Gå til innhold

Tør jeg...?

Wayah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venter fortsatt... taptaptap...

Og så leker man seg litt med tanken på at den kanskje ikke kommer og så angrer en øyeblikkelig på at en i det hele tatt tenkte det og så leker man seg litt til :ler:

:sjenert:

Men jeg "vet" at den kommer da. Bare ikke når...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt... taptaptap...

Og så leker man seg litt med tanken på at den kanskje ikke kommer og så angrer en øyeblikkelig på at en i det hele tatt tenkte det og så leker man seg litt til :ler:

:sjenert:

Men jeg "vet" at den kommer da. Bare ikke når...

Åhh, kjenner meg så utrolig godt igjen. Får håpe den faktisk ikke kommer denne gangen da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært noe Lisee... Grøsser litt ved tanken. Og en og annen sommerfugl dukker også opp :ler:

Jeg risikerer å måtte gå lenge og vente her, er jeg redd... Ikke helt i gjenge etter drittpillebruket ennå. Syklusene har så langt variert i lengde med 8 dager, og det er vel slett ikke usannsynlig at variasjonene kan bli enda større. :forvirret:

Og jada, jeg venter fortsatt :murvegg:

Hvorfor er jeg frustrert egentlig? Jo, fordi jeg vil ha regelmessige sykluser så jeg vet når ca jeg får mensen! Det er upraktisk for all planlegging av aktiviteter, ferier osv når jeg ikke vet når jeg skal ha mensen :sur: . Dessuten hadde det vært kjekt å ikke bli overrasket av mensen på mindre passende tidspunkt... Og hvis vi etter hvert bestemmer oss for å prøve å få barn, er det ingen ulempe å kjenne syklusen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, da var den her ;)

Jeg har bestemt meg for at nå er det på tide med en pause. Dere har gitt meg mye hjelp i forvirra-fasen, og nå føler jeg jeg trenger en stund for meg selv, med mindre prøver-snakk. Jeg må finne ut om alle tankene jeg har rundt barn kommer herfra eller fra meg selv, det er jo så lett å bli påvirka av dere som har virkelig lyst ;)

I tillegg har jeg alltid følt jeg har vært her litt "på nåde", siden vi ikke aktivt prøver å få barn.

Tusen takk for meg, og for alle dere snille damer som har vært innom "prøver"dagboken min, jeg ønsker dere alle lykke til :klem:

:bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, da var den her ;)

Jeg har bestemt meg for at nå er det på tide med en pause. Dere har gitt meg mye hjelp i forvirra-fasen, og nå føler jeg jeg trenger en stund for meg selv, med mindre prøver-snakk. Jeg må finne ut om alle tankene jeg har rundt barn kommer herfra eller fra meg selv, det er jo så lett å bli påvirka av dere som har virkelig lyst  ;)

I tillegg har jeg alltid følt jeg har vært her litt "på nåde", siden vi ikke aktivt prøver å få barn.

Tusen takk for meg, og for alle dere snille damer som har vært innom "prøver"dagboken min, jeg ønsker dere alle lykke til   :klem:

:bukke:

Helt sikkert ett klokt valg! Ønsker deg lykke til når du vil komme tilbake, hvis du ønsker det! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Er nok ikke dumt en en liten pause i tenkeboksen. Håper du finner ut av hva det er du virkelig vil. Kom gjerne innom og hils på fra tid til annen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei wayah,kom tilbake da.Nå har enderlig min mensen dukket opp og.Har tenkt på og ta en pause jeg og men nå må det skje snart før tida flyr fra meg. Kom snart tilbake da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...