Gå til innhold

Rompe sex


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så da jeg sprutet, så tisset jeg meg egentlig ut? Åh, i Magdas land og rike, hva SKJER?

Ja, du tissa. Men du trenger ikke være flau! Alle tisser. Jeg har gjort det mange ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer er vel et typisk tilfelle av "pubertal-gutt-prøver-å-vippe erfaren-dame-av-pinnen" diskusjonen. Dette har man sett ved flere anledninger og det ender ofte fatalt. I kvinnens favør... :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Eventuelt kvinne-sliter-med-å-få-andre-orgasmer-enn-ved-stimulering-av-klitoris-og-er-bitter-fordi-andre-har-det-lettere-enn-henne-men-hva-i-alle-dager-er-vitsen-med -sånt-tull-hun-driver-med-uansett-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så da jeg sprutet, så tisset jeg meg egentlig ut? Åh, i Magdas land og rike, hva SKJER?

Orgasme og ejakulasjon er IKKE det samme. De opptrer i de fleste tilfeller sammen, men kan også opptre hver for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg har hørt :ler:

Jeg kommer både av g-punktstimulering og puppegnikking. Klitoris sliter jeg mer med å komme med. Dette er ikke fysisk umulig, du bør muligens sjekke kildene dine litt bedre.

Menn kan også komme av å bli tatt i anus da det er der g-punktet deres sitter.

Fokuser litt mere på din klitoris du, så kan du komme tilbake og snakke om hva ORGASME er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt kvinne-sliter-med-å-få-andre-orgasmer-enn-ved-stimulering-av-klitoris-og-er-bitter-fordi-andre-har-det-lettere-enn-henne-men-hva-i-alle-dager-er-vitsen-med -sånt-tull-hun-driver-med-uansett-?

Det er jo kjempeflott at mange av oss kvinner opplever nytelse og "høyder" av å stimulere ulike ytre/indre kroppsdeler, men......"sørg" for å få en optimal klitoris orgasme, hvis ikke går du glipp av din livs nytelsesopplevelse, sexuelt i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida
Det er jo kjempeflott at mange av oss kvinner opplever nytelse og "høyder" av å stimulere ulike ytre/indre kroppsdeler, men......"sørg" for å få en optimal klitoris orgasme, hvis ikke går du glipp av din livs nytelsesopplevelse, sexuelt i hvertfall

Det er fullt mulig å få klitorisorgasme uten å stimulere klitoris direkte, for klitoris er et mye større organ enn de fleste er klar over, og indirekte stimulans kan også gi hylende klitorisorgasmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasmen kjennetegnes ved sammentrekninger i nedre del av maven/underlivet, men en orgasme er noe som omfatter hele kroppen.

Målinger viser at hjerne aktiviteten endres drastisk under en orgasme og muskler i hele kroppen reagerer.

Resten av teksten finner du her.

Hvis noen oppnår dette ved puppegnikking eller kun å stimulere g-punktet, så hjælpes mæi, da e dåkk heldig.....lær mæ!.... :sjarmor:

Innlegget er forkortet iht Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig å få klitorisorgasme uten å stimulere klitoris direkte, for klitoris er et mye større organ enn de fleste er klar over, og indirekte stimulans kan også gi hylende klitorisorgasmer.

Jeg så en plastmodell av "klitoris" en gang, og det var et imponerende byggverk, som gikk ned langs begge sider av vagina og ned mot anus. Så igrunnen ut som en blekksprut, en diger muskel.

Men det blir kanskje feil å si at hele dette byggverket er "klitoris"? Klitoris for folk flest er jo bare den synlige tappen.

Vitenskapelige forkalringer mottas med takk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elfrida
Jeg så en plastmodell av "klitoris" en gang, og det var et imponerende byggverk, som gikk ned langs begge sider av vagina og ned mot anus. Så igrunnen ut som en blekksprut, en diger muskel.

Men det blir kanskje feil å si at hele dette byggverket er "klitoris"? Klitoris for folk flest er jo bare den synlige tappen.

Den synlige tappen er klitoris' glans, eller hode, og hette. Selv om vi i dagligtale bare snakker om den synlige delen som klitoris blir det helt riktig å kalle hele byggverket for klitoris, og de forskjellig bitene har til og med forskjellige navn. Hele greia har like mange eller flere nerveendinger enn penis, og det strømmer omtrent like mye blod til området under seksuelle opphisselse som det gjør til en penis.

Wikipedia har en grundig artikkel med illustrasjoner: http://en.wikipedia.org/wiki/Clitoris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greia har like mange eller flere nerveendinger enn penis, og det strømmer omtrent like mye blod til området under seksuelle opphisselse som det gjør til en penis.

Klitoris har faktisk ca. 4000 nervetråder, noe som er dobbelt så mye som på en penis. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fysisk umulig å få orgasme av å klø seg i øre eller kun å stimulere bryster, ja i hvertfall sexuell orgasme(om det finnes flere alternativer) :sjarmor: , sikker på at du vet hva orgasme er? Klitoris må stimuleres for å oppnå "ordentlig" orgasme. For min del er rompa "hemoridebelastet" etter fødsler, så her er det ikke toer`n som er favoritt nei..... ;)

hehe for deg kanskje, men jeg oppnår fullverdig orgasme ved stimulering av brystene. Men det er kanskje ikke orgasme allikevel, siden du sier det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe for deg kanskje, men jeg oppnår fullverdig orgasme ved stimulering av brystene. Men det er kanskje ikke orgasme allikevel, siden du sier det?

Jeg betviler ikke at mange kvinner oppnår høy sexuell nytelse ved både å stimulere brystene og evt. G-punktet. Men en orgasme som kommer av klitoris stimulering kan ikke sammenlignes fra mitt perspektiv. Et lite råd til de som eventuelt sliter med å oppnå klitorisorgasme: skaff en liten sak som heter "pocket rocket", som er en mini massasjestav(finnes sikkert andre som funker like godt også) kommer på et blunk.....i hvertfall med litt trening. Også tunga er et nyttig hjelpemiddel for de som har det tilgjengelig..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betviler ikke at mange kvinner oppnår høy sexuell nytelse ved både å stimulere brystene og evt. G-punktet.

Det var da svært så skråsikker du skulle være på alle andres seksualitet. Mener du virkelig at det for alle kvinner er umulig å få orgasme uten å fysisk stimulere klitoris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da svært så skråsikker du skulle være på alle andres seksualitet. Mener du virkelig at det for alle kvinner er umulig å få orgasme uten å fysisk stimulere klitoris?

Uten å stimulere klitoris i det hele tatt?...JA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...