste også, så ikke rart den ikke klarer å komme så ofte :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Hva for klovner er det som sitter her og sier jeg ikke har fått klittorgasme? :klovn: Slutt opp, jeg sa jeg hadde fått det, men jeg sliter med det! Gud bedre. Dessuten liker jeg det ikke, det er godt i 10 sek, etterpå er det bare ubehagelig og overfølsomt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...muligens jeg leste litt for fort gjennom diskusjonen, men hvorfor i helvete maser dere bare om klitoral orgasme??? Er jo noe som heter vaginal orgasme også (selv om jeg aldri har fått det). Teit av dere å si at ferskvannsblekksprut aldri har fått orgasme fordi hun ikke synes klitoral stimulering er så veldig bra. Så det så :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt merkelig at noen kan sitte her og påstå at spruten ikke har fått orgasme når hun sier at hun har fått det, og at Gittes orgasmer umulig kan være ekte, for så å fortelle dem at DE er påståelige??? :klø:

Jeg tror det er fullt mulig å få orgasme av både det ene og det andre. Uten at klitten er involvert i det hele tatt. At dama til TS foretrekker å bli tatt i rompa skjønner jeg ikke helt, men smaken er jo som baken sies det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest en annen gjest
Gjest, du har ikke peiling!

Amen. Makan til påståelighet skal man egentlig lete lenge etter.

-"Jorden er rund"

-"Næhæi, det er den ikke det!"

-"Eh.. Det er bevist at den er det."

-"Næhæi, for atte jeg vet den ikke er det så, samme hva du sier ganger tuuuseen!"

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasmene sitter i hodet!

Ærlig talt...tror du på det selv, at du får orgasme bare du "tenker deg om"? Få orgasme av hva som helst bare man øver nok.....tull!! NOE MÅ STIMULERES FYSISK:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasmene sitter i hodet!

Og øver du nok kan du få dem av hva som helst.

Gjest, du har ikke peiling!

Det er underlivets NERVEfibre(enten i vagina eller ved klitoris) som som er ansvarlig for å formidler signalene til hjernen ved en orgasme. Hvem hadde peiling sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig???? Makan til påståelighet skal en lete lenge etter.. Tror virkelig at folk vet best SELV om de får orgasme eller ikke. HERREGUD!!! Gjest over her.. Skjerp deg :frustrert: Og, det er FAKTISK mulig å oppnå orgasme uten fysisk stimulering!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er underlivets NERVEfibre(enten i vagina eller ved klitoris) som som er ansvarlig for å formidler signalene til hjernen ved en orgasme. Hvem hadde peiling sa du?

"...who likes a know-it-all anyway..."

Endret av Lupus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha hva slags folk er det som skriver her egentlig...?? Ingen klitoris, null orgasme? Så de vaginale orgasmene jeg har er også innbilte? Fy fillern, sexlivet mitt falt nettopp i grus :( Både de orgasmene jeg får ved stimulering av brystene, og de jeg får vaginalt... ER IKKE EKTE!!! :grine::grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det virkelig mulig???? Makan til påståelighet skal en lete lenge etter.. Tror virkelig at folk vet best SELV om de får orgasme eller ikke. HERREGUD!!! Gjest over her.. Skjerp deg :frustrert: Og, det er FAKTISK mulig å oppnå orgasme uten fysisk stimulering!!!!

Ja da tror jeg det er på tide å definere hva man legger i ordet orgasme......og hva kan betegnes som en orgasme? En spade er en spade :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er takknemlig da.. for at jeg fikk oppklart at det jeg trodde var orgasmer, ikke er det. Takk til dere gjester som delte av kunnskapen deres.. :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha hva slags folk er det som skriver her egentlig...?? Ingen klitoris, null orgasme? Så de vaginale orgasmene jeg har er også innbilte? Fy fillern, sexlivet mitt falt nettopp i grus :( Både de orgasmene jeg får ved stimulering av brystene, og de jeg får vaginalt... ER IKKE EKTE!!!  :grine:  :grine:  :grine:

Herre guuuud, går det ann. Klitoris stimuleres både utvendig og innvendig. Men puppene....hvilke nervetråder leder fra puppene og opp til hjerne som i så fall er så sensitive at de gir deg orgasme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre guuuud, går det ann. Klitoris stimuleres både utvendig og innvendig. Men puppene....hvilke nervetråder leder fra puppene og opp til hjerne som i så fall er så sensitive at de gir deg orgasme??

Det kan jeg dessverre ikke svare deg på. Det eneste jeg vet er at når han suger/slikker/biter på brystvortene mine kjenner jeg det så godt rundt klitoris (ja uten stimulering) at det går for meg.. Og jeg bryr meg vel egentlig ikke om at du ikke tror meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...