Gå til innhold

hi girls!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

trenger litt hjelp her nå...!

om tre uker skal jeg på tur med venner av meg, og da blir det høy bikinifaktor! har lagt på meg en del kilo i sommer og trenger desperat å gå ned litt! trener et par ganger i uken og spiser ganske sundt, men allikevel står vekta stille! Jobben min gjør at eg ikke kan henge på kurer og sånn..kan ikke drive å spise hele dagen om dere skjønner hva jeg mener! please om noen har noen gode råd, blir jeg veldig takknemlig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spis små, men mange sunne måltider hver dag. Mye frukt og grønnsaker. Har prøvd herbalife, og det bruker jeg når jeg vil ned noen få kilo. Det er kostholdsshake som man kan ta i stedet for måltider, jeg spiser da 3 normale porsjoner med kalorifattig mat og tar 2 shake. merker forskjell på vekta ganske fort. Vegetarmat er også å anbefale, det er godt, sunt og med mye vitaminer, proteiner og mineraler. Ang. shaken, den finnes i 5 smaker. Tropisk, jordbær, sjokolade, vanilje og cappucino. Blandes med lettmelk, rismelk, havremelk, soyamelk eller vann. Jeg bruker den med sjokoladesmak sammen med litt o`boy i havremelk, dette blir faktisk godt. Trodde aldri jeg kom til å like kostshake, men der tok jeg feil. Ellers så kan det jo hjelpe å ta en kjempeinnspurt på gymmen eller med en treningsdvd hjemme foran tv. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...