Trønderpia Skrevet 1. februar 2007 #41 Skrevet 1. februar 2007 Ikke spesielt intelligente spørsmål fra Oprah nei. Men hele konseptet var jo hvordan det er å være mor i forskjellige deler av verden, og det er jo begrenset hvor mye informasjon man klarer å skvise inn på 5 minutter. Synes Trine gjorde en fin figur, men det må være ett minus at hun rett og slett hadde masa seg til å være gjest. Det finnes andre måter å få oppmerksomhet på.
hjertesukka Skrevet 1. februar 2007 #42 Skrevet 1. februar 2007 Syns Trine greidde seg veldig bra, på tross av merkelige spørsmål fra Oprah.
Menninni Skrevet 1. februar 2007 #43 Skrevet 1. februar 2007 har aldri likt trine grung pga dialekta og stemma men hun var flink og snakket med amerikansk aksent så der imponerte hun meg! men skammet meg litt over spørsmålene hun fikk og alt norgesskrytet som ikke fikk noen fine kommentarer. hadde ikke hatt lyst til å se reprisen hvis jeg var henne, men hun var flink å snakke, det skal hun ha.
NovaFlare Skrevet 1. februar 2007 #44 Skrevet 1. februar 2007 Ganske patetisk da spør du meg, dame på 35 år. Bra for henne at "hennes livs drøm" ble oppfylt, men herregud jeg hadde aldri turt å sitte på tv å si det. Blir for dumt Du har visst ikke fulgt så godt med. Trine Grung er journalist/reporter selv og hun ønsket ikke bare å "treffe" Oprah, men å få intervjue henne! Faktisk er ikke drømmen hennes oppfylt engang, for hun ønsket ikke å komme på TV og bli intevjuet av Oprah, hun ønsket det motsatte. Hun har nok masse å lære ved å intervjue Oprah, så jeg synes ikke det er rart i det hele tatt.
Gjest Tweek Skrevet 1. februar 2007 #45 Skrevet 1. februar 2007 Hun satt og sa at hun har skrevet brev til Oprah helt siden hun var liten. At hun var hennes store idol. Ganske patetisk da spør du meg, dame på 35 år. Bra for henne at "hennes livs drøm" ble oppfylt, men herregud jeg hadde aldri turt å sitte på tv å si det. Blir for dumt Målet i livet er å møte Oprah ?? jaja hun om det... har hun ikke andre mål i livet enn det... ← Ja, vet.. HUn hadde skrevet hele tiden og det virker som hun maste.. Det var jo ikke tilfeldig egentlig at hun ble plukket ut.. Men hennes livsdrøm var vel å intervjue oprah.. Uansett så liker jeg ikke trine grung. Hun er ekkel, PR-kåt og patetisk!
Gipsi Skrevet 1. februar 2007 #46 Skrevet 1. februar 2007 har aldri likt trine grung pga dialekta og stemma men hun var flink og snakket med amerikansk aksent så der imponerte hun meg! men skammet meg litt over spørsmålene hun fikk og alt norgesskrytet som ikke fikk noen fine kommentarer. hadde ikke hatt lyst til å se reprisen hvis jeg var henne, men hun var flink å snakke, det skal hun ha. ← amerikanerne liker ikke at noen er bedre enn dem vet du!! Jeg fikk dessverre ikke sett episoden siden vi ikke har tv3, noen som vet om jeg kan få tak i den noe sted? hadde vært interessant å sett.
Rexina Skrevet 2. februar 2007 #47 Skrevet 2. februar 2007 Jge tok det opp, og synes at de brukte mer tid på Norge enn de fleste andre! Dessuten fikk hun med mange gode poeng Så du hun som kom rett etter.. Fra Brasil; DET var overfladisk det!! Hun var modelltynn og fortalte hvor mye hun elsket merkeklær, og hadde nanny, og måtte trene og være tynn, for det var viktig å være pen.. Herregud ass!
MiniMjau Skrevet 3. februar 2007 #48 Skrevet 3. februar 2007 Jge tok det opp, og synes at de brukte mer tid på Norge enn de fleste andre! Dessuten fikk hun med mange gode poeng Så du hun som kom rett etter.. Fra Brasil; DET var overfladisk det!! Hun var modelltynn og fortalte hvor mye hun elsket merkeklær, og hadde nanny, og måtte trene og være tynn, for det var viktig å være pen.. Herregud ass! ← ...men Brasil er jo sånn generelt et veldig "kroppsfokusert" land. Det er stor fattigdom og å ha en modell-kropp og det å bli modell kan gi nok penger i kassa til å brødfø hele familien.
Gjest Tanita Skrevet 3. februar 2007 #49 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg ble flau på hennes vegne og å være norsk etter å ha sett programmet med henne i. Jeg håper at ikke hele verden nå tror at alle norske kvinner er som Trine Grung. Der satt hun og gjorde seg til som en annen klovn og skrøt uhemmet om norge og seg selv! *Flaut*... Jeg syns hun brasilianske var mye flinkere, hun var mer seriøs selv om hun fortalte at hun tok vare på kroppen sin og likte å shoppe - hun var en rik kvinne i et generelt fattig land og det er en kjent sak at i Brasil er det veldig mye kroppsfiksering. Hun virket i det minste normal - i forskjell til Trine Grung som så ut som at hun hadde drukket eller noe annet... Endret 3. februar 2007 av Tanita
Gjest Leya Skrevet 3. februar 2007 #50 Skrevet 3. februar 2007 Er det ikke morsomt hvordan vi synes alle andre gjør det så mye bedre, enn de som representerer "oss selv".
Gjest Pax Skrevet 3. februar 2007 #51 Skrevet 3. februar 2007 Syns Trine greidde seg veldig bra, på tross av merkelige spørsmål fra Oprah. ← Enig i det.
Gjest Tanita Skrevet 3. februar 2007 #52 Skrevet 3. februar 2007 Hvilke spørsmål stilte hun som var rare?
sacred Skrevet 3. februar 2007 #53 Skrevet 3. februar 2007 De sikter sikkert til det med at hun synes det var sååå rart at Trine sine barn ikke fikk spise peanøttsmør ogsånn..
Karmøy Skrevet 3. februar 2007 #54 Skrevet 3. februar 2007 Trine kom med noen feil opplysninger om Norge etter det jeg fikk med meg. Hun sa f.eks. at man får gratis lege til man er 7 år...det er vel 12 år nå. Sa også at man får kontantstøtte fra 0-3 år, som tilsvarer ca. 100 dollar...som man for eksempel kan bruke til dagmamma. Stemmer jo heller ikke... Og det er vel ikke vanlig å ta seg en joggetur mens en 8-åring og 3-åring er hjemme alene Trine har forøvrig sagt i intervju på God morgen Norge at hun følte at Oprah hadde en dårlig dag journalistisk (staves det sånn....??) sett og at intervjuet på showet var tungt...
Pasha Skrevet 4. februar 2007 #55 Skrevet 4. februar 2007 trur hun kanskje mente barnetrygt siden alle fikk det... men 100$ er vel litt for lavt til å være barnetryd det også
Gjest Tanita Skrevet 4. februar 2007 #56 Skrevet 4. februar 2007 Trine kom med noen feil opplysninger om Norge etter det jeg fikk med meg. Hun sa f.eks. at man får gratis lege til man er 7 år...det er vel 12 år nå. Sa også at man får kontantstøtte fra 0-3 år, som tilsvarer ca. 100 dollar...som man for eksempel kan bruke til dagmamma. Stemmer jo heller ikke... Og det er vel ikke vanlig å ta seg en joggetur mens en 8-åring og 3-åring er hjemme alene Trine har forøvrig sagt i intervju på God morgen Norge at hun følte at Oprah hadde en dårlig dag journalistisk (staves det sånn....??) sett og at intervjuet på showet var tungt... ← Hvis Trine hadde jekka seg ned litt - ikke vært så oppspilt og hyper på å prate så mye, og ikke prøvd å være så morsom (for hun er ikke morsom, og det er ikke alltid det passer seg å prøve å være det, heller) så hadde nok Oprah fått en bedre dag også. Man blir sliten av slike mennesker som Trine Grung. Og enig i det at det ikke er vanlig å la små barn være hjemme alene mens mora er ute og jogger - og jeg ser det heller ikke som vanlig at hun ikke unner sine egne barn peanøtsmør på skiva - hva gir hun ungene da... På filmen fra norge sa hun at når hun kom hjem fra jobb, lagde hun sunn middag til barna. Det som vistes, var brødskiver med egg på... *Flaut* Derfor er det på sin plass at Oprah hevet brynene noen ganger.
Karmøy Skrevet 4. februar 2007 #57 Skrevet 4. februar 2007 trur hun kanskje mente barnetrygt siden alle fikk det... men 100$ er vel litt for lavt til å være barnetryd det også ← Vet ikke jeg...men barnetrygd får man da ikke fra 0-3 år....det er til 18 år....
tjamsa Skrevet 8. februar 2007 #58 Skrevet 8. februar 2007 Fælt så dømmende folk var her da.. Ehh hun var hyper for hun hadde bare 5 min på å presentere Norge, et land mange amerikanere ikke kan plassere på kartet engang. For mange kunne det likesågodt ha vært et kvinneundertrykt land i Asia. Jaja noen småfeil kom hun med, men pytt pytt. Noen fortalte om hvor hardt det var å få de fysiske behovene dekket, andre om at de ikke hadde tid til barna, Trine om at hun ikke var bekymret over at det verste skulle skje med barna hennes om hun ikke overvåket dem hvert sekund.. og det med peanut butter. Poenget her var jo liksom å se hva hverdagsproblemene til mødrene var. For folk som ikke vet noe særlig om de representerte landene gir hverdagsproblemene et lite innblikk i velstanden og lykkenivået rundt omkring. Og noen klagde på at hun har skrevet til Oprah og smisket til seg en plass. Kanskje brevene hennes var godt skrevet? Hadde den formuleringsevnen og iveren de trengte av en gjest i showet? Kanskje hun ikke la skjul på at hun ville føle seg beæret over å bli med? Uansett, hva er galt i å gjøre noe for å oppnå det man ønsker her i livet? Store og små ting... Må alle ønskene vi har være guddommelige og uselviske?
Gjest Tanita Skrevet 8. februar 2007 #59 Skrevet 8. februar 2007 De skulle ha valgt noen andre til å representere norge da, siden så få vet om norge.
Mini_me Skrevet 8. februar 2007 #60 Skrevet 8. februar 2007 jeg fikk ikke sett showet, men håper det kunne komme på youtube snart.... ...det hadde jo vært fint!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå