Gå til innhold

næmmen milla da


ivanka

Anbefalte innlegg

søte deg milla, du har jo innrømmet jo at du førte en lang diskusjon med deg selv. det er slett ikke noe rykte. hvordan går det forresten med din stakkars mustasjebefengte venninne som skulle gifte seg? fikk du gjennomført elektrolyseprosjektet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
søte deg milla' date=' du har jo innrømmet jo at du førte en lang diskusjon med deg selv. det er slett ikke noe rykte. hvordan går det forresten med din stakkars mustasjebefengte venninne som skulle gifte seg? fikk du gjennomført elektrolyseprosjektet?[/quote']

Tråden "Jeg trenger hjelp med min venninne" del I, II og III ble skrevet av meg under pseudonymet "Oppgitt kvinne".

Bryllupet fant sted, hun gikk ned omlag 20 kg. før bryllupet og fikk bukt med hårveksten i ansiktet ved hjelp av elektrolyse.

I dag har hun det godt med seg selv- og hun har holdt figuren ved å totalt legge om kostholdet.

Jeg er veldig stolt av henne.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Ikke bry deg om henne SS, slik som Ivanka har vi hatt før her på Forumet- de blir snart lei og forsvinner så det beste er å bare la henne holde på i fred.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden er jo bare spekulasjoner om hvem som er hvem, og munnhuggeri. Ser ingen grunn til at den skal bli lenger. Lukkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...