*Heidi* Skrevet 20. oktober 2006 #1 Skrevet 20. oktober 2006 Hørte at det var en norsk kvinne med på oprah showet, vet dere hvorfor? og når det evt sendes i norge?
Gjest Leiababe Skrevet 20. oktober 2006 #2 Skrevet 20. oktober 2006 Oprah skal ha et show om mødre rundt om i verden, og Trine ble plukket ut som norges representant. Showet sendes i usa til uken tror jeg, så tar sikkert litt tid før det blir sendt på norsk tv..
celice Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Hun var gjest på Senkveld, der sa de programmet kom på Tv3 etter nyttår.
Cuba Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Hvem ER denne Trine egentlig? Har aldri hørt om henne. Personlig syns jeg hun virket litt VEL PR-kåt. "Juhu! Nå er jeg kjendis!" Satt og skøya og ordna i Senkveld. Joda.. hun måtte jo si noe og det skal jo være et morsomt program, men syns hun virket så ille "kul" og "alle-kjenner-meg" type.. Men morsomt å få være med i et så verdenskjent program som Operah da
Sun Mei Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Trine Grung er programleder, jobber i radio og er gift med Jostein Flo (tidligere fotballspiller) Endret 21. oktober 2006 av Sun Mei
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Hun var programleder for et Slankelrigen (tror det var det det het) på tvn i fjor høst, og for Et lettere liv på tvn som går nå. Jeg liker henne, syns hun er en artig dame!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 Kanskje hun er mest kjente for oss som vokste opp med P3 på 90-tallet?
Gjest -eline- Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 Kanskje hun er mest kjente for oss som vokste opp med P3 på 90-tallet? ← Stemmer vel det, jeg huker henne i hvertfall derfra
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #10 Skrevet 21. oktober 2006 Hun veier for mye og har vært med i Oprahs slankekriger. Trine liker Oprah veldig godt og har tidligere i intervjuer sagt at hun føler emd alle husmødrene rundt om kring i verden.
Amber Skrevet 21. oktober 2006 #11 Skrevet 21. oktober 2006 Hun satt og sa at hun har skrevet brev til Oprah helt siden hun var liten. At hun var hennes store idol. Ganske patetisk da spør du meg, dame på 35 år. Bra for henne at "hennes livs drøm" ble oppfylt, men herregud jeg hadde aldri turt å sitte på tv å si det. Blir for dumt Målet i livet er å møte Oprah ?? jaja hun om det... har hun ikke andre mål i livet enn det...
aimee Skrevet 21. oktober 2006 #12 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har aldri vært fan av Trine Grung, men må innrømme at jeg liker henne mer og mer, etter å ha lest litt om henne og hørt henne diverse steder. Oprah liker jeg kjempegodt og synes det er kult at Grung skal dit. Og Gud bedre, etter alle de brevene og mailene hun har sendt, fortjener hun nesten å sitte i den gule sofaen
Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2006 #13 Skrevet 21. oktober 2006 Hun satt og sa at hun har skrevet brev til Oprah helt siden hun var liten. At hun var hennes store idol. Ganske patetisk da spør du meg, dame på 35 år. Bra for henne at "hennes livs drøm" ble oppfylt, men herregud jeg hadde aldri turt å sitte på tv å si det. Blir for dumt Målet i livet er å møte Oprah ?? jaja hun om det... har hun ikke andre mål i livet enn det... ← Siden hun er Oprah-fan forstår jeg godt at dette var stor stas. Selv om hun uttaler at dette er "hennes livs drøm", så betyr det helt sikkert ikke at hun ikke har større mål eller viktigere verdier i livet. Og det er sikkert ikke dumt for radio/TV-karrieren å få en hel masse oppmerksomhet heller.
Amber Skrevet 21. oktober 2006 #14 Skrevet 21. oktober 2006 Nei sikkert ikke.... PR kåt kalles det. Sorry, liker ikke den dama. Trine altså.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #15 Skrevet 21. oktober 2006 Nei sikkert ikke.... PR kåt kalles det. Sorry, liker ikke den dama. Trine altså. ← Sånne som deg kalles sjalu!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #16 Skrevet 21. oktober 2006 Personlig syns jeg hun virket litt VEL PR-kåt. "Juhu! Nå er jeg kjendis!" Satt og skøya og ordna i Senkveld. ← Hun ER kjendis.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #17 Skrevet 21. oktober 2006 Oprah liker jeg kjempegodt og synes det er kult at Grung skal dit. ← Hun SKAL ikke dit. Hun HAR VÆRT der!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #18 Skrevet 21. oktober 2006 blir koselig å høre henne prate engelsk. jeg hater stemma hennes når hun snakker dialekt. skulle ønske kari jacquesson overtok replikkene hennes i et lettere liv
aimee Skrevet 22. oktober 2006 #19 Skrevet 22. oktober 2006 Hun SKAL ikke dit. Hun HAR VÆRT der! ← Ojda! En liten skrivefeil, utløser er helt pms-utbrudd? Gå deg en tur.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #20 Skrevet 22. oktober 2006 Trine Grung er programleder, jobber i radio og er gift med Jostein Flo (tidligere fotballspiller) ← Og eks kjæreste med Ole Klemetsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå