Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun er ikke den første som har reist tvers over kloden for å være med i et amerikansk tv-show, men tør du å stikke deg frem her i landet og faktisk si høyt at du lenge har ønsket å få være tilstede hos Oprah så er du PR-kåt. Så klart!

Her til lands skal du helst iføre deg Norgesuniformen og ikke synes i bildet.

Jeg for min del har mer respekt for folk som tør å stå opp og synes enn de som sitter og tisker og hvisker og baktaler og peker og himler med øynene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ojda! En liten skrivefeil, utløser er helt pms-utbrudd?

Gå deg en tur.

Dette var et uventet angrep fra en kvinne. Du har altså overtatt standardfrasen fra typisk uforstående mann.

Interessant.

Skrevet

Det er kult at hun faktisk kom med da, dette er jo ikke alle forunt, i og med at Oprah får millionvis av henvendelser. Bra gjort at en norsk endelig kom med også, det gir jo litt søkelys på Norge også.

Jeg så ikke programmet, var hun flink og gjorde god reklame for Norge?

Jeg vil også si til en surmaget kommentar tidligere i tråden her: det at man har et ønske og mål om å komme med hos Oprah, betyr så visst ikke at man ikke har andre mål også. Det var en kommentar under beltestedet.

Man kan fint lese Se og Hør og samtidig være en reflektert og til og med intellektuell, eller "svært oppegåande". Man kan fint være med i Oprah for å snakke litt, og samtidig ha mer dypere verdier og mål.

Nordmenn og kvinner: skjerp dere, og forsøk å se et menneske som noe mer enn det åpenbare vi ser et lite glimt av.

Skrevet
Hun er ikke den første som har reist tvers over kloden for å være med i et amerikansk tv-show, men tør du å stikke deg frem her i landet og faktisk si høyt at du lenge har ønsket å få være tilstede hos Oprah så er du PR-kåt. Så klart!

Her til lands skal du helst iføre deg Norgesuniformen og ikke synes i bildet.

Jeg for min del har mer respekt for folk som tør å stå opp og synes enn de som sitter og tisker og hvisker og baktaler og peker og himler med øynene.

Jeg er så visst enig med deg i alt du sier her!

Skrevet
Hun ER kjendis.

Jaja.. Mulig det. Har i allefall aldri hørt om henne og jeg leser både VG og Se&Hør/Her og nå.

Men men..

Jeg er i allefall ikke sjalu! Syns det er fint at noen opplever store ting! De fleste ville vel vært stolte av å være deltaker i et sånt program..

Syns bare det virket litt teit når hun satt der å trodde hun var blitt stand-up komiker. Mulig hun er morsom og jeg hadde en dårlig dag.. Men uansett!

Neida.. når jeg tenker etter er det vel egentlig ikke hennes feil. Senkveld skal vel som sagt være et morsomt program, så hun skal vel skøye litt..

Whatever..

Skrevet
Syns bare det virket litt teit når hun satt der å trodde hun var blitt stand-up komiker. Mulig hun er morsom og jeg hadde en dårlig dag.. Men uansett!

Trine Grung har alltid vært kjapp i replikken, det er ikke noe hun har begynt med etter at hun var hos Oprah.

Skrevet
Sånne som deg kalles sjalu!

Bare fordi jeg ikke liker dama, og syntes det var en laber opptreden på tv så vil ikke det automatisk si at jeg er sjalu :forvirret:

Barnslig kommentar fra deg.

Skrevet
Jaja.. Mulig det. Har i allefall aldri hørt om henne og jeg leser både VG og Se&Hør/Her og nå.

Hun er programleder på tvnorge, og hun var mye på radio for en tid siden... Alt skjer ikke i vg og se og hør.

Jeg syns det var kjempekult at en norsk kvinne (hvilken som helst kom med, selv om jeg ikke er noen Oprah fan. Synd jeg ikke har tv3, for da får jeg ikke sett det.

Skrevet
Bare fordi jeg ikke liker dama, og syntes det var en laber opptreden på tv så vil ikke det automatisk si at jeg er sjalu :forvirret:

Barnslig kommentar fra deg.

Ja, sånn cirka like barnslig det var av deg å latterliggjøre det at hun hadde skrevet mye til Oprah gjennom årene for så å konkludere med at det var hennes eneste mål i livet å få være med på showet.

Men sånn er det bare: Janteloven er sterk!

Skrevet
Jeg så ikke programmet, var hun flink og gjorde god reklame for Norge?

Det vises ikke i Norge før etter nyttår en gang. Men jeg skal definitivt se på :) Hun hadde tilogmed fått en telefon fra statsministeren vår litt i forkant, han gav henne litt fakta og hadde noen ønsker om hva hun skulle si om Norge. Tror hun sa på Senkveld at hun var ivrig etter å fortelle at kvinner i Norge får et års mammapermisjon med lønn, det er mulighet for pappa permisjon, osv.. Oprah var også veldig overrasket over at barna her i landet kunne leke i hagen alene, det er nemlig utenktelig i USA, hehe.

Skrevet

Jeg husker henne fra P3, tror hun var programleder på samme tid som HC og Howard. Samme ulla, sånn "HEYYY HEYY HEY HEEEYYYYYY!" og den regla der. Jeg orket aldri å høre på henne for det var utrolig slitsomt.

Skrevet
Ja, sånn cirka like barnslig det var av deg å latterliggjøre det at hun hadde skrevet mye til Oprah gjennom årene for så å konkludere med at det var hennes eneste mål i livet å få være med på showet.

Men sånn er det bare: Janteloven er sterk!

Nå kom det jo fram at hun hadde sendt mail hver dag i en uke etter at hun hørte om at Oprah søkte mødre fra ikke-amerikanske land til showet sitt.

Synes det er litt over kanten ivrig jeg...

Men så ville nok ikke jeg stillt i et sånt show om de hadde tryglet meg om det heller.

Er jo hyggelig for henne at hun ble plukket ut. Håper ikke hun gjorde en like dårlig figur som det jeg fikk følelsen av da jeg leste om det i avisen.

Skrevet (endret)

Jeg håper at når hun fikk sin sjanse, og alle lyttet til henne, at hun sa noe minneverding og viktig.

Ofte sånn at folk som lissom er så viktige ikke har noe å komme med, ikke noe smart å si når man først setter seg ned med dem...

Ser frem til showet jeg.

Datteren Charlotte er programleder for MTV, og for Europeiske Hit-listen, som Cat Dewly hadde før, Nå er Cat programleder på U.K's So U think U can Dance...

Alt handler om kontakter og nettverk...Lite tilfeldig at hun ble bedt egentlig...

Det er en liten verden tross alt.

Endret av M.P
Skrevet

Datteren Charlotte er programleder for MTV, og for Europeiske Hit-listen, som Cat Dewly hadde før, ...Lite tilfeldig at hun ble bedt egentlig...

Det er en liten verden tross alt.

Charlotte er da datteren til Erik Thorstvedt, ikke Trine Grung & Jostein Flo.

Skrevet

:ler: ler meg skakk, godt oppfattet, hahahahaha

Sorry... :ler:

Skrevet

Jeg har aldri vært noen veldig stor fan av Trine... selv om vi faktisk bor på samme sted... tjo ho! Men når det først skulle være en norsk kvinne på oprah tror jeg ikke hun er den dummeste altså. Ut ifra det jeg har lest virket det jo som om hun har klart seg veldig bra!

Dumme janteloven!! :frustrert:

Skrevet

Jeg synes hun har gjort en bra jobb. Jeg leste litt på www.oprah.com etter å ha sett senkveld. Og en link lyste mot meg: best place to be a mom - eller noe sånt og dette var det som kom opp når jeg klikket på linken:

http://www2.oprah.com/tows/slide/200610/20...3_284_105.jhtml

Ikke verst reklame for Norge og den familiepolitikken vi fører, jeg er stolt over å være norsk når det gjelder dette :)

Et par skjønnhetsfeil, men det kan oversees i denne sammenheng.

Jeg synes det er tøfft at hun blir oppringt av både Oprahshowet og av statsministeren. Bra gjort av henne å maile Stoltenberg for å få et par viktige poeng å ta med seg til Oprah!

• 3 måneder senere...
Skrevet

Noen som såg dette innslaget i går? Det var veldig kort, og utrolig overflatisk...

Skrevet

Ja, jeg så det.. Men de hadde sikkert ikke så særlig mye tid til mer. Fikk jo fram mye viktige ting da :) Men har hørt i ettertid at de har omtrent akkurat de samme fordelene i Canada.

Gjest glamourgirl
Skrevet (endret)
blir koselig å høre henne prate engelsk. jeg hater stemma hennes når hun snakker dialekt. skulle ønske kari jacquesson overtok replikkene hennes i et lettere liv

Og Kari Jacqueson snakker ikke dialekt? Største vrøvlet jeg har hørt!

Ellers så jeg programmet i går, og syns det ble klippet og herja litt med.

Syns de dumme tingene ble vektlagt: "You wont let your child eat peanutbutter!"

Og "you let your kids stay home alone and they're six and eight?"

"You cannot give your kids any name you want?"

Fant ut jeg syns Oprah var en dårlig programleder :sjenert:

Endret av glamourgirl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...