Wayah Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #121 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg må innrømme at da jeg slutta på pillene var jeg litt skeptisk, fordi jeg hadde forferdelig vondt i magen i sammenheng med mensen før jeg begynte på p-piller. Men vet dere hva? Det gjør ikke sååå forferdelig vondt lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 27. januar 2007 #122 Del Skrevet 27. januar 2007 Bra det ikke gjør så vondt lengere da.Jeg bor på en øy i østfold. God lørdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #123 Del Skrevet 27. januar 2007 Vi øyboere må holde sammen, skogmusa Det er ikke mye du merker til at jeg bor på en øy da, den ligger stedvis bare metre fra fastlandet, og det går flere broer mellom den og fastlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #124 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg surfet litt på forumet i dag, og kom over IKM-listene på 'Prøvere og ufrivillig barnløse'. Har sett på de listene flere ganger før, og tok meg selv i å ha litt lyst til å føre meg på... Men jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal på en IKM-liste før vi er helt seriøse i prøvingen, det blir litt feil for meg å sette meg på før. Men lykke til, alle som er på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #125 Del Skrevet 27. januar 2007 Sitter her og tenker på å ta en prat med helten igjen, kanskje alt i morra. Treffer han jo nesten ikke alene i ukene, pga jobbing og trening og sosialt liv. Føler jeg trenger å spørre han om når han har lyst til å begynne å prøve. Og snakke litt mer om hvordan vi skal gjøre det når jeg merker eggløsning(kommer til å bruke tester denne syklusen også, kartlegger symptomer i forhold til faktisk eggløsning, lengden av lutealfaser osv, så jeg kommer jo til å vite når jeg er mest fruktbar). Etter den frustrasjonsutblåsninga jeg hadde forrige syklus forstår jeg at dette må jeg ta på forhånd for å unngå en til. Jeg ser frem til den dagen vi bestemmer oss for å prøve ordentlig med skrekkblandet fryd. Det er jo ikke helt virkelig for meg ennå, selv om vi ikke bruker prevensjon, og jeg har fått positive el-tester. Den dagen kommer nok sommerfuglene til å ha et lite opprør i magen min, for ikke å snakke om den dagen jeg (forhåpentligvis) står der(jeg kommer til å sitte forresten, kommer til å svimle vilt) med en positiv graviditetstest i hånda. Har smakt litt på følelsen et par ganger, i den grad en kan det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 29. januar 2007 #126 Del Skrevet 29. januar 2007 Har dere fått tatt praten nå? Når det gjelder eggløsning- lutealfase- og annet avansert prøveprat så har jeg gitt opp å snakke med mannen. Var ikke lenge siden han trodde jeg kunne bli gravid uansett hvor i syklusen jeg var.. Nå sier han at jeg må si ifra når jeg er mest fruktbar, så skal han være parat! Lykke til iallfall. Jeg merker jeg også gleder meg til dere er "ordentlige" prøvere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliannae Skrevet 29. januar 2007 #127 Del Skrevet 29. januar 2007 Følger spent med her! Håper det ordner seg. Liker så godt å lese her for da oppdager jeg at jeg ikke er den eneste nevrotiske prøvern i verden Vi er nok sikkert tøffere enn vi tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 1. februar 2007 #128 Del Skrevet 1. februar 2007 Hallois! Spent på hvordan det har gått med praten jeg og. Ønsker deg en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 1. februar 2007 #129 Del Skrevet 1. februar 2007 Glemte å skrive at øya jeg bor på ligger ganske nær fastland den og.Men det går bare en bru over hit da.Det er en ganske flott øy om jeg må si det selv.Oslofjordens perle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 1. februar 2007 #130 Del Skrevet 1. februar 2007 Håper praten går/har gått bra, og at du har fått sagt det du føler du må si. Er jo veldig greit hvis en er helt enige om hva en skal gjøre. Lykke, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #131 Del Skrevet 2. februar 2007 Heihei alle sammen! Ikkenoen prat her i gården nei. Merker jeg er frustrert siden jeg ikke klarer å snakke med han. Det resulterer så klart i en litt(ganske) kortluntet Wayah og en helt som ikke helt forstår hvorfor hun er så sur Nevrotisk? Meg?!? Skal skjerpe meg i helga, for det blir vel eggløsning neste uke en gang, og jeg skal jo ikke vente til da med å snakke med han. Jeg tror ikke jeg heller skal gå i detalj, Kylling. Det er vel grenser for hva de interesserer seg for, stakkars Her i gården skjer det ikke så mye nytt ellers, jeg var i begravelse i går da. Ikke noen nære, jeg var der for å støtte familien. Trist var det uansett... Men presten var helt håpløs! Må de virkelig nødt til å trekke alle ordene ut i det uendelige? Og legge på et trist tonefall selv når de forteller noe hyggelig? Han fikk det jo til å høres ut som en tragedie at avdøde traff sin ektefelle og fikk barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #132 Del Skrevet 6. februar 2007 Juhu, jeg klarte endelig å snakke med han i går! Nå har vi begynt å tenke seriøst på om vi vil ha barn snart. Om vi prøver eller ikke ennå, blir litt usikkert. Det varierer sikkert litt fra periode til periode tror jeg. Vi kommer nok ikke til å sikte aktivt etter de riktige dagene å drive sengegymnastikk på, men siden testene gjør at jeg sannsynligvis vet når jeg har eggløsning så er det vel ikke fritt for at han kan bli forført . Han mener at det ikke er krise hvis det skjer, men det er "ikke nødvendig" for ham ennå. Jeg mener at det tar sikkert så lang tid allikevel, så det gjør ikke noe å være litt uforsiktig. Jeg har det så gøy på jobb også, så jeg har egentlig ikke tid til å forsvinne herfra ennå Jeg tar uansett ikke lang permisjon, kanskje 4 måneder fullt(hvis ikke jeg blir gørrsyk av å være gravid da). Den skal deles 50-50 mellom oss, det har vi diskutert for lenge siden. Spennende, spennende dette, og ikke så rent lite kjempeskummelt. Menmen. Tok periodens første test i dag, og den var negativ(forventa). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 6. februar 2007 #133 Del Skrevet 6. februar 2007 Heisann. Så bra at dere har fått snakket om det da.Spennende saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 8. februar 2007 #134 Del Skrevet 8. februar 2007 Typisk mannfolk opplegg det der.... Ik kjekt med begravelse då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 8. februar 2007 #135 Del Skrevet 8. februar 2007 Oi, dette var hyggelig lesning! Høres ut som jeg kan ønske deg i prøverklubben for ordentlig! Ser vi deg på IKM-listene også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #136 Del Skrevet 9. februar 2007 Nehei da Kylling, ingen IKM-liste på meg nei. Så seriøse er vi ikke Føler vi ikke 100% passer prøver-beskrivelsen ennå, siden vi faktisk ikke prøver... Han prøver heller å unngå klaff lixom. Men jeg er en prøver i og med at jeg prøver å gjøre meg selv og ham klare for barn, hva nå enn det betyr "Menn er fra Mars og kvinner er fra Venus", Litle Lady... Ikke rart vi ikke snakker samme språk. Og en til skogmusa også, må si jeg er nysgjerrig jeg... Oslofjordens perle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nissejenta Skrevet 9. februar 2007 #137 Del Skrevet 9. februar 2007 Tittei! Får skikkelig sommerfugler i magen av å lese her jo! :-D Ha en fin helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 9. februar 2007 #138 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei hei. Tenker det var deilig å få tatt den praten med han, jeg Som regel går jo slike ting vi gruer oss til hakket bedre enn det vi frykter. Velkommen som prøver Eller det dere nå er. Ikke så viktig i grunnen. Så lenge man har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 10. februar 2007 #139 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Heisann.Har sendt deg en pm angående oslofjordens perle. GOD HELG Endret 10. februar 2007 av skogmusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 11. februar 2007 #140 Del Skrevet 11. februar 2007 Håper du snart lykkes i å gjøre dere begge to klare! Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå