Gjest Frk Åberg Skrevet 19. mai 2007 #161 Del Skrevet 19. mai 2007 Ja, det kommer en sesong 4. Fikk inntrykk av at den begynner i USA til høsten, men vet egentlig ikke. Det ligger enkelte klipp fra sesong 3 på youtube, men ikke hele episoder så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meep Skrevet 19. mai 2007 #162 Del Skrevet 19. mai 2007 Noen som vet om og når sesong 4 kommer? så siste episode av sesong 3 i dag. jeg MÅ se mer, for en forferdelig slutt!! Ja, helt enig! Alt for stor cliffhanger når vi ikke engang vet når neste sesong begynner engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 19. mai 2007 #163 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg har bare lest hva som skjer i siste episode av sesong 3, men syns den var ganske tilfredsstillende ut fra hva jeg kunne lese. Spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 19. mai 2007 #164 Del Skrevet 19. mai 2007 får satse på at det kommer til høsten. angrer veldig på at jeg ikke ventet med å se siste episode til da, for jeg trenger en stor oppmuntring. tårene trillet som bare det:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 20. mai 2007 #165 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Det kommer en ny sesong ja. Etter hva jeg har lest i avisene har T.R Knight forlenget kontrakten sin, så han skal ikke ut. Kate Walsh skal ha spin-off-serie, så antar hun forsvinner. Isaiah Washington tror jeg ble sparket fra serien fordi han kalte T.R Knight ufine ting Uansett, gleder meg til neste sesong! Cliffhangeren var forferdelig! Endret 20. mai 2007 av murray Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 20. mai 2007 #166 Del Skrevet 20. mai 2007 Fant dette på wikipedia: Chyler Leigh skal spille Lexie Grey, halvsøsteren til Meredith. Lukter jeg intriger? Og Tiffani Thiessen skal muligens ha en rolle som Dereks søster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleOrkide Skrevet 20. mai 2007 #167 Del Skrevet 20. mai 2007 Tror alle episodene som er kommet til nå skal ligge inne på www.tv-links.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 20. mai 2007 #168 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Fant dette på wikipedia: Chyler Leigh skal spille Lexie Grey, halvsøsteren til Meredith. Lukter jeg intriger? Og Tiffani Thiessen skal muligens ha en rolle som Dereks søster Lexie, var ikke det hun som derek flørta med i baren? uff kommer til å bli masse intriger, så ut som om george falt for henne også Endret 20. mai 2007 av Luzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. mai 2007 #169 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over sesong 3 som helhet. Blant annet synes jeg ikke at den gode humoren var like tilstedeværende som før og at det ble litt for mørkt. Men det er fortsatt min favorittserie og jeg kommer definitivt til å følge med når sesong 4 begynner til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 21. mai 2007 #170 Del Skrevet 21. mai 2007 Malou: Jeg leste at neste sesong vil bli mer humoristisk (tror det var i et intervju eller noe med serieskaperen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meep Skrevet 21. mai 2007 #171 Del Skrevet 21. mai 2007 Fant dette på wikipedia: Chyler Leigh skal spille Lexie Grey, halvsøsteren til Meredith. Lukter jeg intriger? Lexie, var ikke det hun som derek flørta med i baren? uff kommer til å bli masse intriger, så ut som om george falt for henne også Lexie er hun jenta fra baren. Hun er også ny "intern" på avdelingen. Intriger kan vi stole på at det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 21. mai 2007 #172 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Malou: Jeg leste at neste sesong vil bli mer humoristisk (tror det var i et intervju eller noe med serieskaperen). Det har jeg hørt noe om også, håper virkelig at det stemmer. Ble jo nesten litt deprimert av den sesongavslutningen! Endret 21. mai 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 24. mai 2007 #173 Del Skrevet 24. mai 2007 Når jeg går på hjemmesiden for serien så står det at episoden SIX days går 24 mai? Stemmer det? Jeg trodde det var slutt på sesongen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 24. mai 2007 #174 Del Skrevet 24. mai 2007 Når jeg går på hjemmesiden for serien så står det at episoden SIX days går 24 mai? Stemmer det? Jeg trodde det var slutt på sesongen? Det er en gammel episode fra i fjor. på www.tv.com er de litt mer oppdatert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mai 2007 #175 Del Skrevet 25. mai 2007 Gleder meg villt til Greys er tilbake til høsten!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 8. juni 2007 #176 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Nå er det bekreftet at Isaiah Washington er sparket av ABC. Neste sesong blir med andre ord uten Preston Burke Endret 8. juni 2007 av murray Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. juni 2007 #177 Del Skrevet 8. juni 2007 Hmm.... Får håpe de får inn en annen *bombe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 8. juni 2007 #178 Del Skrevet 8. juni 2007 Sant, den serien er god på hotte mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. juni 2007 #179 Del Skrevet 8. juni 2007 Nå er det bekreftet at Isaiah Washington er sparket av ABC. Neste sesong blir med andre ord uten Preston Burke Godt å høre. Syns han var en irriterende figur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå