Gå til innhold

C24


Storm

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har erfaring med C24 rensekur?

Har prøvd Biodrain før og var fornøyd, men tenkte jeg skulle prøve en raskere variant denne gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også brukt BioDrain og vært fornøyd. Tenkte også at jeg skulle teste C24.

Vel det ble absolutt med den ene gangen :forvirret: Jeg oppholdt meg på badet i 24 timer, brakk meg når jeg svelget rensekuren og var generelt ikke fornøyd. For meg funket det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har prøvd forskjellige kurer. Bio Drain funka, men det var utrolig mye tabletter som skulle svelges.

Kuren hadde jeg ingen virkning av (ikke som jeg merka i alle fall)

C24 er noe av det mest effektive jeg har vært med på. Det var pyton å svelge det "mystiske serumet", men jeg skal si utrensingen satte i gang kort tid etter inntaket.

Den største forskjellen mellom C24 og Bio Drain er at C24 kun tømmer tarmen. Jeg følte at Bio Drain hadde bedre effekt på svette/urin o.l. (Trolig fordi den går over lenger tid.)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tid tilbake prøvde jeg C24. Synes det gikk greit uten mat men sleit litt med smaken på C24. Men virkningen var veldig dårlig på meg. Gjorde akkurat som jeg skulle før kuren og spiste veldig lite og lett mat i iallefall en uke etter kuren uten stort resultat. Trodde jeg skulle føle meg mye mer renset og få kickstart på slankekuren men synes ikke det funket sånn. Kommer ikke til å prøve det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Gjest Richard

Tenkte bare legge inn min erfaring. Har selv prøvd Biodrain uten noen spesiell effekt. Bare masse piller å svelge unna.

Men akkurat denne helgen har jeg holdt på med C24. Jeg er fryktelig glad i mat, men er slank en slank person med høy forbrenning. Så jeg sleit de første timene uten mat. Det å drikke C24 er forferdelig, tror rett og slett ikke noe annet i denne verden smaker værre enn dette. Snakk om 5 glass du skal helle i deg over 24 timer. Men skal si det har sin effekt også da. Når det har begynt, kan du bare glemme å gå ut av huset. Du må stadig på dass og pisse med ræva. Helt sykt. Null mat, men dritt kommer ut hele tiden. Så ingen tvil om at dette fungerer.

Nå gleder jeg meg bare til å få spise igjen, og håpe at jeg føler meg bedre igjen så fort jeg får i meg mat.

Ellers må jeg bare si at dette var første og siste gang jeg gjør noe sånt. Fytti rakkærn og grusomt, men effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_linnea_*

Jeg er midt i en c24 kur nå, og har nettopp bestemt meg for å ikke gjennomføre. Jeg liker grapefrukt juice, eller det vil si jeg gjorde det i allefall før jeg begynte på denne forferdelig kuren.... Men med det pulveret i smaker det helt forferdelig! Absolutt det verste jeg noen gang har smakt! Så, etter å ha sultet meg i hele dag, vært så slapp at jeg ikke har orket noen ting, tvunget i meg tre glass med noen som smaker helt umennesklig vondt (olje inkludert), vært på do sikkert 7 ganger i timen og kastet opp- Ja, så nå har jeg bestemt meg for å stå over å stå opp kl 6 i morgen tidlig og tvinge i meg enda mer av denne kuren.

Jeg går heller tilbake til sunn mat og trening! Det vet jeg i allefall at helt sikkert funker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med en sånn rensekur. Giftstoffer i kroppen trekker seg da ikke inn i tarmen igjen for så å komme ut på den måten. Er det noe mål å rense magen for de syrene og saftene som er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest

Noen misforstår og tror at C24 er en slankekur. Da kan jeg tenke meg at de blir særdeles skuffet over å ha tvunget i seg noe sånt. Jeg har brukt C24 to ganger i året de siste 3 årene.

Min erfaring er at den virker veldig bra på meg, og også på min mann som ahr prøvd dette 1 gang (han var fast bestemt på å aldri ta den mer, men nå etter et år, føler han at han vil ta den kuren igjen) - men merker ikke noe etter et par dager etter at kuren er over. Det er bra at det ikke gir mersmak med en gang - det er en sterk kur, og den skal ikke tas ofte.

Den smaker ikke godt, og ikke planlegg særlig mer enn å gå på do mens kuren varer. Og ha godt, mykt toalettpapir.

Det jeg fant ut jeg måtte være veldig nøye med, var å nesten ikke spise formiddagen (f.eks en halv skive til frokost og en halv skive før 12). Spiser du for mye denne dagen før du skal ta kuren, kan det bli strevsomt (men det står jo klart og tydelig i bruksanvisningen).

Vi er alle forskjellige, og jeg vil da også tro at de forskjellige rensekurene virker forskjellig på mennesker, det gjelder bare å ikke finne ut hva som virker best på hver enkelt.

Utover det; spis sunn mat uten for mye tilsetningsstoffer, og få din daglige dose med trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utlogget nå

Jeg har tatt både BioDrain og C24.

Og takke meg til BioDrain.

Med C24 følte jeg nesten det samme som om jeg hadde omgangsyke. Dvs at magen ble helt tømt. Og det var det liksom.

Med BioDrain som man skal ta over flere uker følte jeg at jeg fikk en reaksjon i hele systemet og hele kroppen.

Årsaken til at man svetter og får litt kviser med BioDrain er jo nettopp fordi den virker i hele kroppen.

Etterpå blir hudene friskere og klarere; ihvertfall ble den det på meg.

Med C24 ble tarmen tømt og det var det hele.

For meg ble det å ta C24 mer en kickstart til en slankekur. En helt tom mage som jeg på en måte bare ville fylle med sunne ting. Men... det man spiser blir jo tatt opp av hele systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Anette_*

Prøvde C24 i fjor, helt enig..smaker forferderlig, men..DEN VIRKET!

Gikk ned 15 kg på 1,5 mnd.

Anbefales på det sterkeste!

Hilsen meg som er veldig fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest -M-
Prøvde C24 i fjor, helt enig..smaker forferderlig, men..DEN VIRKET!

Gikk ned 15 kg på 1,5 mnd.

Anbefales på det sterkeste!

Hilsen meg som er veldig fornøyd

Du har altså brukt en rensekur som slankekur i 1,5 måned og gått ned 15 kilo?!! Dette kan umulig være sunt... Jeg blir rett og slett skremt her jeg sitter og leser.

En rensekur skal gå over en dag, ikke over flere måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_AC_*
Du har altså brukt en rensekur som slankekur i 1,5 måned og gått ned 15 kilo?!! Dette kan umulig være sunt... Jeg blir rett og slett skremt her jeg sitter og leser.

En rensekur skal gå over en dag, ikke over flere måneder.

Oi, helvete.. Ja dette lurer jeg også på? Gikk du på den i 1.5 mnd? Lei for å si det, men det kunne jeg også fint gjort for det resultatet. Alt for å gå ned, desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_AC_*
Det er dessverre ikke lenger mulig å få tak i C24 rensekur i Norge.

Hvor i all verden har du det fra? Ser det hele tiden både i butikker og på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bolledeig
Oi, helvete.. Ja dette lurer jeg også på? Gikk du på den i 1.5 mnd? Lei for å si det, men det kunne jeg også fint gjort for det resultatet. Alt for å gå ned, desverre..

c24 er et avføringsmiddel! Det er ingen "rensing" som skjer annet enn at tarmen tømmes. Og går man på avføringsmidler i 1.5 mnd går man muligens ned i vekt, men man vil også risikere å gjøre uopprettelig skade på fordøyelse og kropp. Er med andre ord både farlig, og skadelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest -M-
Oi, helvete.. Ja dette lurer jeg også på? Gikk du på den i 1.5 mnd? Lei for å si det, men det kunne jeg også fint gjort for det resultatet. Alt for å gå ned, desverre..

Hvis dette er en form for vektkontroll mennesker praktiserer og på alvor kunne tenke seg å bruke, har man et problem. Da vil jeg påstå at man har en spiseforstyrrelse.

Søk hjelp, før det går for langt.

Som Bolledeig sier, dette er helsefarlig. Hvilken rolle spiller det hvor tynn man er, hvis man ikke er frisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diare og oppkast er ikke = rensing. Sånne kurer er stort sett bare noe hippiesprøyt.

Enkelte slike kurer kan faktisk skape problemer som ikke var der til å begynne med.

Legg heller om til en ordentlig diett med frisk frukt, grønnsaker, magert kjøtt og sunne oljer - så skal dere se at kroppen blir "renset" på en ordentlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Skulle akkurat til å si det samme som Bolledeig: Dette høres jo ut som et helt vanlig avføringsmiddel.. Ikke akkurat noe sunt å bruke det til å slanke seg. Derimot, hvis man sliter med fordøyelsesproblemer kan en rensekur for tarmen hjelpe til med å stabilisere, men det er på ingen måte bra å bruke dette over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...