zebb Skrevet 26. januar 2003 #1 Del Skrevet 26. januar 2003 Har lyst til å prøve å leve etter Dr. Lindbergs prinsipper. Min søster har gått ned 2,5 kg. på ei uke ved å følge denne. Men så er det det at jeg nettopp har fått ei lita jente som jeg fullammer. Noen som vet om dette lar seg forene? Er karbohydrater nødvendig å få i seg? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 26. januar 2003 #2 Del Skrevet 26. januar 2003 Hvis du følger Linbergs prinsipper så SKAL du ha i deg karbohydrater.. Spørsmålet er bare hvilke og hvor mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 26. januar 2003 #3 Del Skrevet 26. januar 2003 Siden det er en "påkjenning" for kroppen når du ammer, er det vel viktig at kroppen din er i balanse for å kunne fungere optimalt under disse utfordrende forholdene? Kan jo tenke meg at en omlegging av kostholdet kan forrykke mønsteret du er inne i og kanskje skape vanskeligheter for deg. Kan du ikke vente noen måneder? Til det ikke lenger ville være "krise" om noe skar seg? Dette var bare en tanke som slo meg. Hvis du ikke tror dette ville være et problem, så kan ikke jeg skjønne at et nytt og sunnere kosthold skulle kunne være skadelig for barnet. Det er vel tvert om positivt? Hva med å spørre på helsestasjonen/ammehjelpen e.l.? Hilsen Amica (som er blitt litt ammefanatisk etter å ha lest litt for mye Gro Nylander :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå