ivanka Skrevet 3. februar 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 3. februar 2003 søte deg milla, du har jo innrømmet jo at du førte en lang diskusjon med deg selv. det er slett ikke noe rykte. hvordan går det forresten med din stakkars mustasjebefengte venninne som skulle gifte seg? fikk du gjennomført elektrolyseprosjektet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. februar 2003 #22 Del Skrevet 3. februar 2003 Ivanka¨ Jeg begynner å få medlidenhet m deg, du er den som alltid lyver om alderen ikke sant??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 3. februar 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 3. februar 2003 er jeg? eh, har jeg i det hele tatt nevnt hvor gammel jeg er? jeg tror du roter nå, sadie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. februar 2003 #24 Del Skrevet 3. februar 2003 søte deg milla' date=' du har jo innrømmet jo at du førte en lang diskusjon med deg selv. det er slett ikke noe rykte. hvordan går det forresten med din stakkars mustasjebefengte venninne som skulle gifte seg? fikk du gjennomført elektrolyseprosjektet?[/quote'] Tråden "Jeg trenger hjelp med min venninne" del I, II og III ble skrevet av meg under pseudonymet "Oppgitt kvinne". Bryllupet fant sted, hun gikk ned omlag 20 kg. før bryllupet og fikk bukt med hårveksten i ansiktet ved hjelp av elektrolyse. I dag har hun det godt med seg selv- og hun har holdt figuren ved å totalt legge om kostholdet. Jeg er veldig stolt av henne. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. februar 2003 #25 Del Skrevet 3. februar 2003 Slettet. Hege (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. februar 2003 #26 Del Skrevet 3. februar 2003 Ikke bry deg om henne SS, slik som Ivanka har vi hatt før her på Forumet- de blir snart lei og forsvinner så det beste er å bare la henne holde på i fred. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 3. februar 2003 #27 Del Skrevet 3. februar 2003 Denne tråden er jo bare spekulasjoner om hvem som er hvem, og munnhuggeri. Ser ingen grunn til at den skal bli lenger. Lukkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg