Gå til innhold

grey`s anatomy

mee mee

Anbefalte innlegg

Utrolig trist at Denny døde.

Men Meredith og McNightmare... Nå fikk han igjen bevist at hun fortsatt er hans, og så spaserer han tilbake til konen sin.

Dr Bailey er jo bare helt rå på avgjørelser. Lo godt da hun holdt talen om hvordan ballet skulle være :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, utrolig trist at Denny døde.. :grine:

Og sååå lenge vi må vente til neste sesong begynner! :sur: Tror ikke jeg klarer å la være å laste ned neste sesong...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stifler's mom
Men Meredith og McNightmare... Nå fikk han igjen bevist at hun fortsatt er hans, og så spaserer han tilbake til konen sin.

Nemlig - hva VAR det for noe?! Han kjørte martyrløpet for alt det var verdt, stakkars misforståtte mann som bare gjør så godt han kan - og Meredith falt for det, jeg ble helt kvalm og PINLIG berørt på alle kvinners vegne, det var SÅ klassisk :frustrert: . I går skuffet de stort, Meredith er et nek, og dyrlegen Finn er altfor god for henne, med STOR margin!!! Hun fortjener en veik gift mann hvis hun holder på sånn. Jeg hadde faktisk trodd jeg skulle kjenne mer triumf, man heier jo som regel på de første som finner hverandre - men jeg synes vel verken Addison eller Finn fortjener å bli forlatt i et selskap for at fjortisene Meredith og McUseless skal ha seg et svett nummer i all hemmelighet. GRØSS!

Stakkars Finn - kom hit du :sjarmor:

Guri, jeg hisser meg skikkelig opp her :ler: men jeg var helt utrøstelig i går, mest på grunn av sjefen Richard og Merediths samtale om livsvalg, om å se seg tilbake, å angre og å kanskje velge feil... at vi aldri vet noe, bare gjør så godt (eller dårlig) vi kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg
Eller er eg einig med Niomi, like slemmingen eg. Han er sånn slemming som eg vil ha! Ein som innerst inne har eit varmt hjerte, men som ikkje treng vise det støtt og stadig lissom... Veldig, veldig bra ja.

Nysgjerrig - hvem er slemmingen/drittsekken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk Åberg

Ok. Trodde kanskje Dereks oppførsel kvalifiserte til drittsekk-tittel. Men jeg liker nå begge. Merkelig hvordan de som tiltrekker meg på skjermen er så forskjellig fra min smak i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG fleire enn meg som har lese dei gamle greiene der?? Eg overtok mamma sitt bibliotek då eg var 14, og slukte dei der. Huske tom undertøyet til Inez når ho nattbade på omslaget :ler:

Hehe, arvet bøkene etter bestemoren min. Nattbadingen var jo det mest dristige som foregikk...

Tilbake til hovedsporet: er Izzie helt ute nå, tro? Kan ikke helt forstå det, for det er fremdeles mye ang. hennes fortid osv. som ikke er avslørt overfor resten av gjengen, og som fortsatt er et spenningsmoment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til hovedsporet: er Izzie helt ute nå, tro? Kan ikke helt forstå det, for det er fremdeles mye ang. hennes fortid osv. som ikke er avslørt overfor resten av gjengen, og som fortsatt er et spenningsmoment.

Tviler på at Izzie forsvinner, de prøver bare å få oss til å tro det en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dumt at de venter helt til høsten for å sende sesong 3! Ender jo bare med at alle laster ned episoder fra nettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dumt at de venter helt til høsten for å sende sesong 3! Ender jo bare med at alle laster ned episoder fra nettet..

Enig! Jeg klarer ihvertfall ikke å vente helt til høsten igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse

Ingen som vet om sesong 3 er lagt ut på youtube eller noe? Så Gilmore Girls der nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Noen som vet om og når sesong 4 kommer? så siste episode av sesong 3 i dag. jeg MÅ se mer, for en forferdelig slutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebøll

Jeg er såå lei av at hun ikke kan bare velge en av de mennene. Hele sesong tre med samme gnålet? Sukk..

Men resten av sesong tre ser spennende ut! Gleder meg til det kommer på tv, kan ikke jukse for mye for da blir jeg å sladre til vennene mine og det liker de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...