Kylling Skrevet 9. desember 2006 #61 Del Skrevet 9. desember 2006 Babysyka.. Jeg så hundrevis av nyfødte babyer og gravide kvinner i dag på handlesenteret! Det VRIMLER av dem! :icon_neutral: Joda, det er fint å kunne ta seg noen glass i jula. Det har du rett i. Min jul kommer til å bli alkoholfri, for jeg har IKM på nyttårsaften hvis alt er i orden og eggløsninga er på plass. Driver og temper og greier for å finne ut av syklusen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 9. desember 2006 #62 Del Skrevet 9. desember 2006 Eg handler tester på nett... billige og mange! Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #63 Del Skrevet 9. desember 2006 Ja, det virker som universet får gravide damer og småbarn til å sverme når en begynner å tenke på det, enten en har panikk eller ønsker... Skal nyte juletida med noen gode glasser med vin jeg jah Hvem vet, kanskje jeg må på "9 måneder +"-alkoferie om ikke så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 9. desember 2006 #64 Del Skrevet 9. desember 2006 Litt vin er kos en lørdagskveld. Hadde nok tatt et jeg og hvis det ikke hadde vært for at det ble altfor mange på julebord i går Får håpe det ikke tar lang tid før du ikke kan ta et glass vin lenger da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. desember 2006 #65 Del Skrevet 12. desember 2006 Å være prøver kan være en prøvelse ja Får håpe dere får litt kvalitetstid sammen nå i jula, og slappe av og tenke på litt annet en prøving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #66 Del Skrevet 18. desember 2006 Ooooh, jeg har hatt en laaaang helg! Ikke mindre enn ca 3 flasker vin har jeg klart å putte i lille meg på fredag og lørdag. Men gjett om jeg har hatt det gøy? Nå burde tanta begynne å nærme seg her, så da er det vel på tide å tenke på nye tester... Jeg vil finne ut av syklusen altså! Men jeg tror fortsatt ting holder på å komme seg igjen etter p-pillene, denne syklusen har jeg for første gang siden puberteten hatt en sår brystvorte, ordentlig rar følelse må jeg si. Litt tungvint rett og slett, menmen O Jul med din glede forresten, nå nærmer det seg! God Jul til alle som snubler innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. desember 2006 #67 Del Skrevet 18. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #68 Del Skrevet 19. desember 2006 Uhu... sitter her og har vondt av meg selv som har vært hos tannlegen :cry: Er sulten, men hva i all verden kan være godt å spise når halve kjeften har fått juling? Ellers i storform, venter tanta når som helst denne uka. Må forresten si jeg var til ei ung tannlege som var kjempekoselig, helt sikkert flink også, det finner jeg vel ut når jeg må inn igjen og trekke tanna. Hun gjorde ikke så veldig mye med den i dag, for jeg må inn igjen allikevel. Det er forsåvidt greit å gå til tannlegen når de er ok å ha med å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #69 Del Skrevet 19. desember 2006 -Og der kicka min doble paracet inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #70 Del Skrevet 20. desember 2006 Akkurat nå er jeg så flau over meg selv at jeg kunne ha ledd høyt her jeg sitter Etter å ha kikka på mobilkalenderen og vaktlista mi lenge og vel har jeg konkludert med at årsaken til at jeg ikke hadde noen EL den uka jeg testa, var at jeg testa en uke for tidlig! Men jeg skjønner helt ærlig INGENTING! Jeg er sikker på at jeg har gått glipp av ei uke her, kanskje jeg ble så forvirra av nattevaktene, det må ha vært det? Hvordan i all verden går det an å glemme at en hadde mensen uka(bare noen dager egentlig) før en begynte med testene, og dermed må vente en uke til?!? Resultater: Jeg har ikke peiling på når jeg evt hadde el(etter kalenderen en eller annen gang forrige uke). Jeg har ikke peiling på om vi hadde sex i den fruktbare perioden(hukommelse - hæh?). Ehm, jeg har drukket 3 flasker vin på to dager(etter evt el) Jeg har ikke tatt folatpillene mine(tar multivitamin/glemmer pillene fullstendig når jeg er "sikker" på at ikke det er noe på gang) I all verden for ei vimse! Jaja, da er det ca en uke til før jeg kan vente tanta dah. Begynte å lure på hvor hun hadde gjort av seg... Hvordan går det an? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 20. desember 2006 #71 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei Wayah. Takk for hilsen i dagboka. Krysser fingrene for deg også! Juleklem fra Gopia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 21. desember 2006 #72 Del Skrevet 21. desember 2006 Hehe.. Du er ikke alene om å være vimsete, Wayah! Får håpe tanta ikke kommer neste uke da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #73 Del Skrevet 22. desember 2006 Vimsinga fortsetter... Nå har jeg regna så hodet går rundt. I forhold til nest siste syklus så skal jeg ha tantebesøk i morra. I forhold til siste syklus skulle jeg allerede vært på dag 3 eller 4 av tantebesøket. Om tanta kommer på tida - deeeet vet jeg ikke, for jeg føler det ikke som hun er på vei ennå. Pleier å ha litt spredte vondter i dagene før, og det har jeg ikke... Eller, når jeg kjenner nøøøye etter... Kan ikke forstå at jeg skulle vært gravid, for det stemmer ikke overens med sengegymnastikken vi har hatt i det siste , så jeg tipper på en litt ujevn syklus, sikkert pga nattevaktene jeg hadde for litt siden. Nei, jeg vet ikke helt jeg her... Får nok bare vente og se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 22. desember 2006 #74 Del Skrevet 22. desember 2006 Dette kan jo bli veldig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. desember 2006 #75 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. desember 2006 #76 Del Skrevet 23. desember 2006 Dette blir en spennende jul ja. Sørg for å ha noen ekstra graviditetstester i skapet Ønsker deg og mannen en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 23. desember 2006 #77 Del Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg en god (og mensfri) jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 23. desember 2006 #78 Del Skrevet 23. desember 2006 Er innom for å ønske deg ei god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 23. desember 2006 #79 Del Skrevet 23. desember 2006 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 23. desember 2006 #80 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå