Gå til innhold

C24


Storm

Anbefalte innlegg

Gjest Huldali

Man får kanskje reset ut alle slagstoffer i tarmen som man ikke vanligvis får ut, men slik det blir beskrivet at denne kuren virker, kunne man jo likså godt tatt en dose med avføringspiller og fått samme effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meldte C24 til hun forbruker-dama som er øverst i forbrukerforumet. Og mens jeg leita etter opplysninger fant jeg ingen forhandlere i Norge da produktet er trukket fra markedet (i allefall skulle vært det)

Jeg anbefaler det overhodet ikke!! Virket rett og slett som en real matforgiftning på meg. HELT forferdelig! Har aldri vært så sjuk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Uff, det var ikke kjekt å høre :(

Får håpe man kan få fokus på en del av disse såkalte rensekurene, så folk slipper å utsette seg for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Malin_*

Jeg har prøvd meg på c24. Ær igang med de nå, har bare vart på do 3 ganger, og nå har jeg tatt den siste blandninga.

trodde de skulle være mer effekt så at man fikk de ordentlig rensa!

Synes dette var dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har begynt kuren nå.. Og jeg var forberedt på at det skulle smake vondt, men fy fasiken så vondt det smakte.. Jeg begynte å brekke meg med en gang jeg hadde fått ned alt.. Går det ann å blande det med mindre enn 1 dl grapefruktjuice? Hvis jeg kunne brukt halvparten av den, så hadde den forhåpentligvis gått fortere ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Sara_*
Prøvde C24 i fjor, helt enig..smaker forferderlig, men..DEN VIRKET!

Gikk ned 15 kg på 1,5 mnd.

Anbefales på det sterkeste!

Hilsen meg som er veldig fornøyd

Sorry, men da er du dum :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Gjest_Ash_*

HMM... Nå har jeg sittet og lest ALLE innleggene... ;)

Hadde tenkt og prøve c24.. Men lurer på om det virkelig smaker så pyton..?!?!

Fordi da vil jeg ikke prøve den. Noen andre alternativer noen har prøvd.. Har veldig sensitiv mage..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hallo!!!

Sitter her og renser meg for øyeblikket, og nei, det smaker ikke så ille... Pingler!!!

Tror det funker bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_minni_*

Jeg tok mitt siste glass i dag tidlig. Er ikke noe jeg vil prøve igjen, et av punktene der man måtte blande 1 dl olivenolje med 2 dl grapfruktjuice var helt for jævelig, jeg klare å ta noen slurker, men jeg klarte ikke å drikke opp alt.

Jeg fikk fem sånne poser som man skal blande med grafruktjuice, noe som er pussig siden det står at det bare skal være fire poser.

Tror jeg har vært på do 7-9 ganger til nå, kommer mest vann ut hos meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Tuva Brun-Hansen
Du har altså brukt en rensekur som slankekur i 1,5 måned og gått ned 15 kilo?!! Dette kan umulig være sunt... Jeg blir rett og slett skremt her jeg sitter og leser.

En rensekur skal gå over en dag, ikke over flere måneder.

Hun har TVILSOMT gått på denne i 1,5 mnd., det hadde endt med sykehus! Hun har blitt positivt påvirket av en kur C24, etter det jeg forstår. Og gått ned i vekt etter denne. Det er jo kjempepositivt. Imponert, jeg tror at C24 kan starte sunnere kostholdsvaner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har prøvd ut C24 jeg også. Synes slettes ikke at det smakte vondt. Greit nok, tredje og fjerde gangen jeg skulle drikke den mystiske blandingen fikk jeg litt avsmak, men sånn i utganspunktet er den helt OK - nesten litt god.

Magen og tarmene tømmes fullstendig! Spiste ikke mer en til sammen en skive i løpet av kuren, men det gikk helt greit. Man føler seg litt for uggen til å kunne ha kjempelyst på mat uansett.

Er en ganske sporty og slank person - men spiser generelt mye snop og usunne ting med diverese tilsettningsstoffer. Tenkte at C24 var en bra start på en "renere" periode. :D Skal prøve å holde meg unna så mye kunstig sukker (og sukker i det hele tatt), og tenke mer på hva som er bra for kroppen.

Aner ikke om det faktisk finnes noe dokumentert effekt osv. - men om ikke annet, jeg føler meg i hvert fall som et nytt og bedre menneske! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klone

Er den noen som har prøvd Dr. Gray Int. Bulking agent med løk ? En rensekur som kan brukes over tre måneder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*

Nå har jeg prøvd denne C24 og kun vært på do 1 gang.? Er det da noe galt med min pakke? Alle skriver de tømmer seg totalt! Hvorfor får ikke jeg ut noe da? Litt luft ja, men ikke noe tømming av tarmen hos meg i hvertfall! :snurt::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sanna84

jeg synes denne kuren var grusom.. den funket jo til sitt formål men med tanke på at jeg ble kvalm og kastet opp i tillegg til at det kjentes ut som at rompa sto i brann, så ble det med å bruke kuren den ene gangen og aldri igjen... skal den brukes så anbefaller jeg å smøre rompehullet med vaselin el no etterhvert ellers svir det godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest FinOgSlank

Jeg har prøvd C 24 og Bio Drain, begge fungerte på meg!

Jeg gikk på Bio Drain i 6 uker og fikk sunnere og friskere hud! Og gikk ned 7 kg, følte meg friskere og bedre enn på leeeenge!

Med C 24 fikk jeg en skikkelig uttømming av tarmen... det smakte ikke godt, men helvete så effekt jeg fikk av den... Dagene etterpå var jeg full av energi og hadde ikke lyst på noe usunt! Søtsuget forsvant.

jeg pleier å veksle mellom kurene og at ca 2 Bio drain i året og 2 c 24 i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FinOgSlank
HMM... Nå har jeg sittet og lest ALLE innleggene... ;)

Hadde tenkt og prøve c24.. Men lurer på om det virkelig smaker så pyton..?!?!

Fordi da vil jeg ikke prøve den. Noen andre alternativer noen har prøvd.. Har veldig sensitiv mage..!!!

Prøv Bio Drain :-) Den er mest vanndrivende og går ikke så noe særlig på tarm, MEN, best effekt får du om du tar den i 6 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest En mann på kvinneguiden.. :o

Jeg holder på med C24 nå, skal ta siste styrten om 15min. Ja, det smaker kanskje ikke så godt, men styrt hele glasset i en svelg, og svelg et par ganger før du puster inn igjen så går det greit. Eneste som kan være kvalmende er når du skal drikke 2dl rød grape juice med 1dl olivenolje i.

C24 renser ut det som skilles ut i avføringen, da via avføringen, og resten i urinen.

Man skal heller ikke spise 'lite/lett mat' i så mye som en uke i ettertid, kun resten av den siste dagen. Dette for å forberede det tomme systemet på ordentlig mat.

Kan samtidig anbefale denne til deg som vil få renset systemet på en rask og effektiv måte, men må understreke viktigheten i å få i seg nok næring etter kuren og drikke rikelig med vann under kuren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyttigrisen, jeg skal aldri mer ta den kuren, bare kastet opp, og hadde en grusom hodepine, og det pulveret i den juicen var helt grusom!! og ikke nok med det, så skulle jeg blande olja og juicen, den var jammen meg ikkje enkel og få ned.. den kuren er ikke å anbefale, det står veldig lite om hvor dårlig en blir, og jeg kan ikke huske jeg har vært så dårlig før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
fyttigrisen, jeg skal aldri mer ta den kuren, bare kastet opp, og hadde en grusom hodepine, og det pulveret i den juicen var helt grusom!! og ikke nok med det, så skulle jeg blande olja og juicen, den var jammen meg ikkje enkel og få ned.. den kuren er ikke å anbefale, det står veldig lite om hvor dårlig en blir, og jeg kan ikke huske jeg har vært så dårlig før..

Har nå kjørt inn det første glasset, og synes det var greit. Ikke noe jeg kommer til å nyte til en bedre middag, men ikke kloakk heller da. Håper det er like effektivt som enkelte har påstått, noe må det jo hjelpe for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...