Gå til innhold

Tør jeg...?


Wayah

Anbefalte innlegg

Jeg gir opp jeg... I alle fall denne perioden. Testene rakk jeg ikke å ta hver dag, så jeg vet ikke. Den dagen som føltes mest som en eggløsningsdag feilet den siste av testene jeg trøkka på, så jeg vet ikke. Uansett er det nok ikke sjans i havet, for gjett hvem som ikke ville være med på leken... ;)

Hvis du tror du får sommerfulger, "nissejenta", gjett hva jeg gjør :ler:

Forresten litt rart å bruke nick på deg... :klem: Satser på at dere kommer etter snart ;)

Leiababe, det var godt å få tatt den praten ja. Ikke at jeg er så mye klokere, men jeg tror det blir mer reelt når vi får snakka litt om det. Og bra, ja det har vi det absolutt! :klem:

Skogmusa: du har fått svar :klem:

Kylling, jo jeg har hatt en fin helg. Masse familiebesøk og greier, koselig. Du da? :klem:

Dumme, teite tester som ikke kan slå ut. Men jeg ga opp rimelig tidlig, så det kan så være. Nå kan jeg "heldigvis" trekke den ene visdomstanna som jeg har fått time til(en kan jo ikke trekke tenner hvis en er gravid, så jeg håpte nesten på å bli det, for jeg gleder meg IKKE til den sesjonen...). Heheh, som om det gjør mindre vondt og er mindre stress å få barn - OG trekke tanna seinere en gang allikevel :ler:

Ha en flott uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere fått tatt praten nå?

Når det gjelder eggløsning- lutealfase- og annet avansert prøveprat så har jeg gitt opp å snakke med mannen. Var ikke lenge siden han trodde jeg kunne bli gravid uansett hvor i syklusen jeg var..  :ler: Nå sier han at jeg må si ifra når jeg er mest fruktbar, så skal han være parat! ;)

Lykke til iallfall. Jeg merker jeg også gleder meg til dere er "ordentlige" prøvere..  :klem:

:ler: Kjenner til det ja, sambo trodde også man kunne prøve hele tiden, og ble veldig motløs da virkeligheten traff :ler:

Ellers bare innom og oppdaterer meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Eeyore! :klem:

Vi har snakka litt mer vi(flinke Wayah klarte det igjen :sjenert: ), og stakkars helten innrømmer at han ikke helt vet hva han vil. Det er ikke det at han vil vente, han bare vet ikke om han tør å kaste seg uti det ennå. Må si jeg forstår han veldig godt, så nå har jeg bestemt meg for at vi skal snakke litt oftere om barn og hva det vil si for oss, slik at vi blir litt mer vant med tanken begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt enda en prat.Det er bra.Jeg har forresten hørt om din øy da.Men jeg har aldri vært der men det er sikkert fint der.Best og bo på øy. :ler:

GOD HELG :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sjokka over alt som skjer med meg fordi jeg slutta på drittpillene :overrasket:

*Masse kviser :forvirret:

*Flere PMS-symptomer(men egentlig ikke vondere i magen under mensen, heldigvis)

*Annerledes menstruasjon

*Tror jeg tar av meg litt(men jeg vet ikke, siden jeg verken veier eller måler meg)

*Vet ikke helt hva som skjer med humøret da, må kanskje spørre helten om akkurat det ;)

*Økt sexlyst :sjarmor:

*Hehe, og så har jeg eggløsning så klart.

*Av og til en uklar følelse av at jeg har glemt noe når jeg legger meg(det setter sine spor å ta en liten pille hver kveld i 9 år :ler: )

God helg folkens :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de positive virkningene av å slutte på pilla er mye viktigere enn de negative :)

De negative er bare litt... tungvinne... Men det går jo over!

Ikkenoe spennende å fortelle her, mensen kommer i løpet av uka en gang, men siden jeg ikke har helt stabile sykluser vet jeg ikke nøyaktig når det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Bra du ser de positive bivirkningene :) Hadde det ganske likt som deg egentlig. Det er som er kjipest(i alle fall for meg) er at jeg har mensen mye lenger nå :frustrert:

Ha en fin, fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, her sitter altså jeg og venter fortsatt på mensen... Jippi... :ironi:

Kjenner litt murring i magen nå, så den kommer 95% sikkert i løpet av natta. Håper egentlig det, det er så kjedelig å vente på at den skal sette i gang :sur:

Og så klarer jeg ikke å la være å tenke på hvordan jeg hadde følt meg hvis den ikke kom... Stadig oftere håper jeg et øyeblikk på at mensen skal utebli... Nei nå lyver jeg, ikke et øyeblikk. Lenger. :sjenert:

Kanskje vi nærmer oss her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

venter på den samme kjedelige tanta i løpet av natten og jeg er 99 % sikker på at hun er på vei. men da er vi ganske likt i terrenget til neste pp! spennende!

ønsker deg en flott helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Innom og oppdaterer meg litt. :vinke:

Er mensen kommet? Jeg venter også mensen når som helst (vil ikke, vil ikke, vil ikke at den skal komme).

God helg da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også venter mensen any time nå. Kjennes liksom litt sånn ut i hvertfall. Kjedelig å vente på mens når man ikke har noen fast tid den pleier å komme på. :frustrert:

helge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen mens ennå nei, men hva som helst mellom tirsdag inneværende uke og onsdag kommende uke er innenfor "normalen" til nå. Ikke at fire sykluser er nok til å lage ordentlig statistikk da, men... Det er det eneste jeg har å sikte på.

Trodde virkelig den var i komminga på torsdag-fredag, for da murret det ordentlig, men nå er det rolig igjen. Helt til jeg begynner å tenke på det :ler: .

Helten spør meg stadig vekk om jeg har fått mensen ennå, men han begynner å forstå at det kan ta dagevis. Vi har så klart snakka litt om saken, han merker jo at jeg venter litt utålmodig her. Han synes visst ikke det er såååå viktig at den kommer da, han sier i alle fall at det "ikke er verdens undergang" i alle fall.

Svært beroligende ja :roll: ... Så flott at det ikke er verdens undergang for han, HALLO? Ikke verdens undergang? "Kjære, vi skal ha barn" "Jaja, det er vel ikke verdens undergang det..." Jeg ser det for meg!

Tror ikke vi er helt klar for barn her i gården nei, men krysser i alle fall fingrene for dere andre som venter på at mensen ikke skal dukke opp :klem:

Og Kylling, en spesial :klem: til deg, koselig at du kommer innom selv om du har pause. Joda, med unntak av tre dagers hodepine så har jeg det finfint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Spennende uansett da.. Men når han sier at det "ikke er verdens undergang" så kan jo det kanskje være hans måte å si at det egentlig er litt ok på..??? Kjenner han jo ikke jeg da, men har hørt endel(les: menn) si dette før :ler: Lykke til uansett hva dere ønsker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Leiababe. Du har kanskje litt mer rett der enn du aner. :ler: Han er en av de mest vage menneskene jeg kjenner, så det kan godt være det er vanskelig for han å innrømme at han synes det er litt ok. Jeg må ofte spørre ham "Er det xxxxx du egentlig mener med det utsagnet?" for å forstå hva han egentlig vil. Litt slitsomt til tider, men jeg anser meg som heldig når det er det største problemet jeg har med han ;)

Prosessen med å bli klare for å tenke på å kanskje en gang etter hvert muligens begynne å ønske oss barn går i alle fall sin gang! :ler:

...Og i mellomtida venter vi fortsatt på mensen, senest torsdag tror jeg vi sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...