Gå til innhold

Rompe sex


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har møtt en jente som FORETREKKER å bli tatt i toer'n fremfor i musa ! Hun påstår at hun får de sterkeste og mest intense orgasmene på denne måten.

Såvidt jeg vet har ikke kvinner noen klitoris eller g-punkt i rompa, men hva er det som gir henne nytelse da ?

Fint om noen kvinner kan forklare meg anatomien slik at jeg forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elfrida

Veggen mellom vagina og endetarmen er ikke så tjukk, så man kan få litt stimulering av g-punktet ved analsex også. I tillegg er området rundt endetarmsåpningen veldig følsom.

Litt spesielt å foretrekke å bli tatt i toern kanskje, men hun er nok ikke den eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig å få orgasme av stimulering av brystene, så hvorfor ikke rumpa?

Orgasme av å stimulere brystene .????

Og av å klø seg i øret ?

Er hele kvinnekroppen en eneste erogen sone, eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fysisk umulig å få orgasme av å klø seg i øre eller kun å stimulere bryster, ja i hvertfall sexuell orgasme(om det finnes flere alternativer) :sjarmor: , sikker på at du vet hva orgasme er? Klitoris må stimuleres for å oppnå "ordentlig" orgasme. For min del er rompa "hemoridebelastet" etter fødsler, så her er det ikke toer`n som er favoritt nei..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LilSweetie
Det er vel fysisk umulig å få orgasme av å klø seg i øre eller kun å stimulere bryster, ja i hvertfall sexuell orgasme(om det finnes flere alternativer) :sjarmor: , sikker på at du vet hva orgasme er? Klitoris må stimuleres for å oppnå "ordentlig" orgasme.

Dette stemmer sikkert for deg, men slett ikke for alle. Endel kvinner kan faa orgasme vaginalt, og noen kan faa det ved stimulering av bryster, analsex eller andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Kaida
Orgasme av å stimulere brystene .????

Og av å klø seg i øret ?

Er hele kvinnekroppen en eneste erogen sone, eller ?

Gjør en test:

Ta fingeen og klø godt i øret.

Ta ut fingeren etter en stund.

Hvor føles dette best; fingeren eller øret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer sikkert for deg, men slett ikke for alle. Endel kvinner kan faa orgasme vaginalt, og noen kan faa det ved stimulering av bryster, analsex eller andre ting.

Klitoris har flere sensitive punkter enn penis....vagina eller analåpningen har ingen punkter som er like sensitiv, det er fysisk umulig å få orgasme gjennom kun å stimulere bryster eller ved penetrering analt eller vaginalt Gjelder forøverig gutter også....hørt om en gutt som har fått orgasme ved å ha penis i rompa? Men det finnes kanskje andre "høyder" å oppnå enn å få orgasme ved å stimulere klitoris, da heter i hvertfall ikke ORGASME.......!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revnende likegyldig for meg hva du kaller det, men jeg har i allefall fått orgasme kun ved å bli berørt på brystene. Det var en helt annen følelse, en annen type orgasme enn klitorisorgasme, men helt klart en orgasme.

Jeg kan også få orgasme ved analsex. Vet ikke om det er fordi g-punktet blir stimulert, eller kanskje de indre delene av klitroris, men jeg tror ikke det.

Det aller mest erogene punktet hos kvinner, er definitivt hjernen. Jeg får ikke orgasme kun ved å bli stimulert på klitoris, humøret, lysten og fantasien må være med også, ellers nytter det ikke. Så når jeg får orgasme ved analsex, er det ikke fordi ett eller annet fysisk punkt blir stimulert, men fordi tanken på hva jeg driver med er så ekstremt opphissende. I kombinasjon med fysisk stimuli, lyder osv, blir dette til en orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnens orgasme kommer fra KLITORIS, mennens orgasme kommer fra PENIS. Vanskeligere enn det er det ikke.....orgasmen kan(blir som oftest) sterkere av å stimulere andre punkter samtidig, eks. G-punktet, området rundt/i anus eller brystvortene, samtidig som klitoris blir stimulert, kvinner får ikke ORGASME uten å stimulere klitoris det er fysisk umulig. På samme måte som mannen ikke får orgasme uten å stimulere penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en jente som kommer av å ha analsex... Nå har jeg ikke blitt fortalt detaljer da, så det er jo mulig det var klitoris-action på gang og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stort sett alle damer får orgasme bare jeg stirrer på dem. Så ja. Dette er nok mulig.

Ja.....det viktige er vel at du er overbevist om dette selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.....det viktige er vel at du er overbevist om dette selv ;)

Han kødder ikke... Har sett hvordan morra mi sikler ettærn, skjønneru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nok rompesex den dagen jeg trakk til meg penis sexpartnern fikk rævras sekundet etterpå. Det ble mye gris utover meg. :sur::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ferskvannsblekksprut
Kvinnens orgasme kommer fra KLITORIS, mennens orgasme kommer fra PENIS. Vanskeligere enn det er det ikke.....orgasmen kan(blir som oftest) sterkere av å stimulere andre punkter samtidig, eks. G-punktet, området rundt/i anus eller brystvortene, samtidig som klitoris blir stimulert, kvinner får ikke ORGASME uten å stimulere klitoris det er fysisk umulig. På samme måte som mannen ikke får orgasme uten å stimulere penis.

Verste jeg har hørt :ler:

Jeg kommer både av g-punktstimulering og puppegnikking. Klitoris sliter jeg mer med å komme med. Dette er ikke fysisk umulig, du bør muligens sjekke kildene dine litt bedre.

Menn kan også komme av å bli tatt i anus da det er der g-punktet deres sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg har hørt :ler:

Jeg kommer både av g-punktstimulering og puppegnikking. Klitoris sliter jeg mer med å komme med. Dette er ikke fysisk umulig, du bør muligens sjekke kildene dine litt bedre.

Menn kan også komme av å bli tatt i anus da det er der g-punktet deres sitter.

ingen som har g-punkt i rævva. Det er prostataen som gjør at man kan komme av det, men det er uansett en prostata å ikke ett g-punkt.

PS. å den ligger ikke i rumpa. Den ligger sidnav tarmen.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg har hørt :ler:

Jeg kommer både av g-punktstimulering og puppegnikking. Klitoris sliter jeg mer med å komme med. Dette er ikke fysisk umulig, du bør muligens sjekke kildene dine litt bedre.

Menn kan også komme av å bli tatt i anus da det er der g-punktet deres sitter.

Funker ikke å diskutere med noen som er så sikre i sin sak.

Andres erfaringer er revnende likegyldige når man har å gjøre med noen som vet alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...