Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
se her... oprah

Kan tenke meg at man blir litt rotete i huet av timeplanen hennes da :ler:

Gjest Silmarill
Skrevet
Er det ikke morsomt hvordan vi synes alle andre gjør det så mye bedre, enn de som representerer "oss selv".

Bra sagt! Alle som ønsker å være statister med en liten replikk sier alltid at det er vel ikke noe problem, dette er så enkelt atte :)

... mens vi andre står med gysninger nedover ryggen :ler:

Selv mener dem at de gjør det så mye bedre enn skuespillerne - vel ikke alle er enige!

Gjest Thalassa
Skrevet
Kan tenke meg at man blir litt rotete i huet av timeplanen hennes da :ler:

ehh.. Glemme at hun ledet Nobel konserten med Tom Cruise? Trukke det..

Skrevet
ehh.. Glemme at hun ledet Nobel konserten med Tom Cruise? Trukke det..

Nei asså hun husker sikkert selve konserten, men jeg tenkte på det med å huske navn og steder og sånt.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Hun virker alt for cocky og representerte norske mødre helt på jordet.

Som om alle er som henne. Uggg..

Skrevet
Hun virker alt for cocky og representerte norske mødre helt på jordet.

Som om alle er som henne. Uggg..

Helt enig m deg.... Ble direkte flau når jeg så d programmet. Syns hun var litt vel høy på pæra og skrytete. Syns ikke d passa helt inn når man så mødre rundt om i verden som virkelig hadde problemer. Så kommer Trine og skryter skikkelig. Stakkars barna hennes får jo ikke lov å spise noe usunt :ironi: Ikke peanøttsmør engang.... Ser jo ikke ut som hun er så sunn selv da ;)

Gjest Leiababe
Skrevet
jeg fikk ikke sett showet, men håper det kunne komme på youtube snart....

...det hadde jo vært fint!

Er der i alle fall nå. Synes egentlig hun klarte seg bra jeg. Skjønner ikke helt all kritikken mot henne..

Trine på Oprah

Gjest Aurora Vaniljesaus
Skrevet

Takk for linken Leiababe :)

Jeg syntes også det var ok. Litt oppjaget og noen faktiske feil, men hva kan man forvente av en "vanlig person" i en slik situasjon.. ?

Skrevet

Nå har jeg sett klippet og hun var god til å snakke engelsk da. Men jeg syntes hun er veldig ekstrem da. At hun ikke gir de peanøtt smør for da lbir de feite. Regler om barn osv. vet jeg ikke noe om så det kan jeg ikke si noe om.

Som hun forklarte at man kan vare amme over alt, det er det verste!

Jeg ser servitør og når jeg skal gå hen tilbordene og sitter det da ei dame der med puppen ute, blir jeg helt fra meg. Jeg liker det ikke som syntes dem kan gå på doen eller gå på ammerom.

Men sånn sett har jeg aldri vært fan av trine, og syntes hun kan være ekstrem og jeg liker ikke stilen hennes.

Skrevet
Nå har jeg sett klippet og hun var god til å snakke engelsk da. Men jeg syntes hun er veldig ekstrem da. At hun ikke gir de peanøtt smør for da lbir de feite. Regler om barn osv. vet jeg ikke noe om så det kan jeg ikke si noe om.

Som hun forklarte at man kan vare amme over alt, det er det verste!

Jeg ser servitør og når jeg skal gå hen tilbordene og sitter det da ei dame der med puppen ute, blir jeg helt fra meg. Jeg liker det ikke som syntes dem kan gå på doen eller gå på ammerom.

Men sånn sett har jeg aldri vært fan av trine, og syntes hun kan være ekstrem og jeg liker ikke stilen hennes.

Hadde du likt å spise maten din på do kanskje?? :P

Skrevet
Hadde du likt å spise maten din på do kanskje?? :P

Tror ikke de søt bebissene merker det ;)

Vi har ikke sånn her i byen, men har ikke større byen som bergen o.l ammerom?

Skrevet
Tror ikke de søt bebissene merker det ;)

Vi har ikke sånn her i byen, men har ikke større byen som bergen o.l ammerom?

Nei men alikevel da, sitte å spise på do, ÆSJ!! Har du prøvd å amme på en do noen gang?? Det har jeg, og det var en mindre koslig opplevelse! For det første så er det ikke akkurat behagelig å sitte på et hardt dolokk med en tung bylt på armen, også lukter det sjeldent særlig godt! Syns du virkelig man skal måtte gjemme seg bort på en skiutten do for å gi en baby mat??? Ammerom er superdigg der de har det, men alle andre steder går jeg ikke å setter meg på en do altså! Det er faktisk noe av det mest naturlige som finnes å gi en baby mat!

Vil legge til at jeg ikke sitter med puppen ute, har som regel alltid en singlet på sånn at jeg ikke flasher en cm av magen en gang, kanskje hvis noen sitter å glaaaaaner så klarer de å få snurten av oversiden av en pupp hvis han plutselig slipper.

Skrevet
Nei men alikevel da, sitte å spise på do, ÆSJ!! Har du prøvd å amme på en do noen gang?? Det har jeg, og det var en mindre koslig opplevelse! For det første så er det ikke akkurat behagelig å sitte på et hardt dolokk med en tung bylt på armen, også lukter det sjeldent særlig godt! Syns du virkelig man skal måtte gjemme seg bort på en skiutten do for å gi en baby mat??? Ammerom er superdigg der de har det, men alle andre steder går jeg ikke å setter meg på en do altså! Det er faktisk noe av det mest naturlige som finnes å gi en baby mat!

Vil legge til at jeg ikke sitter med puppen ute, har som regel alltid en singlet på sånn at jeg ikke flasher en cm av magen en gang, kanskje hvis noen sitter å glaaaaaner så klarer de å få snurten av oversiden av en pupp hvis han plutselig slipper.

Nå har ikke jeg barn da, men jeg ville ikke likt å sitte midt i en cafe o.l men puppen ute.

Men så kan jeg ikke tenke med det er særlig deilig på doen heller. Hadde ei veninne før som digget ammerommene. Hun syntes det var litt flaut å sitte ute blandt masse folk osv.

Dette har vel kommet da jg var i liseberg da det var mødre på rekke og rad over alt med puppen helt ute. Det syntes jeg var ekkelt. LItt humoristisk er det der de sitter 10 stk. på rad med høyrepuppen som dinglet utenfor

Skrevet
Nå har ikke jeg barn da, men jeg ville ikke likt å sitte midt i en cafe o.l men puppen ute.

Men så kan jeg ikke tenke med det er særlig deilig på doen heller. Hadde ei veninne før som digget ammerommene. Hun syntes det var litt flaut å sitte ute blandt masse folk osv.

Dette har vel kommet da jg var i liseberg da det var mødre på rekke og rad over alt med puppen helt ute. Det syntes jeg var ekkelt. LItt humoristisk er det der de sitter 10 stk. på rad med høyrepuppen som dinglet utenfor

Skikkelig avsporing det her da men :ler:

Liker ikke å sitte med puppen ute jeg heller, derfor gjør jeg ikke det ;)

Gjemmer meg bak lag med klær! Har ikke noe til overs for folk som bare fordi de ammer føler at de kan eksponere seg både her og der... Men på doen, neitakk!

Så flau er jeg faktisk ikke over at babyen min må ha mat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...