Jump to content
Sign in to follow this  
Storm

C24

Recommended Posts

Leifr
Håper det er like effektivt som enkelte har påstått, noe må det jo hjelpe for!

Nei, det har ingen positiv virkning. Bortkastet tid og penger!

Fortsetter under...

Guest Lettlurt

Prøver denne kuren akkurat nå og synes det virker som noe tull.

Kall meg gjerne idiot som kjøpte den og falt for hele denne "rense kroppen"-ideen. Mulig den tømmer tarmen, men utover det... Mye av det som står i bruksanvisningen virker som rent nonsens som jeg mistenker enten er diktet opp av småpsyko new age-folk eller av en gjeng kyniske helsekostsvindlere som gapskratter hele veien til banken mens de ønsker de kunne vært flue på veggen og se alle oss tullinger drikke en blanding av grapefruktjuice og olivenolje!

Guest Gjest

Nå er klokken 20:00 og jeg har tatt to poser og det har gått tre timer. Skal det ikke skje noe snart? HAdde forberedet meg på en kveld med mange toalettbesøk, men så langt har de uteblitt. Kanskje den rett og slett ikke fungerer på alle?

Ciel

Jeg går på C24 nå, og kan si meg enig i at det er noe av det værste jeg har smakt... Jeg har ikke spist annet en en Yogurt og to rugsprø til frokost, og drukket to glass grapefrukt juice med pulver i, men har ikke hatt noe effekt i det heletatt.

Jeg er skrubb sulten, og har gått på do i ett sett, men det er fordi jeg har drukket vann i ett sett for å stille sulten.

Er såååå nær å gi opp akkurat nå, jeg har jo ikke hatt noe effekt, men jeg er sulten! (og en tanke irritabel og suttrete)