Gå til innhold

grey`s anatomy


mee mee

Anbefalte innlegg

jeg må bare få det ut..jeg virkelig elsker denne serien! beste på lenge! høydepunktet i uka.. gleder meg til tirsdag :)

noen andre som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker den serien!! :hjerte:

Fikk akkurat sesong 1 på DVD i posten, så nå skal jeg kose meg.

Synns alltid at episodene har vart altfor kort, og kunne ønske at de varte mye lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare fått med meg et par episoder til nå og synes de virker bra. Serien går lørdagskveldene på TV2 sebra også for dem som ikke visste det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har lastet serien ned fra nettet og, slik at hvis det skulle bli krise at jeg ike får med meg en episode, så har jeg dem klar :)

igår drev jeg på hjemmesiden å smugtittet på hva som skjer i sesong 3 :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Digger serien og ler meg skakk i hver episode av disse småtingene som utgjør hele serien. F.eks forholdet mellom Dr Burke og Christina, Nazidamens kommentarer og handlinger, George sine små flauser osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min absolutte favorittserie også. Hos meg er høydepunktet på fredag, dagen etter at den siste episoden er sendt i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt litt avhenging jeg og. Jeg følger med på CSI på tirsdager, så derfor har jeg lastet Greys Anatomy og ser på den når jeg har tid. HAr nå kommet lengre enn serien på tv. Utrolig spennende og interesant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min absolutte favorittserie også. Hos meg er høydepunktet på fredag, dagen etter at den siste episoden er sendt i USA.

Hvor langt er de kommet i USA nå, episode 5 eller 6 av sesong 3??

Er helt hekta på serien , og håper på mange mange mange episoder :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hvor langt er de kommet i USA nå, episode 5 eller 6 av sesong 3??

Er helt hekta på serien , og håper på mange mange mange episoder :hoppe:

Det er episode 6 av sesong 3 blir sendt i USA i natt.

Jeg gleder meg til i morgen, hektet som jeg er.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeserie! Kan ikke huske jeg har vært så hekta på en serie på evigheter! Til og med Sambo har skjønt at jeg ikke er tilsnakkende når den går. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Frk Åberg

Flere enn meg som storkoste seg på tirsdag? Jeg sikter da til den aggressive McDreamy. Syns det var veldig gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som storkoste seg på tirsdag? Jeg sikter da til den aggressive McDreamy. Syns det var veldig gøy.

Jeg synes iallefall han ble litt mer tiltrekkende når han ikke var så dreamy hele tida :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...